07:47 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گزارش

استقلال و  پرسپولیس قیمت گذاری شدند!
نماد برتر - پس از ماه ها فعالیت برای ورود دو تیم فوتبال پایتخت به بازار سرمایه، ارزشگذاری این تیم ها انجام شد!
تقدیر از شعب برتر بانک ایران زمین
نماد برتر - دوازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکها و موسسات اعتباری کشور با عنوان “آموزش و توسعه منابع انسانی” در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد.
دوغ «غگلپا» پرفروش شد!
نماد برتر - مقدار تولید محصولات غگلپا در دی‌ماه برابر با ۲،۲۷۳ تن بود و بیشترین محصولی که طی این دوره به تولید رسید مربوط به انواع دوغ بود که ۱،۲۰۳ تن از این محصول به تولید شد.
گندله دست «کگل» را گرفت
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری ۲،۲۳۵،۳۲۰ تن از محصول «کنسانتره سنگ‌آهن» به فروش رسید که در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد افزایش‌یافته بود.
«آریا» موفق در بازار صادراتی
نماد برتر - در بازار صادراتی عمده‌ترین درآمدی که آریا به ثبت رساند متعلق به «پلی‌اتیلن سبک» با ۷،۲۵۱ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۳۳ میلیون تومان به فروش رسید.
آغاز حرکت دیجیتالی شدن بانک ایران زمین با فراز
نماد برتر - ارائه اپلیکیشن فراز نخستین گام بانک ایران زمین به منظور ارائه خدمات در بستر دیجیتال به مشتریان بود که این امر با هوشمند سازی سیستم و طرح ریزی برای راه اندازی نخستین نئو بانک ادامه یافت.
 میلیاردرهای جهان ۵ تریلیون دلار ثروتمندتر شدند
نماد برتر- نتایج یک بررسی نشان داد میلیاردرهای جهان با نرخ کم سابقه ای در تاریخ بشری به ثروتشان اضافه کردند.
 بدهی شرکت نفتی دولتی ونزوئلا به ۳۵ میلیارد دلار رسید
نماد برتر- بدهی شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا سال میلادی گذشته ۱.۲ درصد معادل حدود ۴۰۰ میلیون دلار افزایش یافت و به ۳۴.۹ میلیارد دلار رسید.
وام‌های خرد اشتغالزا ضمانت می‌شوند
نماد برتر- مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از آمادگی این صندوق برای آسان‌سازی ضمانت اعتبارات خرد تعاونی‌ها و تامین ضمانت وام‌های خرد اشتغالزا خبر داد.
عرضه سیب‌زمینی را یک سوم کرده‌اند تا قیمت‌ها را بالا ببرند
نماد برتر- براساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران، قیمت هر کیلو سیب‌زمینی به بیش از ۱۲ هزار تومان رسیده است. این در حالیست که قیمت آن هفته گذشته کمتر از ۱۰ هزار تومان بود. افزایش قیمتی که رییس اتحادیه بارفروشان تهران علت اصلی آن را انبار کردن سیب زمینی و کاهش عرضه عنوان کرد.
 احتمال افزایش ۸۰۰ درصدی مالیات سیگار
نماد برتر- رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی از احتمال افزایش ۸۰۰ درصدی مالیات سیگار در کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد و گفت که تولیدکنندگان توان پرداخت این مبلغ را ندارند.
 رونق رمزارزها ادامه دارد؟
نماد برتر- به نظر می‌رسد رونق تجارت رمزارزها در بریتانیا که با تبلیغات همراه شده است با محدودیت‌های بیشتری روبرو شود زیرا ناظر مالی این کشور اعلام کرد که قوانین مربوط به بازاریابی دارایی‌های رمزارزها را تشدید خواهد کرد حتی می‌تواند محدودیت‌هایی برای سرمایه‌گذاری اعمال کند.
کدام کشورهای گروه ۲۰ تولید ناخالص داخلی را افزایش دادند؟
نماد برتر- کشورهایی از جمله هند و ترکیه در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ شاهد رشد قوی تولید ناخالص داخلی و کشورهایی از جمله چین، استرالیا و ژاپن شاهد کاهش تولید ناخالص داخلی خود بودند.
تغییرات قیمت دلار طی دو دهه/ رشد ۳۵ برابری
آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد که متوسط قیمت فروش دلار در بازار آزاد تهران از ۸۰۰ تومان در سال ۱۳۸۱ به ۲۸ هزار و ۲۹۳ تومان تا پایان آذرماه سال جاری رسیده که در این فاصله، تقریبا ۳۵ برابر شده است.
جهت فروش صنایع تا پایان سال
نماد برتر- مطابق گزارش‌های منتشر شده در سامانه کدال صنایع بورسی در ۹ ماهه سال جاری در مبلغ «درآمدهای عملیاتی فروش» در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۱۷ درصدی را ثبت کرده‌ که انتظار می‌رود این حرکت تا پایان سال ادامه پیدا کند.