23:46 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر انرژی

توافق نفتی باید حفظ شود
پایگاه خبری راد: دبیرکل اوپک اظهار کرد اوپک باید به هماهنگی با سایر تولیدکنندگان نفت برای مدیریت عرضه جهانی ادامه دهد زیرا تقاضا برای نفت با موانعی مواجه است.
 تحریم‌های آمریکا علیه ایران غیرسازنده و اشتباه است
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه در گفت و گو با شبکه سی ان بی سی گفت: تحریم‌های آمریکا علیه صنعت نفت ایران غیرسازنده بوده و پیامدهایی را به همراه خواهد داشت.
زمستان داغ برای بازار نفت با بازگشت تحریم‌های ایران
پایگاه خبری راد: زمستان در پیش است و بازار نفت به نظر می‌رسد دچار محدودیت عرضه خواهد شد.
مذاکرات فشرده اوپک و غیراوپک در آستانه نشست الجزایر
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن به زمان نشست حساس در الجزایر، اوپک و متحدانش همچنان در تلاش برای رسیدن به تفاهم درباره نحوه توزیع افزایش تولید در میان کشورهای دارای ظرفیت تولید شناور بدون برانگیختن نارضایتی کشورهایی هستند که نمی‌توانند تولید بیشتری داشته باشند.
محال است تولید نفت ایران به صفر برسد/ روس‌ها قابل اعتماد نیستند
پایگاه خبری راد: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش روس‌ها برای جبران کاهش تولید نفت اوپک تاکید کرد که به صفر رسیدن تولید نفت ایران یک آرزوی محال است.
روس‌ها به پیام متضاد آمریکا پاسخ می‌دهند؟
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن به زمان انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا در نوامبر، دولت ترامپ نیاز مبرمی را برای پایین بردن قیمت‌های نفت و کنترل قیمت بنزین احساس می‌کند.
آمریکا دایه مهربان‌تر از مادر بازار جهانی نفت!؟
پایگاه خبری راد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران موج جدیدی را در بازار جهانی نفت راه انداخته است؛ بازاری که از حدود دو سال گذشته با تعهد اعضای اوپک به کاهش میزان تولید بعد از سال‌ها به تعادل رسیده بود؛ ‌ آمریکا برای راه اندازی این موج اوپک را ابزار خود کرد و برخی اعضای اوپک هم به بازیچه دست آمریکا بودن تن داده‌اند.
هشدار روسیه نسبت به تاثیر تحریم‌های آمریکا روی بازارهای نفت
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه در اظهاراتی گفت: بازارهای نفت جهانی به دلیل مسائل ژئوپلیتیکی و افت تولید در مناطق متعدد شکننده مانده‌اند، اما این کشور می‌تواند در صورت لزوم تولیدش را افزایش دهد.
 قرارداد همکاری جدید اوپک پلاس در دسامبر امضا می‌شود
پایگاه خبری راد: خبرگزاری تاس به نقل از وزیر انرژی روسیه گزارش کرد گروه اوپک پلاس ممکن است قرارداد همکاری بلندمدت جدیدی را در دسامبر امضا کند.
موج سواری نفت روی خصومت ورزی آمریکا
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه صنعت نفت ایران که ریسک کمبود عرضه در بازار را ایجاد کرده است افزایش یافت.
چرا کره‌ای‌ها به حرف آمریکا گوش کردند؟
پایگاه خبری راد: کره جنوبی نخستین مشتری نفتی از میان سه خریدار بزرگ نفت ایران بود که به درخواست آمریکا برای توقف واردات نفت ایران عمل کرد.
افزایش قیمت نفت درپی توقف حفاری آمریکا
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه به دنبال توقف روند رشد حفاری آمریکا و همچنین دورنمای محدود شدن عرضه به بازار در نتیجه تحریم‌های واشنگتن علیه صادرات ایران افزایش یافت.
مذاکره حضوری آمریکا با روسیه و عربستان در آستانه تحریم‌های ایران
پایگاه خبری راد: در راستای تلاش دولت ترامپ به تشویق کشورهای تولیدکننده نفت برای ادامه‌ افزایش تولید دو ماه پیش از این‌که تحریم‌های واشنگتن علیه صادرات نفت ایران به اجرا گذاشته شود، وزیر انرژی آمریکا هفته جاری با همتایان خود از عربستان سعودی و روسیه دیدار خواهد کرد.
تحریم‌ ایران به تنش در اوپک دامن می‌زند
پایگاه خبری راد: در فاصله دو ماه تا بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه صادرات نفت، ایران با افت فروش و از دست دادن برخی از خریداران خود در آسیا و اروپا مواجه شده است.
اطمینان داماد اردوغان به بهبود اقتصاد ترکیه
پایگاه خبری راد: برات آلبریاک گفت که انتظار وجود ریسک بزرگی بر سر راه اقتصاد ترکیه را ندارد.