06:37 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پخش

تولید و فروش ۳۰ محصول مکمل جدید توسط "دارو"
شرکت کارخانجات داروپخش محصولات جدید مکمل تولید می کند.
انواع فرآورده هیدروکربوری روی میز بورس انرژی
امروز انواع فرآورده‌های هیدروکربوری در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه می‌شود.
ملک کرمانشاه "پخش" به فروش رفت
مزایده ملک کرمانشاه شرکت پخش البرز برگزار شد.
تقدیر از اقدامات رییس سازمان بورس برای معرفی دارندگان اطلاعات نهانی
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در نامه‌ای به رئیس سازمان بورس ضمن تشکر از اقدام این سازمان در راستای شفافیت بیشتر و دسترسی بهتر و آسان‌تر ذینفعان بازار سرمایه به اطلاعات بنگاه‌ها، خواستار بررسی ابعاد دسترسی افراد به اطلاعات نهانی و موارد استفاده آنها شد.
آیفکس ۳۴۰ واحد افزایش یافت
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، نوزدهم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۳۴۰ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۷۸۹ واحد رسید.
ارائه گزارش عملکرد و پیش بینی سود و زیان سناریو محور
شرکت‌های دو صنعت محصولات شیمیایی و پالایشگاهی علاوه بر ارائه پیش‌بینی عملکرد مکلف به ارائه پیش‌بینی سود و زیان سناریو محور شدند.
سود ۱.۵ میلیارد دلاری شستا معادل ۸ برابر رشد دلار / رونمایی ۱۴ داروی جدید
مدیرعامل شستا با رونمایی از ۱۴ محصول دارویی جدید در زیرمجموعه بورسی ، گفت: جهش سودآوری این هلدینگ با بیش از ۱.۵ میلیارد دلار سود ، معادل ۸ برابر رشد نرخ ارز است.
"دتماد" پروژه طراحی و اصلاح GMP را افتتاح کرد
شرکت تولید مواد اولیه داروپخش پروژه طراحی و اصلاح GMP بخش‌های تولید یک را افتتاح کرد.
فرهنگ‌سازی و ارتقای سواد مالی؛ هدف‌گذاری شرکت بورس تهران
با توجه به استقبال علاقه‌مندان از دوره‌های آموزشی شرکت بورس تهران طی سال‌های اخیر، اجرای پروژه های جدید در این حوزه در دستور کار مدیریت توسعه فرهنگ سرمایه گذاری شرکت بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت.
دلار ۴۲۰۰ تومانی فقط برای محصولات تزریقی "دلقما"
مدیرعامل شرکت دارویی و بهداشتی لقمان درخصوص استاندارد‌های GMP خط تولید اظهار کرد: در حاضر خوط تولیدی شرکت فاقد استاندارد GMP بوده و تدابیر لازم جهت دریافت استاندار‌های GMP انجام شده است.
نمایش سود ۲۲۰ ریالی در نمایشگرهای مادیران
مجمع عمومی سالانه و فوق‌العاده شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹، با حضور ۷۷،۷۷ درصد از سهامداران در محل شرکت مادیران برگزار شد.
ضرورت برگزاری مجامع الکترونیک برای ناشران بورسی و فرابورسی
به گفته هامونی در سامانه دیدار تمامی فرایندهای مجمع از لحاظ قانونی و حقوقی به منظور مشارکت سهامداران در رای‌گیری دستور جلسات مجمع پیاده‌سازی شده و قابلیت پخش زنده مراسم نیز در قالب استریمینگ تنها یکی از امکانات این سامانه است.
فروش مستقیم محصولات "غزر" به مشتریان صادراتی
مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون گفت: فروش به مشتریان صادراتی به صورت مستقیم توسط خود شرکت صورت می‌گیرد و تنها مبالغ از طرف مشتری به حساب نمایندگان واریز می‌شود.
توضیح "غزر" درباره صادرات، انتقال وام، فروش گندم و تغییر طبقه بندی محصولات
زر ماکارون درخصوص صادرات محصولات، انتقال وام بانک ملت با تمام هزینه ها به زیرمجموعه، نرخ فروش به شرکت زرنگار پخش، فروش گندم و تغییر طبقه بندی محصولات توضیح داد.
تعدیل 24 درصدی سودآوری برای «دارو»
نماد برتر - رشد مقادیر و نرخ‌های فروش محصولات در سال مالی ۱۳۹۹ در مقایسه با سال مالی ۱۳۹۸، مهمترین عامل رشد چشمگیر سودآوری کارخانجات داروپخش بوده است.