11:27 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ستران

رفاقت با استارت‌آپ‌ها صنعت بیمه را روی گوشی می‌آورد؟
پایگاه خبری راد: گسترش تکنیک‌های ارتباطاتی و رشد شرکت‌های مبتنی بر این فضا (استارت‌آپ‌ها) پدیده‌ای است که دیگر صنایع اقتصادی را هم تحت شعاع قرار داده است. صنعت بیمه یکی از صنایع مالی مهم در کشور است که اخیرا قصد دارد نسبت به ورود استارت‌آپ‌ها به قلمرو خود چراغ سبز نشان دهد.
ارزهای دیجیتالی رمزپایه تبدیل به یک صنعت سودآور خواهد شد
پایگاه خبری راد: تحلیلگران فعال در حوزه بلاک‌چین برآورد کرده‌اند که ارزهای رمزنگاری شده تا سال ۲۰۲۴ میلادی به یک صنعت ۱.۴ میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد.
حمایت بیمه از استارتاپ‌ها/ تلاش برای تصویب قوانین
پایگاه خبری راد: رئیس بیمه مرکزی ایران با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ استارتاپ در صنعت بیمه فعال هستند، گفت: این شرکت‌ها در قالب کارگزاران بیمه فعال هستند و با امضای تفاهم‌نامه با معاونت علمی و تصویب قوانین مورد نیاز، چتر بیمه‌ای را توسعه می دهند.
صف خرید و فروش سهام کوتاه شد
پایگاه خبری راد: امروز در برخی از سهم‌ها که در هفته گذشته با صف خرید مواجه بودند شاهد کاهش قیمت بودیم. ارزش معاملات نسبت به هفته‌های گذشته کمتر شده و انتظارات از آینده اقتصاد بیش از پیش بر داد و ستدها تاثیرگذار شده است.
احتمال پشتیبانی ویزاکارت از ارزهای دیجیتال در آینده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ویزاکارت به تازگی از احتمال پشتیبانی از ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده سخن گفته است.
رشد ۵ هزار برابری ارزش ارزهای دیجیتالی و کاهش ارزش بیت‌کوین
پایگاه خبری راد: مدیرعامل موسسه مشاوره مالی deVere برآورد کرده است که ارزش ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت‌کوین تا یک دهه آینده، پنج هزار برابر رشد پیدا خواهد کرد.
اپلیکیشن ارز دیجیتالی رکورد بیش‌ترین دانلود را شکست!
پایگاه خبری راد: با توجه به استقبال بی‌نظیر از ارزهای دیجیتالی رمزنگاری‌شده، در هفته اخیر اپلیکیشن صرافی ارزهای دیجیتالی کوین بیس، جایگاه نخست بیش‌ترین تعداد دانلود در فروشگاه اپ‌استور را به خود اختصاص داد.
پیش‌بینی افزایش مشتریان ارزهای دیجیتالی به یک میلیارد نفر!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتالی کوین بیس برآورد کرده است که مشتریان ارزهای دیجتیالی رمزنگاری‌شده تا پنج سال آینده به یک میلیارد نفر افزایش پیدا خواهد کرد.
سرنوشت ناوهای کیهانی "آپولو" چه شد؟+تصاویر
پایگاه خبری راد: شاید بتوان گفت پرآوازه‌ترین ناو کیهانی که تاکنون به فضا رفته، سفینه "آپولو" باشد. از یک سو جنجال تبلیغاتی وسیعی که آمریکایی‌ها درباره این ناو به راه انداختند تا تلافی موفقیت‌های روس‌ها در نخستین سال های تسخیر فضا را درآوردند و از سوی دیگر اهمیت سفر انسان به ماه توانست شهرت این ناو را طوری جهانی سازد که در روستاهای کوچک هم مردم با نام "آپولو" آشنا بودند.
وضعیت فعلی فقط تحت کنترل وزارت اقتصادی نیست/از مردم عذرخواهی می‌کنم
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد با تاکید بر این‌که مطالبات مردم را محترم می‌شمارم، گفت: سال۱۳۹۶ یکی از سال‌های خوب کشور بود، اما تلاطم‌های به وجود آمده باعث وضعیت فعلی شد که تنها تحت کنترل وزارت اقتصادی نیست و ریشه آن متاثر از بدعهدی نظام سلطه است.
افتتاح طرح آبیاری تحت‌فشار در اهواز با حضور وزیر کشاورزی
پایگاه خبری راد: با حضور وزیر کشاورزی پروژه آبیاری تحت فشار قطره‌ای در راستای صرفه‌جویی در آبیاری نخیلات و مزارع در منطقه بیوض اهواز به بهره‌برداری رسید.
موضع مشاور رئیس‌جمهور نسبت به فیلتر کردن کل تلگرام
پایگاه خبری راد: مشاور رئیس‌جمهوری در واکنش به اقدامات اخیر انجام شده در زمینه فیلتر شدن تلگرام در اخل کشور تصریح کرد: با فیلتر کردن کل تلگرام مخالفم.
مراقب غیر مجاز ها باشید
پایگاه خبری راد: انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش به مسافران نوروزی توصیه کرد تا در ایام نوروز در صورت نیاز به کمک گرفتن از امداد خودرو فقط به امدادهای مجاز اعتماد کرده و مراقب خودروهای متفرقه و امدادهای غیر مجاز باشند.
بهترین جا برای پول درآوردن کجاست؟
پایگاه خبری راد: پیش از آن که وارد اصل مقاله شوم، بهتر است پرسش مطرح شده در تیتر را دقیق تر بپرسم: بهترین جای دنیا برای پول درآوردن، برای یک «ایرانی» که حداقل دو دهه ابتدای عمرش را در ایران زندگی کرده است، کجاست؟
صفحه قبل | صفحه بعد