15:19 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سامسونگ

کرونا سامسونگ را تعطیل کرد
نماد برتر- شیوع ویروس خطرناک کرونا موجب شد سامسونگ کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند جدید خود را در کره جنوبی تعطیل کند.
کدام غول‌های تکنولوژی در کنگره جهانی موبایل شرکت نمی‌کنند؟‍!
نماد برتر- در روزهای اخیر بسیاری از شرکت های تکنولوژی اعلام کرده اند که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، قصد ندارند که کنگره جهانی موبایل حضور پیدا کنند.
تماس تصویری با پرچمدار جدید آسان شد
نماد برتر- کاربران گوشی جدید سامسونگ از این پس قادر خواهند بود بدون استفاده از اپلیکیشن Google Duo با دوستان خود مکالمه تصویری داشته باشند.
پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در هند
پایگاه خبری راد: کارشناسان و تحلیلگران به تازگی فهرستی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند را در هند منتشر کرده‌اند که نشان‌دهنده تسلط شرکت‌های چینی بر این بازار است.
هواوی محصولات بیشتری را با سیستم‌عامل اختصاصی عرضه می‌کند
پایگاه خبری راد: هواوی به تازگی اعلام کرده است که محصولات بیشتری را با سیستم عامل اختصاصی خود روانه بازارهای جهانی خواهد کرد.
بهترین گوشی‌های تاشو ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: با توجه به محبوبیت گوشی‌های تاشو در سال جاری میلادی، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت توسعه و تولید این محصولات روی آورده‌اند.
پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: فهرستی از گوشی‌های هوشمند پرفروش در سال جاری میلادی منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران موبایل در بازارهای جهانی به خرید کدام گوشی‌ها تمایل بیشتری دارند.
کاهش جزئی قیمت لوازم خانگی
پایگاه خبری راد: جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حاکی از کاهش قیمت کمتر از یک درصدی در برخی از انواع لوازم خانگی در مردادماه امسال نسبت به ماه قبل از آن است.
اپل اوج گرفت؛ فروش گوشی ریزش کرد
پایگاه خبری راد: میزان فروش سه ماهه سوم ۲۰۱۹ گوشی‌های هوشمند در بازار آمریکا نسبت به مدت مشابه سال گذشته روندی نزولی را تجربه کرده است.
صدای پای گوشی مبتنی بر بلاک‌چین می‌آید!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که ال‌جی نیز قصد دارد همچون سامسونگ به توسعه و عرضه یک مدل گوشی هوشمند مبتنی بر پلت‌فرم بلاک‌چین بپردازد.
اسپیکرهای هوشمند بیشتر برای خرید اینترنتی استفاده می‌شوند
پایگاه خبری راد: نتایج تازه‌ترین تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته بر روی کاربران آمریکایی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از آنها به منظور کارهای مرتبط با خریداری محصولات مختلف به صورت اینترنتی از اسپیکرهای هوشمند استفاده می‌کنند.
با ثروتمندترین خانواده‌های آسیایی آشنا شوید
پایگاه خبری راد: ۲۰ خانواده ثروتمند آسیا، ۴۵۰ میلیارد دلار ثروت در اختیار دارند.
قاب گوشی اتصال به شبکه ۵G را مختل می‌کند؟
پایگاه خبری راد: برخی از کارشناسان و محققان فعال در حوزه فناوری به تازگی برآورد و اعلام کرده‌اند که قاب گوشی‌های هوشمند مجهز به شبکه ۵G می‌تواند جلوی عملکرد اتصال به شبکه اینترنت پرسرعت را بگیرد و در آن اختلال ایجاد کند.
چه زمانی گوشی‌های نوکیا به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ ام دی گلوبال به تازگی از زمان‌بندی ارتقا و به‌روزرسانی گوشی‌های نوکیا به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خبر داده است.
بهترین گوشی‌های هوشمند در ژوئن ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان فعال در حوزه فناوری فهرستی از برترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازارهای جهانی را که در ژوئن ۲۰۱۹ میلادی قابل دسترس کاربران بوده‌اند، را منتشر کرده‌اند.