10:08 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توکا

خروج موقت ۱۵ نماد از تابلو معاملات و آغاز بازار گردانی دو سهم فرابورسی
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز ، نماد ۱۴ شرکت به دلیل اعلام رویدادهای مهم بسته و یک هلدینگ مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و بازارگردانی دو سهم فرابورسی آغاز شد .
نسبت های مالی مهم "ختوکا" افزایشی شد
نماد برتر- شرکت حمل و نقل توکا در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۶۸درصد درآمدهای عملیاتی، افزایش ۱۰۸درصد سود عملیاتی، افزایش ۱۵۱درصد سود خالص و افزایش ۲۸۴درصد سود انباشته داشته است.
"فولاد" بزرگترین شرکت بورس می شود / روند تولید و دستاوردها
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن ارائه گزارشی از روند تولید و دستاوردها گفت: "فولاد" با عملیاتی شدن افزایش سرمایه به بزرگ‌ترین شرکت بورس از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل خواهد شد.
۷۳۳ریال؛ سود تلفیقی هرسهم "توریل"
نماد برتر- شرکت توکاریل در فعالیت ۶ماهه سود تلفیقی هرسهم را ۷۳۳ریال محقق ساخت.
نگاهی مقایسه‌ای به عملکرد ۶ ماهه "شتوکا"
نماد برتر- شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته کاهش ۸ درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش یک درصدی در سود عملیاتی، کاهش ۵ درصدی در سود خالص، افزایش ۱۳ درصدی در دارایی‌ها و افزایش ۷ درصدی در سود انباشته داشته است.
پنچ شرکت فرابورسی و ۱۷ غیر بورسی مشمول افزایش نرخ حمل شدند
نماد برتر- پنچ شرکت فرابورسی و ۱۷ شرکت غیربورسی مشمول افزایش نرخ تعرفه بهره برداری از شبکه ریلی جهت حمل محمولات مشتریان و صاحبان کالا، می شوند.
تولید نانو عایق‌هایی با خواص همزمان جاذب صوت و حرارت
نماد برتر- تولید نانو رنگ‌های عایق محصول دانش بنیان یکی از شرکت‌های فناور است که به طور همزمان از خواص جاذب صوت (در محدوده فرکانس هزار هزتر) و حرارت برخوردار است و توانسته این محصولات را صادر کند.
عرضه صکوک اجاره ۱۰ هزار میلیارد ریالی شستان
نماد برتر- با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان (سهامی خاص) به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران در روز شنبه ۱۵آذر ۹۹ عرضه عمومی می شود.
"کاذر" زیر ذره‌بین گزارش تحلیلی-تفسیری
نماد برتر- شرکت شرکت فرآورده‌های نسوز آذر در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ماهه سال گذشته، افزایش ۳۳ درصدی درآمدهای عملیاتی، افزایش ۶۲ درصدی سود عملیاتی، افزایش ۷۲ درصدی سود خالص، افزایش ۶۱ درصدی دارایی‌ها و افزایش ۲۶۲ درصدی سود انباشته داشته است.
بازارگردانی سهام ایران خودرو و ۳ نماد بورسی و فرابورسی از دیروز و فردا
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ایران خودرو و دو شرکت بورسی به همراه یک سهم فرابورسی با دامنه مظنه ۳ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز و فردا آغاز می شود.
بازارگردانی سهام ۷ نماد بورسی و فرابورسی از دیروز و امروز
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام یک شرکت بورسی به همراه ۶ سهم فرابورسی با دامنه مظنه ۳ و یک درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز و امروز آغاز شد.
آشنایی با سریعترین خودروهای هیبریدی جهان
نماد برتر- با وجود آنکه از زمان تولید خودروهای هیبریدی مدت زمان زیادی نمی گذرد، محبوبیت این خودروها بسیار رو به افزایش است و اکنون بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان برنامه های خود را برای تولید این خودروها اعلام کرده اند.
افزایش سرمایه ۴۱۳ درصدی شرکت فرابورسی از دو محل تصویب شد
نماد برتر- مجمع فوق العاده صنایع نسوز توکا برگزار و طی آن افزایش سرمایه ۴۱۳ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی به تصویب رسید.
سود تلفیقی «حتوکا» به ۳۹۶ریال رسید
نماد برتر- شرکت حمل و نقل توکا در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ خود اعلام کرد سود هرسهم به ۳۹۶ریال رسیده و سود هرسهم شرکت اصلی ۳۳۸ریال است.
۲۸ نماد بورسی متوقف شدند
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی تا تاریخ ۲۸ آبان ماه ۲۸ نماد بورسی به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و غیره متوقف شدند.