16:54 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ترامپ

آخرین مواضع بایدن درباره برجام و توضیح کاخ سفید / واکنش ظریف
نماد برتر- رییس جمهور آمریکا اعلام کرد تحریم‌های ایران تا زمان توقف گام اول غنی‌سازی ، کاهش نخواهد یافت . کاخ سفید هم درباره تکان دادن سر وی ، توضیحی کوتاه داد .
سه راه‌حل برای بایدن در خروج از بن‌بست برجام و مذاکره با ایران
نماد برتر- با بررسی آخرین مواضع تهران و واشنگتن درباره برجام، رئیس جمهور جدید آمریکا برای خروج از بن‌بست هسته‌ای و مذاکره با ایران، سه راه‌حل در پیش دارد .
ترامپ دعوت کنگره برای ارائه دفاعیات را رد کرد
نماد برتر- گروه حقوقی ترامپ، درخواست کنگره آمریکا برای ارائه دفاعیات در خصوص استیضاح وی را را رد کرده است.
رایزنی های اروپا و آمریکا برای بازگشت به برجام و تعهدات ایران
نماد برتر- سخنگویان آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از رایزنی برای قانع کردن ایران به بازگشت به تعهدات و بازگشت دولت بایدن به برجام خبر دادند.
اوضاع فعلی بورس و بازارهای رقیب / پیش بینی صعود شاخص پس از اصلاح جزئی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بررسی وضعیت بورس و بازارهای رقیب، پیش بینی کرد بازار پس از اصلاح جزئی دوباره وارد مدار صعودی شود و سود بسیار خوبی به سهامداران دهد .
اقتصاد ایران بهتر شده / وعده بازگشت سریع به تعهدات برجام و دفاع تمام قد از وزیر
نماد برتر- رئیس جمهور با اشاره به اینکه با رفتن ترامپ فشار حداکثری شکست خورده و فعالیت های اقتصادی ایران بهتر شده ، وعده بازگشت سریع به تعهدات برجامی داد و دفاع تمامی قد از وزیر ارتباطات کرد .
ثبت رکوردهای جدید صادرات نفت و پیش بینی هفته‌های خوشی
نماد برتر- معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری فروش نفت در سه سال اخیر و ثبت رکوردهای جدید صادرات در ماه گذشته ، هفته‌های خوشی را برای آینده ایران پیش بینی کرد .
تلاش دموکرات‌ها برای حذف همیشگی ترامپ از سیاست آمریکا
نماد برتر- نمایندگان دموکرات‌ در حال بررسی راهکاری برای جلوگیری از روی کار آمدن دوباره ترامپ در عرصه سیاسی با استفاده از متمم ۱۴ قانون اساسی آمریکا هستند.
پیش بینی رئیس اوپک از نفت ۵۵ تا ۶۰ دلاری به دو دلیل
نماد برتر- رئیس دوره ایی اوپک ضمن پیش بینی افزایش قیمت نفت تا ۵۵ تا ۶۰ دلار از بررسی رویکرد بایدن نسبت به تحریم ایران خبر داد .
پنجره فرصت بازگشت آمریکا به برجام تا ابد باز نیست/ آخرین زمان لغو تحریم ها
نماد برتر- وزیر خارجه ایران با بیان اینکه پنجره فرصت آمریکا تا ابد باز نخواهد بود، گفت: گام نخست بایدن باید تلاش برای جبران از میراث خطرناک شکست حداکثری ترامپ باشد.
بایدن ۱۵ تصمیم ترامپ را لغو کرد / امکان مسافرت مردم ایران و کشورهای مسلمان
نماد برتر- رئیس جمهور جدید آمریکا در نخستین روز فعالیت، ۱۵ فرمان برای لغو دستورات ترامپ از جمله ممنوعیت مسافرت مردم کشورهای مسلمان از جمله ایران و بازگشت به سازمان جهانی بهداشت را امضا کرد.
اولین محموله واکسن کرونا در هفته‌های آینده وارد می‌شود/ آغاز واکسیناسیون
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است ظرف هفته‌های آینده با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را طبق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
ترامپ و 9 مقام ارشد آمریکایی در فهرست تحریم ایران قرار گرفتند
نماد برتر- وزارت خارجه ایران، دونالد ترامپ، وزیر خارجه آمریکا و 8 مقام ارشد دیگر این کشور را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.
قیمت های جهانی، محرک رشد نماد های بورسی/ حرکت شرکت ها در مسیر سود آوری
نماد برتر- تحلیل های اقتصادی در یکسو حاکی از تداوم رکود بازارهایی همچون ارز، طلا، مسکن و خودرو و در سوی دیگر نمایانگر تحول مثبت در بازارهای مالی است.
موافقت پنتاگون با اعزام ۲۵ هزار نیرو برای مراسم تحلیف بایدن
نماد برتر- وزارت دفاع آمریکا از موافقت پنتاگون برای اعزام ۲۵ هزار نیرو در مراسم تحلیف بایدن در واشینگتن دی.سی به منظور تضمین امنیت و دفع حملات احتمالی حامیان ترامپ خبر داد.