11:14 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیت‌کوین

بانک مرکزی ناتوانی رمز ارزها را بپذیرد
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه بانک مرکزی باید واقعیت‌ها را درباره رمزارزها بپذیرد، گفت: رمزارزها توانایی دورزدن تحریم‌ها را ندارند.
ذخایر دلار روسیه با بیت‌کوین جایگزین می‌شود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که روسیه قصد دارد به منظور کاهش تاثیرات منفی تحریم های آمریکا علیه این کشور به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال رمزپایه همچون بیت کوین و جایگزین کردن ذخایر دلاری خود روی بیاورد.
تجهیز زیرساخت‌های مخابراتی امارات به هوش مصنوعی و بلاک‌چین
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت اتصالات بعنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی امارات متحده عربی قصد دارد به منظور بهبود خدمات خود از هوش مصنوعی و بلاک‌چین بهره ببرد.
توصیه به خریداران بیت کوین و ارزهای دیجیتالی
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی به خریداران ارزهای دیجیتال توصیه کرد که حتما موقع خرید بیت‌کوین یک فرد، با او به صورت رو در رو دیدار کرده و معامله را به‌صورت حضوری انجام دهند؛ هرچند که این کار هم بدون ریسک نخواهد بود.
 سقوط بیت‌کوین را جدی بگیرین!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که کاهش شدید ارزش بیت‌کوین در ماه‌های اخیر تاثیری بر روند استخراج ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده نگذاشته است.
سقوط آزاد بیت کوین
پایگاه خبری راد: سرنوشت ارز دیجیتال بیت کوین در ماه‌های گذشته بخصوص نوامبر سال جاری میلادی به سمت و سوی نامعلوم و مایوس کننده‌ای پیش رفته است و همین امر موجب سردرگمی بسیاری از سرمایه‌گذاران شده است.
راه مقابله با تحریم ها، افزایش 20 درصدی تولید نفت ایران می باشد
پایگاه خبری راد: راه مقابله و دور زدن تحریم‌ها را بلد هستیم و تا زمانی که برای نفت ایران مشتری وجود داشته باشد و بتوانیم نفت را بفروشیم، حتی یک بشکه نیز از تولید نفت کشور را کاهش نخواهیم داد.
 پرداخت مالیات با بیت کوین برای سرمایه گذاران آمریکا!
پایگاه خبری راد: ایالت اوهایو در آمریکا از این پس به صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهد تا به وسیله ارز دیجیتال بیت کوین مالیات خود را پرداخت کنند.
 قیمت بیت کوین، در حال حاضر به رکورد کمترین میزان ارزش خود رسیده است
پایگاه خبری راد: ارزش ارز دیجیتالی بیت‌کوین هم‌چنان رو به کاهش است و به گفته کارشناسان ادامه شیب نزولی آن، شوک جدیدی به سرمایه‌گذاران و بازار ارزهای دیجیتالی وارد خواهد کرد.
سقوط دوباره ارزش بیت‌کوین همه را متحیر کرده است!
پایگاه خبری راد: قیمت ارز دیجیتال بیت‌کوین امروز سه‌شنبه نیز باری دیگر سقوط کرد و با یک کاهش ۷ درصدی از روز گذشته به عدد ۴ هزار و ۳۸۷ دلار رسید.
 بیت‌کوین رکورد بیشترین سقوط را به نام خود ثبت کرد!
پایگاه خبری راد: تحلیلگران درباره احتمال افزایش بهای بیت کوین در حالی که به ۵۰۸۰دلار کاهش یافته در آینده ابراز امیدواری کرده بودند.
موقتی بودن سقوط و کاهش ارزش بیت کوین!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه گذاری در جهان برآورد کرده که سقوط و کاهش ارزش بیت‌کوین دائمی نیست و سرمایه‌گذاران می توانند به افزایش دوباره آن در آینده امیدوار باشند.
کمترین میزان نوسانات بیت کوین در طول مدت 10 سال!
پایگاه خبری راد: در ماه‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت‌کوین از تلاطم خارج شده و همین امر بسیاری از سرمایه‌گذاران را ناامید کرده است اما به طور کلی نشانه خوبی برای بازار خواهد بود.
۷۰۰ هزار پلت‌فرم ارز دیجیتالی هک شد
پایگاه خبری راد: گروهی از هکرها و مجرمان سایبری موفق شدند به بیش از ۷۰۰ هزار وب‌سایت و پلت‌فرم استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده نفوذ یابند و بیت‌کوین به سرقت ببرند.
آرامش قیمت بیت‌کوین پس از سالها تلاطم
پایگاه خبری راد: به گفته تحلیلگران، نوسانات قیمت ارز دیجیتالی بیت‌کوین به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.