19:48 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

e5

رونمایی از نسل جدید ب ام و X5
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی BMW در روزهای گذشته، نسل جدید شاسی بلند لوکس و قدرتمند X5 را به طور رسمی رونمایی کرد که جزییات بیشتر آن را در پرشین خودرو بررسی خواهیم کرد.
شکایت از نصب آنتن‌های موبایل را به کجا باید برد؟
پایگاه خبری راد: اگرچه بارها اعلام شده تشعشعات پرتوهای رادیویی کمتر از میزان استاندارد تعیین‌شده است، با این وجود شهروندان درصورت نگرانی از نصب دکل‌های اپراتورهای تلفن همراه و وایمکس می‌توانند شکایت خود را ثبت کنند تا اندازه‌گیری‌های لازم انجام و نتایج آن اعلام شود.
انتشار تصاویر اولیه از شاسی بلند ب.ام.و X7
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی بی.ام.و در شهریور ماه امسال یک عضو جدید به خانواده بزرگ خود اضافه کرد و آن هم خودروی شاسی بلند سایز بزرگ X7 بود که در نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت آلمان به طور رسمی رونمایی شد.
بازدید شبانه آقای مدیر عامل
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در اولین روز کاری خود با حضور در شیفت دوم خطوط تولید سایپا از نزدیک با کارگران دیدار و گفتگو کرد.
 رونمایی از قوی ترین «کامیون» ایران
پایگاه خبری راد: شرکت سایپادیزل نماینده انحصاری ولوو تراکس سوئد در کشور، از پر قدرت ترین کامیون کشنده ایران در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران رونمایی خواهد کرد.
قدیمی ترین خودروهایی که هنوز تولید می شود+عکس
پایگاه خبری راد: در این مطلب به بررسی مهم‌ترین خودروهای دنیا می‌پردازیم که بدون تغییر خاص در ظاهر و طراحی بدنه، همچنان تولید می‌شوند و مورد توجه بازار جهانی هستند.
جانشین هامر در ارتش آمریکا را بشناسید+تصاویر
پایگاه خبری راد: بیش از ۳۰ سال از حضور نسخه‌های مختلف هامر در نیروهای نظامی دنیا می‌گذرد و حالا خودروی JLTV، جایگزین هامر در خط مقدم ارتش آمریکا خواهد شد.
دروغ سیزده گریبان خودرو را نیز گرفت!
پایگاه خبری راد: سنت دروغ اول آوریل که تقریبا مصادف با ۱۳ فروردین است، در چند سال اخیر دنیای فناوری را هم به خود جذب کرده و گاهی کارشناسان حرفه‌ای را فریب داده است. این روزها، صنعت خودروی جهان هم با چند خبر غیر واقعی، افراد را تحت تاثیر این رویداد قرار داد.
بازگشت نیسان قشقایی با ظاهری تازه
پایگاه خبری راد: نیسان قشقایی فیس‌لیفت با ظاهری خشمگین‌تر و فناوری نیمه خودران در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ معرفی شد.
صفحه قبل | صفحه بعد