05:43 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوشی های آیفون

معرفی محصولات آماده رونمایی اپل
پایگاه خبری راد: یکی از تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی، فهرستی از محصولاتی که احتمالا اپل در رویداد ماه سپتامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی از آنها رونمایی می کند، منتشر کرده است.
بالاخره شارژرهای بی سیم اپل کِی عرضه می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: اپل که قرار بود پد شارژر بی سیم ایرپاور خود را بعد از معرفی آیفون ۸ و آیفون ۱۰ عرضه کند، حالا اعلام کرده است که می خواهد آن را ماه سپتامبر سال جاری میلادی روانه بازار کند.
توافق زودهنگام اپل و کوالکام تحقق می‌یابد؟
پایگاه خبری راد: آنطور که بنظر می‌رسد شرکت‌های اپل و کوالکام پس از سالها اختلاف و کشمکش بر سر نقض پتنت و حق امتیاز، می‌خواهند در آینده‌ای نزدیک با هم به توافق برسند.
تامین مودم‌های آیفون اپل به اینتل واگذار می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد که اپل قصد دارد تامین بخش زیادی از مودم های لازم برای گوشی های آیفون ۲۰۱۸ را به شرکت اینتل بسپارد.
تشدید رکود بازار موبایل با اجرای طرح رجیسیتری و نوسانات نرخ ارز
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اصفهان با تاکید بر اینکه نوسانات بازار ارز موجب رکود شدید در بازار تلفن همراه شده است، گفت: در حال حاضر اجرای طرح رجیستری و نوسانات نرخ ارز بر افزایش نرخ گوشی تلفن همراه تاثیر دارد.
افزایش اپلیکیشن‌های پولی اپ استور در آینده
پایگاه خبری راد: طبق گزارش‌های جدید، تعداد برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های پرداخت درون برنامه‌ای در سال‌های آتی افزایش بی سابقه‌ای پیدا خواهد کرد.
آپدیت جدید iOS تنها برای آیفون ۶ به بعد، عملکرد باتری را بهبود می‌بخشد
پایگاه خبری راد: اپل به تازگی اعتراف کرده است که نسخه به روزرسانی شده سیستم عامل iOS ۱۱ تنها برای گوشی‌های آیفون ۶ و جدیدتر عملکرد بهبود باتری را خواهد داشت.
بهترین گوشی‌ها برای عکاسی کدامند؟
پایگاه خبری راد: آیفون ۱۰ ( ایکس) در تازه ترین گزارش ها، رتبه نخست گوشی‌های هوشمند از لحاظ عکاسی و کیفیت دوربین را کسب کرده است.
افزودن سوابق پزشکی کاربران در نسخه بعدی iOS
پایگاه خبری راد: شرکت اپل تحت تاثیر توجه بیشتر به سلامتی کاربرانش، قصد دارد در نسخه بروزرسانی جدید سیستم عامل iOS خدمات سلامتی بیشتری را فراهم کند.
پاسخ به شائبه‌های واردات گوشی «آیفون» توسط سازمان تامین اجتماعی
پایگاه خبری راد: مدیر روابط عمومی شرکت بین‌المللی بازرگانی تامین اجتماعی در واکنش به اخبار منتشره پیرامون واردات گوشی آیفون از سوی سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از کاهش واردات گوشی‌های تلفن همراه قاچاق، مدت‌ها قبل از اجرای طرح رجیستری و افزایش قیمت تلفن همراه در بازار، این شرکت در خردادماه جاری اقدام به اخذ مجوز واردات محصولات APPLE کرده و فعالیت این شرکت در حوزه تلفن همراه هیچ ارتباطی با اجرای طرح رجیستری و افزایش قیمت تلفن همراه در بازار ندارد.
دعوا بر سر تامین پنل‌های اولد اپل
پایگاه خبری راد: رقابت تنگاتنگی میان شرکت‌های ژاپنی شارپ و ژاپن دیسپلی با شرکت‌های کره ای سامسونگ و ال جی دیسپلی بر سر تامین و تولید پنل‌های اولد برای اپل ایجاد شده است.
سامسونگ و ال جی: سرعت گوشی‌های قبلی را کاهش نمی‌دهیم
پایگاه خبری راد: پس از آنکه اپل اعلام کرد سرعت گوشی‌های قبلی خود را عمدا کاهش داده، شرکت‌های سامسونگ و ال جی به منظور اطمینان خاطر کاربران خود اعلام کردند که سرعت گوشی‌های قدیمی خود را کاهش نمی‌دهند.
فیس آیدی آیفون ۱۰ با بروزرسانی iOSاز کار میفتد
پایگاه خبری راد: گزارش ها حاکی از آن است که نسخه جدید بروزرسانی شده سیستم عامل iOS نیز مشکل داشته و باعث شده فناوری تشخیص چهره هوشمند آیفون ۱۰ از کار بیفتد.
ادامه ماجرای مشکل باتری آیفون ۸ پلاس
پایگاه خبری راد: پس از خبر انفجار باتری آیفون ۸ پلاس هنگام شارژ، هم اکنون خبر دیگری درباره جدا شدن صفحه و ورم کردن باتری این گوشی هوشمند جدید در رسانه‌های چین منتشر شده است.
قابلیت نورپردازی چهره در آیفون ۸ پلاس و ۱۰
پایگاه خبری راد: یکی از ویژگی‌های جدید عکاسی در دوربین گوشی‌های جدید آیفون ۱۰ و آیفون ۸ پلاس، نورپردازی چهره است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.