09:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوشی‌های آیفون

 استقبال ۷۰ درصدی کاربران از جدیدترین نسخه iOS
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که آخرین نسخه از سیستم‌عامل iOS (iOS ۱۲) بر روی بالغ بر ۷۰ درصد از گوشی‌های آیفون و محصولات اپل نصب شده و در حال استفاده است.
برای جلوگیری از هک شدن آیفون چه کاری باید انجام داد؟
پایگاه خبری راد: علی رغم ادعای اپل ، به عنوان شرکت سازنده این محصولات ، گوشی های آیفون نیز درست همانند سایر گوشی‌های اندرویدی قابل هک بوده و به هکرها و مجرمان سایبری این امکان را می‌دهند تا در صورت لزوم به اطلاعات موردنیاز کاربران و قربانیان مدنظر خود دسترسی و نفوذ پیدا کنند.
با گوشی خود در خودرو را باز و بسته کنید
پایگاه خبری راد: فولکس واگن اعلام کرده که کاربران گوشی‌های آیفون قادر خواهند بود با بهره‌گیری از دستیار صوتی Siri خودروی خود را باز و بسته کنند.
کیفیت پایین محصولات اپل، صدای کاربران را درآورد
پایگاه خبری راد: اپل اعلام کرده است با توجه به افزایش شکایات کاربران از نقص فنی موجود در برخی از گوشی‌های آیفون ۱۰ (ایکس) و مک بوک پرو ۱۳ اینچی، آن‌ها را به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.
چند گوشی آیفون در آمریکا فعال است؟
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که تعداد گوشی‌های آیفون فعال در ایالات متحده آمریکا از مرز ۱۸۱ میلیون دستگاه نیز عبور کرده است.
باتری گوشی‌های قبلی بهتر از گوشی‌های جدید است!
پایگاه خبری راد: آزمایش‌های صورت پذیرفته بر روی نسل‌های مختلف گوشی‌های آیفون نشان می‌دهد باتری‌های بکاررفته در گوشی‌های جدید عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با گوشی‌های قبلی دارند.
استقبال از نسخه جدید iOS ۱۲ رکوردشکنی کرد
پایگاه خبری راد: تیم کوک در جریان برگزاری رویداد رونمایی محصولات جدید اپل اعلام کرد که هم‌اکنون بیش از ۶۰ درصد از دستگاه‌های این شرکت از نسخه جدید سیستم‌عامل iOS ۱۲ استفاده می‌کنند.
آمریکایی‌ها چندسال یکبار گوشی می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران آمریکایی حدودا سه سال یکبار گوشی‌های هوشمند خود را تعویض می‌کنند.
اپل راه نفوذ پلیس به آیفون را بست
پایگاه خبری راد: اپل توانسته است در آخرین نسخه از سیستم عامل آی‌اواس دسترسی تمامی ابزارهای نفوذ به گوشی‌های آیفون را به شدت محدود و قطع کند.
تصاویر سه بعدی به فیس‌بوک می‌آیند!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که فیس‌بوک از این پس قصد دارد قابلیت پشتیبانی از تصاویر سه بعدی را به پلت‌فرم خود اضافه کند.
پیش‌بینی تقاضای بالای چینی‌ها از آیفون ارزان‌قیمت
پایگاه خبری راد: تحلیلگر ارشد محصولات اپل برآورد کرد که گوشی ارزان‌قیمت و مقرون به صرفه آیفون ایکس آر نسبت به آیفون ۸ فروش بسیار بهتری خواهد داشت.
پای فیس‌بوک لایت به آیفون هم باز شد
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن فیس‌بوک‌ لایت برای کاربران گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل iOS نیز به‌زودی عرضه خواهد شد.
افزایش امنیت موبایل با یک اپلیکیشن اختصاصی
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن جدیدی تحت‌عنوان NYC Secure برای کاربران نیویورکی منتشر شده تا بتوانند به وسیله آن، امنیت سایبری گوشی‌های آیفون و اندرویدی خود را افزایش دهند.
باتری گوشی‌ آیفون چه‌زمانی به تعویض نیاز دارد؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان به کاربران گوشی‌های آیفون توصیه کرده‌اند که با مراجعه به تنظیمات گوشی خود به میزان فرسودگی و طول عمر مفید باتری گوشی خود پی ببرند.
نسخه جدید سیستم‌عامل iOS.۱۲ به مشکل برخورد
پایگاه خبری راد: کاربران بسیاری در فضای مجازی از تاثیر منفی دریافت نسخه به‌روزرسانی سیستم‌عامل iOS.۱۲ برروی میزان شارژدهی گوشی‌های آیفون خود اعتراض کرده‌اند.