17:44 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوش

پذیرش ۴ شرکت در بورس تهران/۵ شرکت درج نماد شدند
معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۴ شرکت در بورس تهران پذیرش، ۵ شرکت درج و ۷ شرکت عرضه شده ­اند.
۳۰ شرکت در انتظار بورسی شدن
پرونده ۳۰ شرکت برای طرح در جلسه هیأت پذیرش در دست بررسی و تکمیل مدارک و مستندات است. علاوه بر این پرونده ۱۴ شرکت در جریان درج و ۸ شرکت نیز در حال انجام اقدامات لازم جهت عرضه اولیه هستند.
۶۰ شرکت، ۴ بانک و ۵ پالایشگاه به تابلو بازگشتند / توقف ۵ نماد برای مجمع
در برابر توقف ۵ نماد بورسی و فرابورسی برای مجمع سالانه و فوق العاده، ۶۰ شرکت دیگر، چهار بانک و پنج پالایشگاه با بازگشایی نماد به تابلو معاملات بازگشتند.
تغذیه گروه غذایی‌ از کرونا
شاخص صنعت مواد غذایی در بورس تهران طی یک ماه اخیر روندی صعودی داشته و با توجه افزایش نرخ فروش محصولات غذایی این روند ادامه خواهد داشت.
تولید بیش از ۲میلیون تنی شمش فولادی فولاد مبارکه
در بهار امسال فولاد مبارکه اصفهان با تولید ۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۴۱۰ تنی شمش معادل ۴۳ درصد کل تولید شمش رکورددار شد.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
۳۵ شرکت برای مجمع سالانه، فوق العاده و انتخاب اعضا از تابلو خارج شدند
در پایان معاملات امروز، نماد ۳۴ شرکت بورسی و فرابورسی و یک بانک برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده متوقف شد.
 شانه به شانه بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، ۲۰ تیر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش۱۹۱.۹۱ واحد به رقم ۱۸ هزار و ۶۱۸ واحد رسید.
کاهش فروش دان در «غدام»
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا اردیبهشت‌ماه بیشترین میزان فروش محصول در اختیار «دان مرغ» با ۱.۷۲۹ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۶۶ درصد کاهش را به همراه داشته است.
مجوز استخراج بیت‌کوین برای «وتوکا»!
نماد برتر - بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» به «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با ۱.۷۲۴ میلیارد ریال تعلق داشته است.
بحران های مرغی را کاهش دهید!
نماد برتر - انتظار ما از دولت آینده این است که چالش ها و بحران های پیش و روی این صنعت را با بهره گیری از امکانات بالقوه، بالفعل به کمک فعالان این بخش و با استفاده از نظرات کارشناسی آنها به فرصت تبدیل کند.
ابلاغیه شما 4 ماه دیرتر به دست ما رسید!!!
نماد برتر - گمرک ایران می گوید وزارتخانه صمت مصوبه مربوطه را برای بار اول حدود چهارماه بعد از تصویب به گمرک ابلاغ کرده است، در حالی که می توانست مانند مصوبه اخذ عوارض صادرات مرغ در همان زمان و بلافاصله برای اجرا ابلاغ کند.
ثبات نسبی قیمت گوشت قرمز
نماد برتر - مشاهدات میدانی از سطح بازار نشان می دهد قیمت گوشت قرمز نسبت به هفته های گذشته نوسانی نداشته است.
رشد 80 درصدی تجارت خارجی ایران از ابتدای 1400
نماد برتر - رئیس کل گمرک ایران گفت که تجارت خارجی کشور در ابتدای سال ۱۴۰۰ با رشد ۸۰ درصدی ارزش صادرات همراه بود که امیدواریم این روند در ماه‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.
تورم 110 درصدی کالاها در زمان خواب دولت!
نماد برتر - افزایش تورم در ماه گذشته به نحوی بوده که کالا و خدمات بین ۲۰ تا ۱۱۰درصد نسبت به پارسال افزایش قیمت داشته است و «روغن و چربی ها» در صدر این گرانی قرار دارد.