05:53 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گرسنگی

۴ نوجوان دیگر از غارِ شمال تایلند نجات یافتند
پایگاه خبری راد: غواصان در دومین روز از یک عملیات پیچیده و دشوار چهار نوجوان دیگر را از یک مجموعه وسیع غارها در شمال تایلند نجات داده‌اند.
هشدار فائو نسبت به صید بی‌رویه ماهی
پایگاه خبری راد: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) نسبت به صید بی‌رویه ماهی در اقیانوس‌های جهان و بالا بودن مصرف ماهی هشدار داد.
آیا واقعا باید کاهش فقر در دنیا را جشن گرفت؟
پایگاه خبری راد: بانک جهانی در آخرین گزارش سالانه‌ی خود، اعلام کرده است که بنا بر آخرین تخمین‌ها که مربوط به سال ۲۰۱۳ میلادی است، تنها ۷/ ۱۰ درصد جمعیت جهان، از فقر مطلق رنج می‌برند. اما آیا این تخمین، با واقعیتِ جهانی که در آن زندگی می‌کنیم سازگار است؟
هشدار پاپ به غول‌های نفتی نسبت به یک خطر جهانی
پایگاه خبری راد: پاپ فرانسیس در دیدار با مدیران صنعت انرژی هشدار داد تغییرات جوی ممکن است بشریت را در معرض نابودی قرار دهد و از آنها خواست کمک کنند جهان به سوخت‌های پاک روی بیاورد تا از فاجعه اجتناب شود.
خسارت کشت نکردن به کشاورزان خوزستان پرداخت شود
پایگاه خبری راد: رئیس نظام صنفی کشاورزان خوزستان گفت: اگر قرار است به کشاورز آب برای کشاورزی ندهیم، باید قبل از شروع فصل کشت، به او معوض کشت داده شود تا برای تامین نیازهای خود با مشکل مواجه نشود.
تهدید صندوق بین‌المللی پول برای سلب حق رای ونزوئلا
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول در بیانیه‌ای تایید کرد حق رای ونزوئلا در سیاست گذاری این گروه مالی، به دلیل خودداری این کشور از فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز صندوق سلب می شود.
علل سوزن‌ سوزن شدن و سوزشِ دست و پا
پایگاه خبری راد: اکثر مردم گاهی اوقات احساس گزگز و سوزشی در دست و پاهای خود تجربه می‌کنند که اگرچه ممکن است ناخوشایند باشد اما معمولا علت آن جدی نیست با این حال اگر این احساس در اغلب مواقع وجود داشته باشد ممکن است ناشی از یک عارضه یا مشکل مهم‌تر باشد.
واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی از مهم‌ترین علل تهدیدات امنیت غذایی در کشور
پایگاه خبری راد: دانشیار دانشگاه علوم کشاورزی اهواز گفت: واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی یکی از مهم‌ترین دلایل تهدیدات امنیت غذایی است.
بررسی فناوری‌های نوین در کشاورزی پایدار در یک کنفرانس بین‌المللی
پایگاه خبری راد: هشتمین کنفرانس بین‌المللی کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از متخصصان و کارشناسان بین‌المللی، فردا در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد