21:57 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کد دستوری

ثبت‌نام کارت سوخت المثنی ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد
فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی که از سوم آذرماه آغاز شده بود، طبق برنامه‌ریزی‌ها توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ساعت ۲۴ امشب، ۲۴ آذرماه به پایان می‌رسد و تاکنون اطلاعیه‌ای از سوی این شرکت مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام منتشر نشده است.
فراهم شدن امکان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست کارت سوخت المثنی
پایگاه خبری راد: امکان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست کارت سوخت المثنی برای مالکانی که جهت اخذ این کارت ثبت‌نام کرده‌اند، فراهم شد.
کارت سوخت بعد از خرید و فروش خودرو چه می شود؟
پایگاه خبری راد: فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت‌اند، درحالی ادامه دارد که از سوالات اساسی در این فرآیند تکلیف کارت سوخت بعد از خرید و فروش خودرو است.
افزایش قیمت گوشی؛ این بار به اسم فعال‌سازی!
پایگاه خبری راد: در حالی که بازار گوشی موبایل به دلایل مختلف بارها شاهد افزایش قیمت بوده است، ظاهرا فروشندگان این بار به بهانه‌ فعال‌سازی، گوشی‌ را با قیمتی بالاتر از معمول بازار به متقاضیان می‌فروشند.
تقریبا یک میلیون نفر موفق به ثبت‌نام‌ کارت سوخت المثنی شدند
پایگاه خبری راد: درحالی که یک هفته تا اتمام مهلت ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی باقی مانده است، آمارها حاکی است که به‌طور کلی از سوم آذرماه تاکنون جمعا حدود ۸۹۰ هزار نفر موفق به ثبت‌نام کارت سوخت المثنی شده‌اند.
آیا کارت های بانکی در مجاورت با امواج موبایل می سوزند؟
این موضوع از نظر منطقی امکان پذیر نیست و عملاً هم رد شده است و تا به حال هیچ گزارشی مبنی بر خرابی کارت‌های بانکی به دلیل مجاورت با تلفن همراه نداشته‌ایم.
 بازیابی رمز کارت سوخت را با چه روشی می توان انجام داد؟
پایگاه خبری راد: دارندگان کارت سوخت خودرو در شهر تهران می‌توانند با مراجعه به چهار ناحیه مرکزی در میدان آرژانتین، شمال در خیابان شهید عراقی، شرق در خیابان دردشت و جنوب در میدان راه‌آهن و شهرری، به صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.
ملکی: قوه قضاییه و نیروی انتظامی با ۴۵ درصد سهم، هنوز به دولت الکترونیک نپیوسته‌اند
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور اعضای این کمیسیون در محل استقرار تجهیزات سخت‌افزاری دولت الکترونیک و بازدید از بخش‌های این پروژه بزرگ ملی خبر داد.
افرادی که موفق به ثبت نام و دریافت کارت سوخت المثنی شده اند
پایگاه خبری راد: آخرین آمار حاکی است که از هفته گذشته که فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی آغاز شده، سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت به سامانه الکترونیکی و اپلیکیشن خدمات دولت همراه مراجعه کردند که از این تعداد ۱۵۵ هزار نفر ثبت‌نام موفق داشتند.
نبودن محل مناسب برای دفن زباله در مازندران!
پایگاه خبری راد: عجیب است که برای داشتن محیط زیستی سالم کمترین هزینه‌ها در این بخش می‌شود اما شاهدیم که با کوچک ترین وزش بادی موج عظیم نایلون‌ها در سطح جنگل های محل دپوی زباله پخش می‌شوند.
اعلام آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت المثنی
پایگاه خبری راد: سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت المثنی در سامانه الکترونیکی خدمات دولت همراه را اعلام کرد.
ثبت درخواست کارت سوخت با کد دستوری #۴*
پایگاه خبری راد: پیرو قطعی شدن بازگشت کارت سوخت و سه روشی که پیش از این از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای ثبت‌نام مالکانی که کارت سوخت ندارند معرفی شده بود، امکان ثبت‌ درخواست کارت سوخت مالکان خودرو و موتورسیکلت از طریق کد دستوری #۴* نیز فراهم شده است.
 هنگام خرید گوشی به چه نکاتی باید توجه شود؟
پایگاه خبری راد: پس از اجرایی شدن رجیستری، کاربران هنگام خرید گوشی همراه ،باید توجه داشته باشند که به بهانه‌ رجیستری و فعال‌سازی، هزینه‌ای به فروشنده پرداخت نکنند.
راه‌اندازی سامانه استعلام آخرین وضعیت پرونده‌ سمن‌های جوانان
پایگاه خبری راد: مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از راه‌اندازی سامانه استعلام آخرین وضعیت پرونده‌های سمن‌های حوزه جوانان خبر داد.
توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم بضاعت /شناسایی کم‌بضاعت‌ها با همکاری آموزش و پرورش
پایگاه خبری راد: معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور از توزیع بسته‌های لوازم التحریر به ارزش ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان بین دانش‌آموزان کم بضاعت تحت پوشش این سازمان در طرح « لبخند مهر» خبر داد.