21:43 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیراهن

آمارهای جالب از اوضاع اقتصادی و منابع درآمدی باشگاه منچستر یونایتد
پایگاه خبری راد: فوربس در گزارشی اعلام کرد با وجود آن که انتظار می رود این باشگاه امسال در درآمدزایی رکوردشکنی کند، ارزش ذاتی سهام آن پایین تر از ارزش بازاری فعلی آن است.
اعتراض معلمان آمریکایی به وضع معیشتی خود
پایگاه خبری راد: هزاران معلم آمریکایی در دو ایالت کنتاکی و اوکلاهاما به خیابان‌ها آمدند و خواهان حقوق بهتر و همچنین افزایش بودجه مدارس عمومی شدند.
نه تنها یقه می‌گیریم بلکه پیراهن هم پاره می‌کنیم
پایگاه خبری راد: رییس جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برای کار در این بخش نه تنها یقه می‌گیریم بلکه پیراهن هم پاره خواهیم کرد.
بازسازی پلاسکو چرا متوقف شد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان معتقد است که کارشکنی در کار نبوده و کسبه به دلیل نارضایتی از قرارداد یک طرفه‌ای که آن را امضا نکرده‌اند، اقدام به شکایت کرده و جلوی تخریب ساختمان پنج طبقه را گرفته است.
قیمت انواع لوازم عزاداری محرم/ قیمت‌های ۵ برابری ادوات خارجی
پایگاه خبری راد: همه ساله با نزدیک شدن به ماه محرم بازار لوازم و ادوات عزاداری با رفت و آمد مردم و هیات‌های عزاداری برای تهیه وسایل مورد نیازشان همراه می‌شود؛ بازاری که از تنوع گسترده‌ای برخوردار است و برندهای مختلف ایرانی و خارجی در آن مشاهده می‌شود که لوازم خارجی قیمت چهار - پنج برابری نسبت به ایرانی‌ها دارد.
تضمین‌نامه وام‌های پلاسکو صادر شد/نامه بانک‌مرکزی به بانک‌ها
پایگاه خبری راد: در تازه ترین اقدامات انجام شده برای تسهیل شرایط مسائل بانکی کسبه پلاسکو، تضمین نامه‌ای از سوی سازمان برنامه و بودجه صادر شده که بر اساس آن دولت تا ۵۰ درصد از سود ناشی از استمهال بدهی این کسبه در زمان وقوع حادثه را تقبل خواهد کرد.
کار پلاسکو به ریاست جمهوری کشید
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان از قرار تنظیم جلسه ای میان اهالی پلاسکو با مسئولان ریاست جمهوری خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد