21:30 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پوست

چرا تولید چرم کاهش یافت؟
نماد برتر- عضو هیئت مدیره انجمن صنایع چرم ایران از ۱.۵ برابر شدن قیمت محصولات چرمی در سال جاری خبر داد و گفت: امسال قیمت تمام شده محصولات چرمی بالا رفته و قدرت خرید مردم هم در سال‌های اخیر کاهش یافته که مجموع این شرایط باعث کاهش تولید چرم در سال جاری شده است.
صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی به ۲۱ کشور
نماد برتر- کشورمان در پنج ماه اول امسال بیش از ۱۳ هزار و ۷۶۵ تن انواع محصولات بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۶۲۰ دلار صادر کرده است.
شکایت مبتکر ایموجی‌های تنوع نژادی از کپی کاری اپل
نماد برتر- شرکت اپل بابت کپی کردن ایده تنوع نژادی در دنیای ایموجی‌ها یا صورتکهایی که برای بیان احساسات در ارتباطات دیجیتالی مورد استفاده قرار می گیرند، با شکایت روبرو شد.
گام موفق برق منطقه‌ای یزد در جهت خودکفائی ساخت قطعات کم‌یاب پست‌های برق
نماد برتر- قطعات کمیاب تجهیزات پست‌های انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای یزد با رویکرد اقتصاد مقاومتی در معاونت بهره‌برداری این شرکت ساخته شد.
چگونه در منزل قارچ پرورش دهیم؟
نماد برتر- عضو هیات علمی مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور نحوه پرورش قارچ در منزل را تشریح کرد.
تحلیل وضعیت فعلی بازار سهام و پاسخ به ادعای چند اقتصاددان + چند خبر از بانک
نماد برتر- رئیس سابق سازمان بورس و مدیرعامل بانک آینده با اعلام نکاتی درباره بازار سرمایه و پاسخ به ادعای چند اقتصاددان و از درخواست انتقال نماد ، افزایش سرمایه، عرضه اولیه و... خبر داد.
چرا در برخی از مرغداری ها مرغ ها یکدیگر را زخمی می کنند؟
نماد برتر- ویدیو های منتشر شده در فضای مجازی حاکی از آن است که در برخی از واحدهای مرغداری، مرغ ها دچار بیماری کانی بالیسم یا خودخوری طیور شده اند که در این بیماری مرغ ها با نوک زدن همدیگر را زخمی می کنند و برخی از آنها نیز تلف می شوند. بیماری که علت آن عدم تناسب در جیره غذایی، محیط نامناسب و تراکم بالا عنوان شده است.
گرانی مسکن از عوارض آشفتگی بازار بورس است
نماد برتر- رئیس اتحادیه مشاوران املاک شیراز، یکی از دلایل مهم در گران شدن مسکن را بروز آشفتگی در بازار سرمایه دانست و یادآور شد که بار دیگر شاهد ورود بخشی از سرمایه‌های سرگردان به بازارهای مسکن و خودرو هستیم.
مٌسکن‌های مقطعی، بورس را به سمت نفع عمومی نمی‌برد/معاملات شاخص سهام راه‌اندازی شود
نماد برتر- یک کارشناس مسائل حقوقی می‌گوید با توجه به اینکه تاثیر مثبت معاملات شاخص سهام در تجربیات بورس‌های بین المللی ثابت شده است راه‌اندازی معامله شاخص در ایران هم می‌تواند برای ثبات در بازار بورس ایران اثر مثبت داشته باشد و نباید اجازه داد بازار سرمایه ایران از این معاملات بیش از این محروم باشد.
بازار سازهای محرم، امسال چگونه بود؟
نماد برتر- همسایه مجلس نشین ها هستند. بهارستان است و شلوغی خیابان‌هایش و مغازه‌هایی که ساز می‌فروشند اما کسب و کار امسالشان مثل هر سال نیست.
امسال دل انار ساوه نمی شکند
نماد برتر- هرچه به روزهای منتهی به برداشت انار در قطب تولید انار جهان نزدیک می‌شویم دلشوره انارکاران ساوجی بیشتر می‌شود، چرا که این محصول در مرداد و شهریورماه مراحل کامل آبدهی را طی کرده و برای برداشت در مهرماه آماده می‌شود و کوچکترین اتفاقی در این مدت ممکن است دسترنج باغداران را هدر داده و عرضه محصول با کیفیت را با مشکل مواجه کند.
بایدن برای نیروهای امدادی در پیتسبرگ پیتزا خرید
نماد برتر- جو بایدن، کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا که ماه‌ها کمپین از راه دور داشت، این بار به پیتسبرگ در پنسیلوانیا رفت تا شخصا به نیروهای امدادی این شهر که در روزهای اخیر شاهد ناآرامی‌ بوده، پیتزا بدهد.
زادگاهتان میلیون‌ها سال قبل کجا بوده است!؟
نماد برتر- یک نقشه تعاملی که توسط یک دیرین‌شناس آمریکایی طراحی شده است، به شما اجازه می‌دهد تا ببینید شهر شما در زمین باستان کجا واقع بوده است.
یک مرگ غافل گیر کننده و حکایت کارهای ناتمام
نماد برتر- امیر اثباتی با نگارش یادداشتی درباره مسعود مهرابی، مرگ این منتقد و مورخ سینما را بسیار غافلگیرکننده دانست و سه چهره متفاوت از او را ترسیم کرد.
تولید دستگاه تسهیل‌کننده گردش خون با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی
نماد برتر- یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد زیست فناوری دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله(عج) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۰ دستگاه کامپرشن تراپی با کاربرد تسهیل کننده گردش خون به وسیله ایجاد فشار مثبت تولید کرده است.