07:57 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر انرژی

اوپک و روسیه در فکر کاهش بیشتر تولید نفت
نماد برتر- منابع آگاه از تفکر روسیه و منابع نزدیک به اوپک اعلام کردند که اوپک و روسیه در حال بررسی کاهش بیشتر تولید نفت به عنوان یکی از گزینه ها در واکنش به ضعیف شدن بازارهای نفت در اوایل سال ۲۰۲۱ هستند.
ترمز ریزش قیمت نفت کشیده شد
نماد برتر- نفت عمده رشد قیمتی که شب گذشته تحت تاثیر نشانه های به تاخیر افتادن افزایش برنامه ریزی شده تولید اوپک پلاس به دست آورد را در معاملات روز سه شنبه حفظ کرد اما نگرانیهای عرضه و تقاضا روند افزایشی قیمتها را محدود کرد.
فرمان ترامپ برای حمایت از نفت و گاز شیل
نماد برتر- رئیس جمهور آمریکا در توییتر اعلام کرد فرمانی را برای حمایت از صنعت نفت و گاز شیل امضا کرده است.
دیدار روسیه با تولیدکنندگان نفت درباره تمدید کاهش تولید اوپک پلاس
نماد برتر- شرکتهای نفتی روسیه روز دوشنبه با وزیر انرژی این کشور به منظور صحبت درباره احتمال به تاخیر افتادن تسهیل محدودیت عرضه اوپک پلاس به مدت سه ماه، دیدار کردند.
نابودی مشاغل انرژی در بحران کرونا
نماد برتر- شرکتهای نفت و گاز در سراسر جهان برای دوام آوردن در برابر رکود تقاضا در بحران شیوع ویروس کرونا، به تعدیل کارکنانشان روی آورده اند.
از اوج گیری تولید نفت آمریکا فعلا خبری نیست
نماد برتر- وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار ندارد تولید نفت آمریکا به این زودی به سطح پیش از شیوع ویروس کرونا برگردد زیرا تقاضا ضعیف مانده است.
ریزش قیمت نفت متوقف شد
نماد برتر- نفت پس از سقوط سنگینی که شب گذشته متحمل شد، در معاملات روز سه شنبه اندکی افزایش پیدا کرد اما فضا در بازار تحت تاثیر افزایش موارد جهانی ابتلا به ویروس کرونا تیره مانده است.
دنبال خلاصی از شر نفت و گاز نباشید!
نماد برتر- وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد دنیا در مبارزه با تغییرات جوی، برای خنثی کردن انتشار گازهای گلخانه ای باید همه گزینه ها را بررسی کند اما این که بخواهیم نفت و گاز را کنار بگذاریم، درست و واقع گرایانه نیست.
حواس ترامپ از اوپک پلاس پرت شد
نماد برتر- اوپک و متحدانش در روزهای اخیر سرگرم بحث درباره افزایش تولید در ژانویه هستند که با توجه به ضعیف ماندن تقاضا، روی صنعت نفت آمریکا تاثیر خواهد گذاشت اما نزدیک بودن به زمان انتخابات، حواس ترامپ را به خود مشغول کرده است.
اعلام آمادگی روسیه برای ادامه کاهش تولید نفت
نماد برتر- رییس جمهور روسیه برای همکاری با اوپک پلاس به منظور تداوم کاهش تولید نفت اعلام آمادگی کرد و گفت: در شرایط کنونی بازار ظرفیت پذیرش عرضه بیشتر را ندارد.
همکاری ترکیه با خارجی‌ها برای توسعه میدان گازی ساکاریا
نماد برتر- وزیر انرژی ترکیه اعلام کرد این کشور میدان گازی که اخیرا در دریای سیاه کشف شده را خود اداره خواهد کرد اما ممکن است از نظر تجهیزات و مسائل تخصصی با شرکت‌های خارجی همکاری کند.
روند کاهشی نفت ازسرگرفته شد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در واکنش به آمار هفتگی رشد ذخایر نفت آمریکا که نگرانیها نسبت به اشباع عرضه جهانی را برانگیخت، کاهش یافت.
تشدید فشار بر اوپک پلاس برای تغییر برنامه افزایش تولید
نماد برتر- افزایش شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و ضعیفتر شدن روند احیای تقاضا برای نفت، فشارها روی اوپک پلاس برای تغییر روند برنامه افزایش تولید نفت را تشدید کرده است.
سفر وزیر انرژی آمریکا نیمه کاره ماند
نماد برتر- وزیر انرژی آمریکا پس از این که تست کرونای دو تن از همراهان امنیتی وی مثبت اعلام شد، سفرش به میدوست را نیمه تمام گذاشت و به واشنگتن بازگشت.