15:47 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت صنع

توضیح "شپلی" درباره ثبت انتخاب اعضا در روزنامه برای تسریع تحویل کارخانه ها
نماد برتر- پلی اکریل از طی مراحل اداری ارائه آگهی روزنامه مبنی بر ثبت اولین صورتجلسه انتخاب اعضای هیات مدیره برای مکاتبه مجدد با هیات حمایت از صنایع جهت تسریع در تحویل کارخانه ها خبر داد.
پیشنهاد عجیب برای عرضه اولیه ۲۰ درصدی و نشانه سواد مالی اندک
نماد برتر- نماینده مجلس ، فرماندار و امام جمعه تکاب برای شرکت ۳۰۰ میلیارد تومانی و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی پویا زرکان آق‌ دره ، پیشنهاد عجیبی دادند .
درخواست جدید وزارت صنعت برای حمایت از شرکت هپکو
نماد برتر- معاون وزیر صنعت گفت : وزارت صنعت طبق ماده ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون امور معادن ، خواستار منع واردات محصولات دو پله بالاتر از رده تولیدات هپکو با هدف حمایت از این شرکت شده‌ است.
فهرست باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی منتشر شد
نماد برتر- سازمان استاندارد گزارش ارزشیابی کیفی ۴۱ خودرو را منتشر و اعلام کرد پژو ۲۰۰۸ و دنا پلاس توربو با ۵ ستاره با کیفیت ترین و وانت نیسان مزدا با یک ستاره بی کیفیت ترین محصول هستند .
عوامل بهبود بورس و احتمال رشد شاخص تا کانال ۱.۷ میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به احتمال بازدهی مثبت سه برابری هفتگی با دامنه نوسان نامتقارن، عوامل بهبود معاملات بورس را همراه با پیش بینی رشد شاخص تا کانال ۱.۵ و ۱.٧ میلیونی اعلام کرد.
عرضه خودرو در بورس‌ کالا تصویب شد / عدم موافقت با آزادسازی قیمت‌ ها
نماد برتر- عرضه خودرو در بورس کالا پیرو بررسی طرح ساماندهی صنعت و بازار خودرو در مجلس در کمیسیون صنایع به تصویب رسید.
بسته حمایتی صنعت خودرو تا پایان بهمن اجرایی می شود/ امکان اصلاح نرخ ها
نماد برتر- معاون وزیر صنعت از نهایی شدن بسته حمایتی صنعت خودرو تا پایان بهمن ماه و امکان اصلاح قیمت ها خبر داد.
افزایش ۱۴ درصدی تولید خودرو سواری در ۱۰ ماه سال جاری
نماد برتر- وزارت صنعت از رشد ۱۳.۹ و ۴۴.۲ درصدی تولید خودرو سواری و کمباین در ۱۰ ماه سال جاری و کاهش ۹.۷ درصدی تولید ون خبر داد .
امضاء تفاهم‌نامه سه جانبه میان ایمیدرو، معاونت طرح و برنامه وزارت صمت و بانک صنعت و معدن
نماد برتر- در حاشیه چهارمین جلسه شورای هماهنگی امور صنایع و فناوری‌های پیشرفته وزارت صمت، تفاهمنامه سه جانبه میان ایمیدرو، معاونت طرح و برنامه وزارت صمت و بانک صنعت و معدن به امضا رسید.
دستاوردهای ذوب آهن و آمار تولیدات ۹ ماهه + برنامه کاهش هزینه ها
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به میزان تولیدات و دستاوردها در ۹ ماه سال جاری از برنامه ریزی برای افزایش تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و کاهش هزینه ها خبر داد.
تحلیل رئیس اسبق ایمیدرو درباره دو ابهام طرح جامع فولاد
نماد برتر- رئیس اسبق ایمیدرو ، تحقق رشد تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد تا سال ۱۴۰۴ را امکان پذیر دانست و دو ابهام طرح جامع فولاد را بررسی کرد .
دستورالعمل دریافت مابه‌تفاوت ارزی از کالاهای وارداتی ابلاغ شد / معافیت ها
نماد برتر- بانک مرکزی دستورالعمل نحوه اخذ مابه‌تفاوت نرخ ارز از کالاهای وارداتی را ابلاغ کرد که بر مبنای آن ترخیص کالاها منوط به پرداخت های ۴۸۰۰، ۲۸۰۰ و ۲۰۰۰ تومانی شده است.
دستور کار "فولاد" برای افزایش سرمایه و طرح های توسعه جدید
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به لزوم تعامل شرکت های فولادی، وزارت صنعت و بورس کالا برای عدم تحمیل ریسک به سهامداران از دستور کار افزایش سرمایه و طرح های توسعه جدید خبر داد.
عرضه۵۰۰ هزار تن سنگ آهن "کچاد"در بورس کالا / رشد ۳۰ درصدی تولید شمش
نماد برتر- مدیرعامل چادرملو از عرضه ۵۰۰ هزار تن سنگ آهن برای تامین نیاز شرکت های فولادی به ویژه ذوب آهن بصورت حراج باز در بورس کالا و افزایش ۳۰ درصدی تولید شمش تا پایان سال خبر داد.
مقدمات انتقال سهام ذوب آهن از فرابورس به بورس فراهم شد
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن ضمن امیدواری به حل مشکلات شرکت های فولادی از فراهم شدن مقدمات انتقال سهام "ذوب" از فرابورس به بورس خبر داد .