07:52 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

واردات نفت هند

تصمیم ۳خریدار بزرگ درمورد ادامه خرید نفت از ایران چیست؟
پایگاه خبری راد:موانعی که آمریکا بر سر راه ایران در مبادی صادرات نفت چیده بود، با همکاری ایران و مشتریان نفتی‌اش یکی پس از دیگری در مرز برداشته شدن قرار دارند، به طوریکه پس از درخواست آمریکا از مشتریان نفت ایران برای به صفر رساندن میزان خرید نفت، زمزمه‌های معافیت آمریکا به برخی کشورها به گوش می‌رسد و از همه مهم‌تر چین که بزرگ‌ترین مشتری نفت ایران است پرچم مخالفت خود با آمریکا را بالا گرفته است.
هند در دوراهی انتخاب نفت ارزان ایران یا حرف‌شنوی از ترامپ
پایگاه خبری راد: تحریم‌های آمریکا علیه نفت ایران دولت نارندرا مودی، نخست وزیر هند را در شرایط بغرنجی قرار داده است.
تکلیف روابط نفتی هند با ایران روشن می‌شود؟
پایگاه خبری راد: رابطه قوی هند با ایران در مواجه دهلی‌نو با فشارهای آمریکا برای قطع وابستگی خود به نفت ایران، به آزمون گذاشته خواهد شد.
افزایش صادرات نفت آمریکا به هند در آستانه تحریم‌های ایران
پایگاه خبری راد: صادرات نفت خام آمریکا به هند در ماه ژوئن به رکورد جدیدی رسید و از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون نسبت به مجموع صادرات سال گذشته، تقریبا دو برابر شده است.
کاهش واردات نفت هند از ایران
پایگاه خبری راد: بر پایه آمار کشتیرانی و صنعتی، واردات نفت هند از ایران طی ماه میلادی گذشته ۱۵.۹ درصد کاهش یافت.
نقشه اضطراری هندی‌ها برای واردات نفت ایران
پایگاه خبری راد: پالایشگاه "ایندین اویل" می‌گوید منابع کافی برای جایگزین کردن نفت ایران در صورت مختل شدن عرضه این کشور به دلیل تحریم‌های آمریکا دارد.
ایجاد مانع بانکی برای واردکنندگان نفت هندی از ایران
پایگاه خبری راد: بانک دولتی هند (SBI) که بزرگترین بانک هند است، به پالایشگاه‌های هندی اعلام کرد از اول نوامبر دیگر در پرداخت پول واردات نفت از ایران همکاری نخواهد کرد.
رکورد جدید واردات نفت هند از ایران
پایگاه خبری راد: واردات نفت هند از ایران با وجود تهدید تحریم‌های جدید آمریکا، در ماه مه حدود ۷۰۵ هزار بشکه در روز افزایش داشت که بالاترین حد از اکتبر سال ۲۰۱۶ به این طرف بود.
پالایشگاه هندی خواستار خرید نفت بیشتر از ایران شد
پایگاه خبری راد: پالایشگاه دولتی بهارات پترولیوم هند در آستانه بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه تهران، خواستار خرید یک میلیون بشکه نفت اضافی از شرکت ملی نفت ایران برای ژوئن شد.
هند پول نفت ونزوئلا را با پترو نمی‌دهد
پایگاه خبری راد: وزیر خارجه هند اعلام کرد کشورش قصد ندارد از ارز مجازی پتروی ونزوئلا برای پرداخت پول واردات نفت از این کشور آمریکای لاتین استفاده کند.
وفادارترین مشتری نفتی ایران در آسیا
پایگاه خبری راد: پالایشگاه‌های هندی می‌توانند حداقل تا مدتی مشتری پایداری برای نفت ایران باقی بمانند زیرا واردکنندگان نفت این کشور آسیای جنوبی بی اعتنا به تلاش‌های واشنگتن برای محدود کردن فروش نفت ایران، مایل هستند به قرارداد خریدشان با تهران پایبند بمانند.
واردات نفت هند از ایران افزایش یافت
پایگاه خبری راد: واردات نفت هند از ایران در ماه آوریل به ۶۴۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت که بالاترین میزان از اکتبر سال ۲۰۱۶ بود.
پیش‌بینی تاثیر تحریمها روی واردات نفت ایران زود است
پایگاه خبری راد: وزیر نفت هند ضمن ابزار نگرانی نسبت به رشد قیمت نفت، گفت: هنوز خیلی زود است درباره تاثیر تحریمهای آمریکا بر واردات نفت کشورش از ایران پیش بینی کند.
روزگار گروکشی به رفاقت ختم می‌شود؟
پایگاه خبری راد: رابطه نفتی هند و ایران که پیشینه دیرینه‌ای دارد، همواره با فراز و نشیب بسیاری همراه بوده است. کار این دو کشور که بارها پای میز مذاکره نشسته و حتی تا یک قدمی امضای قراردادهای بلندمدت نیز رفته‌اند، بر سر یک پرونده به گروکشی نیز رسیده و مجددا همان پرونده باعث گشایش دور جدیدی از مذاکرات شده است.
واردات نفت آسیا از ایران افزایش یافت
پایگاه خبری راد: واردات نفت خام خریداران بزرگ آسیایی از ایران در ژانویه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۳ درصد افزایش یافت.