07:46 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هوش

صندوق‌های اهرمی؛فرصتی مناسب برای سهامداران حرفه ای
صندوق های اهرمی، از انواع صندوق های سرمایه گذاری مشترکند که مخاطب آن ها ریسک پذیرتر از صندوق های سهام و سایر صندوق ها است.صندوق های اهرمی برای سهامداران حرفه‌ای که فرصت‌ها را به خوبی می‌سنجند و با دقت نظر بیشتری احتمالات را محاسبه می‌کنند، موقعیتی مناسب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.
فولاد هوشمند در کلاس جهانی در چشم‌انداز شرکت فولاد مبارکه
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: چشم‌انداز شرکت فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال، «فولاد هوشمند در کلاس جهانی» تعریف شده و ۵ مرداد ماه در تقویم فولاد مبارکه به عنوان «روز هوشمندسازی» نامگذاری شد.
آزمایشگاه دیجیتال با حمایت فولاد مبارکه راه‌اندازی شد
رئیس دفتر پروژه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه گفت: آنچه فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت سرآمد دنبال می‌کند، خلق ارزش پایدار و مشترک با همه ذی نفعان است و نمی‌توانیم در صنایع مختلف مانند صنعت فولاد که صنعتی مادر محسوب می‌شود به سمت تحول دیجیتال حرکت کنیم در حالی که زیرساخت‌های لازم در محیط‌های دانشگاهی و دانشجویی و رشته‌های تحصیلی مرتبط آماده نباشد.
برگزاری شانزدهمین رویداد سه ماهه توکن‌سوزی یک صرافی ارزی
صرافی رمزارزی بایننس (Binance) در شانزدهمین رویداد سه ماهه توکن‌سوزی خود، ۴۰۰ میلیون دلار از توکن‌های بایننس کوین (BNB) را از گردش خارج کرد. با این حال، به نظر می‌رسد بازار واکنشی به این موضوع نشان نداده است.
تصویب اساسنامه «صندوق‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات»
رئیس اداره امور صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس از تدوین اساسنامه صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات خبر داد . با تدوین مقررات مرتبط به این صندوق ها ابزار جدیدی در حوزه سرمایه گذاری ملک فراهم شد.
یکپارچه‌­سازی و نظارت بر اطلاعات سرمایه‌­گذارانِ بازار سرمایه
اطلاعات مربوط به مشتریان و سرمایه­ گذاران در بخش­ ها و بازارهای مختلف (اوراق بهادار، کالا و صندوق­ ها) با هدف جلوگیری از بروز مشکلات و چالش های نهاد ناظر متمرکز و یکپارچه می شود.
نمایش سود ۲۲۰ ریالی در نمایشگرهای مادیران
مجمع عمومی سالانه و فوق‌العاده شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹، با حضور ۷۷،۷۷ درصد از سهامداران در محل شرکت مادیران برگزار شد.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
توسعه زیرساخت‌های فناورانه بازار سرمایه به کمک دانشگاه شریف
تفاهم‌نامه همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار با دانشگاه صنعتی شریف از هم‌افزایی بالایی برخوردار است. این تفاهم‌نامه به توسعه فناوری‌های پیشرفته نظارت بر بازار سرمایه، راه‌اندازی و توسعه آزمایشگاه تخصصی علوم مالی، استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی، علمی و نیز افراد خبره در حوزه بازار سرمایه و توسعه زیرساخت های فناوری مطالعات بازار سرمایه، می‌انجامد.
توضیحی جالب درباره قیمت‌گذاری انرژی با استناد به قبض برق علی کریمی
عضو هیات علمی دانشگاه بهشتی با اشاره به انتشار قبض برق ۴.۶ میلیون تومانی بازیکن سابق ملی فوتبال، درباره شیوه قیمت‌گذاری انرژی در ایران توضیحی جالب ارائه کرد.
برجام؛ عامل کلیدی تاثیرگذار بر بازارهای مالی
به گفته مدیر عامل گروه مالی شریف، تشکیل سبدی از بازارهای مختلف، بهترین استراتژی در حال حاضر است و رویکرد مناسب فعلی سرمایه گذاران این است که با دانش و اطلاعات کافی وارد بازار سرمایه شوند؛ زیرا بازار سرمایه پس از افت شدید خود به شرایط باثباتی رسیده است و دیگر از رشدهای هیجانی یا صف های فروش طولانی در آن خبری نیست.
۲۴ همت سرمایه‌گذاری به نفع زغال‌سنگی‌ها
نگاهی به افتتاح ابر پروژه تولید فولاد در زرند و اثرگذاری آن روی صنعت زغال‌سنگ کشور حاکی از آن بوده که یک پروژه برد-برد به نفع دو صنعت فولادی و زغالی شکل گرفته است.
سامسونگ بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان
نماد برتر - سامسونگ الکترونیکس با سهم یک پنجمی از فروش جهانی تلفن هوشمند، عنوان بزرگترین سازنده تلفن هوشمند جهان را در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ از اپل پس گرفت.
فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن
نماد برتر - رئیس خانه معدن ایران ضمن اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن، تبعات کرونا بر اقتصاد ایران و جهان را بررسی کرد.
واریز سهمیه 60 لیتری بنزین؛ امشب!
نماد برتر - سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد چهارشنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.