03:54 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نیروی

۱۱ میلیون کیلووات ساعت برق «پرند مپنا» در بورس انرژی معامله شد
روز گذشته، ۳۹ هزار و ۳۰۰ قرارداد معادل ۱۰ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۳۰۰ کیلووات ساعت به ارزش ۶ میلیارد و۵۷۲ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال عرضه و مورد معامله قرار گرفت.
آیفکس سبزپوش شد
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، هفدهم شهریور ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۰۲.۸ واحدی به رقم ۲۲ هزار و ۷۶۸ واحد رسید.
فراخوان دعوت به همکاری در سازمان بورس و اوراق بهادار
مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بورس و اوراق بهادار از انتشار فراخوان دعوت به همکاری در این سازمان خبر داد.
عمق‌بخشی بازار سرمایه از مسیر افزایش شمار نهادهای مالی
افزایش شمار نهادهای مالی قطعاً به توسعه و عمق‌بخشی بازار سرمایه کمک می‌کند اما از آنجایی که صدور برخی مجوزها منوط به ارائه مدارک حرفه‌ای است باید موضوع آموزش برای تربیت نیروی متخصص نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.
بیش از ۳ میلیون کیلووات ساعت برق معامله شد
طی روز معاملاتی روز گذشته بیش از ۳ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی داد و ستد شد.
آیفکس دوش به دوش بورس تهران
امروز شاخص فرابورس بیش از ۳۳۳ واحد افزایش داشت و بر کانال ۲۲ هزار و ۷۴۲ واحد ثابت ماند.
اولویت بندی سیاست های پولی و مالی برای مقابله با رکود تورمی
رسیدن به رشد و توسعه اقتصادی، همراه با افزایش سطح اشتغال، کنترل تورم و تعادل در تراز پرداخت ها به منظور افزایش رفاه، همواره از اهداف اقتصادی کشورها بوده است. در این یادداشت به اولویت های سیاست های پولی و مالی برای مقابله با رکود تورمی پرداخته شده است.
عرضه ۹۵ هزار کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
امروز در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۹۵ هزار کیلووات ساعت برق توسط شرکت‌ تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر، شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا برای دوره تحویل هفتگی شهریور ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.
اقدام غیرقانونی هیات مدیره "فزرین"
مسئول حقوقی امور سهام شرکت فولاد ارمغان جم گفت: نامه‌ای از شرکت معدن زرین آسیا به یکی از سهامدارحقیقی ارسال شده که به مثابه دفاعیه از دارنده دیگر سهم است.
آیفکس از نیمه کانال ۲۱ هزار واحدی عبور کرد
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، بیستم و چهارم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۲۵۰ واحدی به رقم ۲۱ هزار و ۵۵۷ واحد رسید.
دادوستد بیش از ۸۰ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
در جلسه معاملاتی دیروز شنبه ۲۳ مرداد ماه در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران ۱۵۷ هزار و ۱۰۰ قرارداد معادل ۸۰ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۵۰۰ کیلووات ساعت برق به ارزش ۴۸ میلیارد و ۴۰۷ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال معامله شد.
"پترول"۴۰ تومان سود تقسیم کرد /صدور افزایش سرمایه / بازدهی ۵۹ درصدی سهام
مجمع عمومی سالیانه و فوق العاده پترول برگزار و 400 ریال سود نقدی به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد
معامله بیش از ۱۵ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا، شرکت تولید نیروی برق نیروگاه شهدای پاکدشت (دماوند) و شرکت تولید نیروی برق منطقه مرکزی نیروگاه شازند از عمده عرضه‌کنندگان برق در بورس انرژی طی روز گذشته بودند.
مجوز ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها و دارایی‌های نامشهود اخذ شد
معاون خدمات مالی شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک از دریافت مجوز ارزشگذاری دارایی‌های نامشهود از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت هم‌اکنون یکی از ۸ شرکت دارای مجوز ارزشگذاری معاونت علمی ریاست‌جمهوری است.
پیاده سازی متنوع ترین ابزارهای تامین مالی در صنعت برق
کارنامه بورس انرژی در تامین مالی صنعت برق شامل معامله بیش از یک میلیون و چهارصد هزار ورقه گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵,۶۹۵ میلیارد ریال، ۲۳ ۳۵۰ میلیارد ریال از طریق انتشار اوراق سلف موازی استاندارد برق و ۱۰۰۰ میلیارد ریالی از طریق پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پروژه است.