11:52 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نفت ژاپن

آتش تحریم‌های نفتی ایران دامن چه کسانی را می گیرد؟
پایگاه خبری راد: آتش تحریم‌های نفتی علیه ایران دامن بسیاری از کشورها را در سراسر دنیا گرفته است؛ به طوریکه آثار آن قبل از آغاز تحریم‌ها در برخی کشورها کاملا مشخص شده و حتی این موضوع آمریکا را هم تهدید کرده است.
چشم بادامی‌ها خواستگار پر و پا قرص نفت ایران
پایگاه خبری راد: نقشه ترامپ برای حذف نفت ایران در بازارهای جهانی آنطور که پیش بینی می‌کرد به آسانی اجرایی نشد و با مانعی به نام مخالفت مشتریان ایران مواجه شد. در این میان چین و ژاپن که از مشتریان قدیمی نفت ایران هستند، بیش از همه برای ادامه واردات نفت از ایران کمر همت بسته‌اند.
واردات نفت ژاپن از ایران متوقف می‌شود؟
پایگاه خبری راد: مدیر انجمن پالایشگاههای نفت ژاپن اعلام کرد پالایشگاههای نفت ژاپنی ممکن است بارگیری نفت ایران را تا اواسط سپتامبر متوقف کنند و آخرین محموله‌های نفت در نیمه اول اکتبر دریافت خواهد شد.
توقف همکاری بزرگترین بانک ژاپن با ایران
پایگاه خبری راد: طبق ادعای رویترز، گروه مالی "میتسوبیشی یو اف جی" که بزرگترین بانک ژاپن است، در پی بازگشت مجدد تحریم‌های آمریکا علیه تهران، مبادلات مرتبط با ایران را متوقف خواهد کرد.
واردات نفت ژاپن از ایران هفت برابر شد
پایگاه خبری راد: آمار مقدماتی وزارت اقتصاد، بازرگانی و صنعت ژاپن نشان داد واردات نفت این کشور از ایران در ماه مه به بالاترین سطح در ۱۴ ماه گذشته رسید و نسبت به آوریل، نزدیک به هفت برابر افزایش داشت.
رایزنی ژاپن با آمریکا برای اجتناب از تحریم‌های ضدایرانی
پایگاه خبری راد: ژاپن سرگرم بررسی تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران بوده و با واشنگتن و سایر کشورها برای اجتناب از تاثیر منفی اقدامات ضدایرانی بر شرکت‌های ژاپنی مذاکره می‌کند.
درخواست آمریکا از ژاپن برای توقف خرید نفت ایران
پایگاه خبری راد: بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خبر داد آمریکا از ژاپن خواسته است واردات نفت از ایران را به طور کامل متوقف کند.
ژاپنی‌ها برای ادامه واردات نفت ایران از آمریکا معافیت می‌خواهند
پایگاه خبری راد: رییس انجمن نفت ژاپن گفت: واردکنندگان ژاپنی نفت ایران به منظور ادامه وارداتشان، به دریافت معافیت از تحریم‌های آمریکا تا چهارم نوامبر نیاز دارند.
رایزنی ژاپن برای ادامه واردات نفت از ایران
پایگاه خبری راد: یک مقام وزارت اقتصاد، بازرگانی و صنعت ژاپن از رایزنی این کشور برای معافیت از تحریم‌های آمریکا علیه صادرات نفت ایران خبر داد.
گرانی بنزین به ژاپن رسید
پایگاه خبری راد: مرکز اطلاعات نفت ژاپن امروز چهارشنبه اعلام کرد به دلیل برخی بی ثباتی ها در خاورمیانه قیمت بنزین در این کشور به بالاترین نرخ در 41 ماه گذشته رسیده است.
واردات نفت آسیا از ایران رکورد زد
پایگاه خبری راد: آمارهای رسمی و رهگیری نفتکش‌ها نشان داد واردات نفت خام ایران از سوی خریداران بزرگ در آسیا در مارس به بالاترین میزان در پنج ماه گذشته رسید.
صفحه قبل | صفحه بعد