15:47 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نرخ یورو

یورو در بازار ثانویه چند؟
پایگاه خبری راد: متوسط قیمت ارز در بازار ثانویه در فاصله یک روز حدود ۴۰۰ تومان در هر یورو نوسان داشته است.
تغییر نرخ خوراک پالایشگاه‌ها از فردا
پایگاه خبری راد: تعیین نرخ تسعیر ارز برای محاسبه قیمت خوراک پالایشگاه‌ها و فرآورده‌های تحویلی پالایشگاه‌ها با تغییراتی مواجه شده که این تغییرات از فردا اجرایی خواهد شد.
بانک‌ها دلار را چند می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: برای امروز ارز مسافرتی با نرخ حدود ۱۳ هزار تومان برای هر یورو در بانک‌ها عرضه می‌شود. همچنین بانک‌ها هر دلار را ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان و هر یورو را تا ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند.
کسی به بازار ارز سر نمی‌زند؟
پایگاه خبری راد: امروز ارقام تازه‌ای از دلار و یورو در بازار آزاد ارز ثبت شد که ادامه جریان آمدن نرخ‌های عجیب به این بازار بود و توجیهی برای آن وجود ندارد؛ بازار پرتقاضایی که بانک مرکزی معتقد است فقط سه درصد معاملات در آن انجام شده و دلیلی برای حراج ارز در آن نمی‌بیند، ظاهرا کاملا رها شده و کنترل و نظارتی بر آن نیست.
دومین روز نزولی متوالی دلار
پایگاه خبری راد: بازارهای ارزی در واکنش به اعمال تعرفه بیشتر بر واردات کالاهای چینی توسط آمریکا، کماکان دلار را به عقب می‌رانند.
در معاملات نیمایی چه می‌گذرد؟
پایگاه خبری راد: در حدود۲۰ روزی که از اجرایی شدن بسته جدید ارزی می‌گذرد حدود یک و نیم میلیارد دلار ارز در سامانه نیما و بین صادرکنندگان و واردکنندگان مورد معامله قرار گرفته است.
واکنش مثبت بازار ارز و سکه به تغییر رئیس کل بانک مرکزی
پایگاه خبری راد: افت قیمتها در بازار ارزو سکه به تغییر رئیس کل بانک مرکزی تنها یک روز دوام داشت و امروز در معاملات بازار تهران سکه طرح جدید با ۱۲۴ هزار تومان افزایش 3 میلیون ۴۸۱ هزار تومان و یورو با رشد 284 تومانی 11 هزار و ۹۰ تومان داد و ستد شد.
بورس‌های آسیایی بالاخره صعودی شدند
پایگاه خبری راد: در معاملات روز سه‌شنبه، بورس‌های آسیایی سرانجام پس از چندین روز ریزش سنگین وارد مدار صعودی شدند.
"مسافران" در راه استانبول
پایگاه خبری راد: این روزها چهارراه استانبول به دفعات میزبان مسافرانی است که نه تنها برای خرید ارز مورد نیاز بلکه فروش ارز دولتی که دریافت کرده‌اند به بازار می‌آیند. برخی مسافران از سفر برگشته یوروهایی که با نرخ حدود ۵۰۰۰ تومان از بانک مرکزی گرفته‌اند را به بازار می‌آورند تا با اختلاف قیمت حداقل ۴۰۰۰ تومانی آن را بفروشند.
التهابات بازار ارز به نفع هیچ کسی نیست
پایگاه خبری راد: با شدت گرفتن نوسان در بازار غیررسمی ارز، تقاضا برای خرید افزایش یافته که این امر بر التهابات آن افزوده است. تحلیلگران بازار در کنار انتقادات نسبت به سیاست‌های اخیر ارزی، از مردم می‌خواهند که اینگونه بازار ارز را جارو نکنند؛ زیرا این اوضاع را برای آنها بدتر می‌کند.
دست فعالان صنایع کاشی را بسته و به دریا انداخته‌اند
پایگاه خبری راد: با وجود اینکه توسعه صنعت کاشی و سرامیک استان یزد باید مورد اهتمام بیشتری قرار گیرد، نبود زیرساخت‌های مناسب برای صادرات محصولات از مشکلات این صنعت است چرا که توجه نکردن به این مهم می‌تواند امنیت شغلی 300 هزار یزدی که از طریق کاشی و صنایع وابسته به آن امرار معاش می‌کنند را با مشکل جدی روبرو کند.
خرید و فروش دلار متوقف شد!
پایگاه خبری راد: پیگیری قیمت دلار از سوی برخی صرافی‌های سطح شهر گویای آن است که در موارد متعدد صرافی‌ها به دلیل آنچه کمبود ارز اعلام شده، از فروش انواع ارز خودداری می‌کنند و به نوعی خرید و فروش ارزهای مختلف و به ویژه دلار در بازار متوقف شده است.
ادامه روند نزولی بیشتر بازارهای آسیایی
پایگاه خبری راد: در معاملات روز چهارشنبه، روند بهبود نسبی بازارهای آسیایی متوقف شد و بیشتر بازارها مجددا قرمزپوش شدند.
بازارهای سهام جهانی و آسیایی ار یکدیگر فاصله گرفتند
پایگاه خبری راد: پس از رکوردشکنی بورس هنگ‌کنگ و رسیدن شاخص بورس توکیو به بالاترین سطح ربع قرن اخیر، اکثر بازارهای آسیایی امروز کاهش یافتند.
مگان سال 97 به ایران می رسد
پایگاه خبری راد: با توجه به پیشی گرفتن شرکت نگین خودرو از شرکت های رقیب واردکننده خودرو و کسب جایگاه نخست در حوزه فروش، در حال حاضر تمرکز اصلی فعالیت ها بر بهبود و ارتقای وضعیت خدمات پس از فروش است.
صفحه قبل | صفحه بعد