03:53 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نائب رئیس

 حقوق بازنششستگان باید با کارگران همسان سازی شود!
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کانون بازنشستگان مشهد بر لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد و از نمایندگان مجلس خواست که به موضوع دستمزد و معیشت کارگران و بازنشستگان ورود کنند.
تا توانستیم به پای فعالان اقتصادی بند بستیم!
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران اولویت امروز کارگران را تامین معیشت خانوارهای کارگری دانست و گفت: تا زمانی که به خواسته‌ نمایندگان کارگران جامه عمل پوشانده نشود، وارد پرونده دستمزد سال آینده نخواهیم شد و دولت و کارفرمایان می‌توانند با هم جلسه بگذارند.
طرح های نیمه فعال در اولویت دریافت تسهیلات نیستند
پایگاه خبری راد: با توجه به محدودیت منابع مالی و تسهیلات بانکی، هم اکنون طرح‌های فعال در اولویت دریافت تسهیلات قرار گرفته‌اند و سپس طرح‌های نیمه فعال و طرح‌های ایجادی در اولویت هستند.
 کارخانه ها را به بخش تعاون برای دلگرم کردن کارگران واگذار کنید!
پایگاه خبری راد: یک مقام مسئول کارگری با انتقاد از روند خصوصی‌سازی در کشور، از نمایندگان مجلس خواست تا کمیته تحقیق و تفحص از خصوصی‌سازی را به جریان بیندازند و بررسی کنند که واگذاری شرکت‌هایی نظیر نیشکر هفت‌تپه به بخش خصوصی، به قیمت واقعی بوده است؟
تبعات افزایش مزد کارگران!
پایگاه خبری راد: هر تصمیمی که به افزایش دستمزد کارگران منجر شود نیازمند پیش‌بینی نظام جبرانی دولت برای کارفرمایان خواهد بود.
به همراه داشتن صندلی کودک در خودروهای سواری و کلاه ایمنی برای تمامی سرنشینان موتور را الزامی دانست
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس از اصلاح ماده 19 قوانین راهنمایی و رانندگی، الزامی شدن صندلی کودک در خودروهای سواری و کلاه ایمنی برای تمامی سرنشینان موتور را تصویب کرد.
آخرین رقم هزینه سبد معیشت کارگران
پایگاه خبری راد: قدرت خرید جامعه کارگری از سال گذشته تا امروز یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان کاهش یافته است.
نورپردازی به تاریکخانه اسرار!
پایگاه خبری راد: لیست مدیران چندشغله شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار درحالی چندی پیش براساس وعده شریعتمداری، وزیر جدید این حوزه منتشر شد که بررسی جزییات این لیست‌ها، همچون نورپردازی بر تاریکخانه اسرار اطلاعات تاسف باری از وضعیت حاکم بر این شرکت‌ها را ارائه می‌کند.
تدوین طرح همسان سازی عیدی و پاداش بازنشستگان
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کانون بازنشستگان مشهد از تدوین طرح همسان سازی عیدی و پاداش پایان سال بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.
ترمیم دستمزد کارگران در جلسه شورای عالی کار
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با اشاره به کاهش ۶۵ درصدی قدرت خرید کارگران، ابراز امیدواری کرد: موضوع ترمیم دستمزد کارگران در اولین جلسه شورای عالی کار با جدیت دنبال شود.
احتمال ترمیم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کانون بازنشستگان مشهد ابراز امیدواری کرد که با ورود شورای عالی کار به مبحث دستمزد کارگران، ترمیم حقوق بازنشستگان نیز به شکل واقعی در دستور کار قرار گیرد.
 کاهش ۴۰ درصدی قیمت موبایل !
پایگاه خبری راد: در شرایطی که قیمت گوشی تلفن همراه پس از روند افزایشی ماه‌های گذشته، در هفته گذشته با کاهش روبرو بود رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد که اگر ۶۰۰ هزار دستگاه گوشی توقیف شده توسط سازمان حمایت قیمت‌گذاری شود و از سوی دیگر ارز نیمایی برای واردات این محصول تامین شود، قیمت موبایل تا ۴۰ درصد کاهش خواهد یافت.
بازنشسته‌های کدام بانک‌ها باید بروند؟
پایگاه خبری راد: در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، تمامی بازنشستگان بانک‌های دولتی و همچنین بانک‌هایی که در راستای اجرای اصل ۴۴ سهام آنها واگذار شده و ۱۰۰ درصد خصوصی نیستند باید پست خود را ترک کنند.
فردوسی خلوت شد
پایگاه خبری راد: ایران با بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی توانایی محافظت از پول ملی خود را دارد؛ از سوی دیگر بازار آزاد در مناسبات ارزی حدود سه درصد نقش دارد و قاعدتا نباید ظرفیت کافی برای ایجاد تلاطم در اقتصاد کلان را داشته باشد.
بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار ذخائر ارزی داریم/ نرخ دلار نباید بالا باشد
پایگاه خبری راد: نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هیچ روش اقتصادی تائید نمی‎کند که ارزش دلار تا این حد بالا باشد.