02:09 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مهران

هشدار درباره مرزهای زمینی و تورفروشی بدون «مجوز پرواز»
پایگاه خبری راد: معاون گردشگری در آستانه آغاز سفرهای نوروزی، با اعلام هشدار درباره ازدحام جمعیت در مرزهای زمینی و احتمال ایجاد چالش در این مبادی، از ابلاغ بخشنامه‌ای به آژانس‌های مسافرتی درباره ممنوعیت فروش تور بویژه در مسیرهای خارجی پیش از صدور مجوز پرواز توسط سازمان هواپیمایی خبر داد.
هشدار درباره مرزهای زمینی و تورفروشی بدون «مجوز پرواز»
پایگاه خبری راد: معاون گردشگری در آستانه آغاز سفرهای نوروزی، با اعلام هشدار درباره ازدحام جمعیت در مرزهای زمینی و احتمال ایجاد چالش در این مبادی، از ابلاغ بخشنامه‌ای به آژانس‌های مسافرتی درباره ممنوعیت فروش تور بویژه در مسیرهای خارجی پیش از صدور مجوز پرواز توسط سازمان هواپیمایی خبر داد.
توزیع ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در شش ماه دوم سال با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی، لاستیک عادلانه در حال توزیع است، عنوان کرد: امسال ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها توزیع شد.
چالوس از ساعت ۱۷ یک طرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از یک طرفه شدن محور چالوس از سمت مرزن آباد به سمت تهران از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) خبر داد.
خروج ۱۵۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سال گذشته
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور گفت: در سال گذشته ۱۵۰ هزار نفر از سیستم تحت پوشش کمیته امداد خارج شدند.
آمادگی جهاددانشگاهی اردبیل برای ورود به تحقیقات محصولات خشکه میوه
پایگاه خبری راد: رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی خلخال به‌ویژه بخش باغات در منطقه شال، از آمادگی این نهاد برای ورود به بخش تحقیقات محصولات خشکه میوه چون گردو و فندق خبر داد.
 استان‌های کشور به ۲۰ بالن مخابراتی تجهیز شدند
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشکده سامانه‌های حمل‌ونقل فضایی پژوهشگاه فضایی ایران از طراحی و ساخت ۲۰ بالن برای ارائه خدمات مخابراتی و پایشی برای استان‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: این پروژه ذیل طرح کشتی فضایی اجرایی شده است و از کشتی فضایی می‌توان برای حمل محموله مخابراتی،‌ محموله پایشی، تصویربرداری و جابه‌جایی بار و مسافر بهره برد.
نیروی انتظامی آماده‌تر از همیشه است
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی در برابر هر تحرک و توطئه دشمنان آماده تر از همیشه است.
 در برخی محورهای مواصلاتی مه گرفتگی وجود دارد
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از مه گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی خبر داد و به رانندگان توصیه کرد تا قبل از آغاز سفر از سلامت خودرو خود اطمینان حاصل کنند.
 در گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر، جرثقیل و کیسه‌های شن و نمک جانمایی می شود
پایگاه خبری راد: سردار محمدحسین حمیدی گفت: در طرح زمستانی امسال جرثقیل و کیسه‌های شن و نمک در گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر جانمایی می‌شود.
نورپردازی به تاریکخانه اسرار!
پایگاه خبری راد: لیست مدیران چندشغله شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار درحالی چندی پیش براساس وعده شریعتمداری، وزیر جدید این حوزه منتشر شد که بررسی جزییات این لیست‌ها، همچون نورپردازی بر تاریکخانه اسرار اطلاعات تاسف باری از وضعیت حاکم بر این شرکت‌ها را ارائه می‌کند.
نارضایتی زائران اربعین از نرخ مکالمات
پایگاه خبری راد: بررسی‌های صورت گرفته گویای آن است که بالغ بر ۷۰ درصد زائران عراق که در نظرسنجی‌ ایسپا شرکت کرده‌اند، از قیمت مکالمات خود در ایام اربعین رضایت نداشته‌اند.
طرح ترافیکی ویژه اربعین به پایان رسید
پایگاه خبری راد: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پایان طرح ترافیکی ویژه اربعین خبر داد.
ثبت دو زلزله بیش از ۴ ریشتر در کشور/مجاورت زلزله ایذه با سد کارون ۳
پایگاه خبری راد: زلزله‌های ۴.۱ در زاغه استان لرستان و ۴.۲ در ایذه استان خوزستان از مهمترین رخدادهای لرزه‌ای در هفته گذشته بودند، ضمن آنکه در همین بازه زمانی ۱۲ زمین‌لرزه بیش از ۳ در کشور به ثبت رسید.
امدادرسانی به ۶۴ هزار زائر اربعین در قرارگاه‌های مرزی هلال احمر
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات امدادی به ۶۴ هزار و ٢٣٣ زائر اربعین حسینی در قرارگاه‌های مرزی این سازمان خبر داد.