00:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ممنوعیت تردد

چالوس یکطرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزئیات تردد در جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته و همچنین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.
اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور
پایگاه خبری راد: براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی،سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَذكرشده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی كشور بازوتردد درآنها به‌روال عادی درجریان است.
اعلام جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی
پایگاه خبری راد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌های کشور؛ بیشترین تردد در مسیر آزاد راه تهران- کرج بوده و میزان تردد‌ها نسبت به روز قبل ۱.۲ درصد کاهش داشته است.
جاده‌های کشور همچنان پر ترافیک
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
ممنوعیت تازه‌ای برای سفر به خارج در کار نیست
پایگاه خبری راد: مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری تاکید کرد:‌ ممنوعیت جدیدی در مسیرهای خارجی برای تورهای نوروزی اعمال نشده است.
فعالیت‌های تجاری در مرز خسروی از سر گرفته شد
پایگاه خبری راد: دفتر صادرات گمرک ایران اعلام کرد: فعالیت های تجاری در مرز خسروی از سر گرفته شده و صادرات کالا از این مرز به حالت عادی بازگشته است.
یک‌طرفه شدن محور کندوان و محدودیت تردد در جاده هراز
پایگاه خبری راد: ‌تردد تریلر و کامیون در محور کندوان ممنوع و این جاده فردا از ساعت ۱۴ تا ۲۴ یک‌طرفه است، در محور هراز نیز تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و همچنین فردا، ممنوع است.
اعمال محدودیت ترافیکی در ۳ جاده منتهی به شمال
پایگاه خبری راد: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه هفته جاری از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛‌ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه، از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی روزهای چهارشنبه ۱۲ تا شنبه ۱۵ مهر ماه را اعلام کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد