08:18 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معدن و تجارت استان

۳۹۰ واحد صنعتی احیا شدند
پایگاه خبری راد: معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های افزایش تولید صنایع کوچک، میزان تولید ۵۸۹ واحد صنعتی کوچک کشور حداقل ۲۵ درصد افزایش یافت.
۵۰۰۰ پرونده قاچاق تشکیل شد
پایگاه خبری راد: مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ارجاع ۵ هزار و ۷ پرونده قاچاق کالا در سطح عرضه به تعزیرات حکومتی، به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
جزئیات توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم
پایگاه خبری راد: معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تخصیص برنج، شکر، گوشت، مرغ و روغن به هیئت‌ها خبر داد و درباره جزئیات عرضه این اقلام توضیح داد.
بلاتکلیفی پیش‌خریدکنندگان خودروهای وارداتی و سکوت سازمان حمایت
پایگاه خبری راد: در حالیکه واردات خودرو از تیر ماه سال گذشته ممنوع شده، شنیده ها حاکی از این است که برخی شرکت ها بعد از این تاریخ اقدام به پیش‌فروش خودروهای وارداتی کردند که در این زمینه پیگیری‌های مداوم از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طی هفته گذشته درباره تکلیف پیش‌خریدکنندگان هنوز به نتیجه نرسیده است.
افزایش شهریه مدارس بدون تائید ستاد تنظیم بازار، غیرقانونی است
پایگاه خبری راد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که هرگونه افزایش شهریه مدارس بدون اخذ تائیدیه کارگروه تنظیم بازار، غیرقانونی بوده و با تخلفات صورت گرفته برخورد خواهد شد.
خبر خوش برای تولیدکنندگان
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح بازنگری‌هایی که در طرح‌ رونق تولید صورت گرفته، از پیش‌بینی پرداخت ۱۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به ۳۵ هزار و ۶۱۰ واحد صنعتی طی این طرح در سال جاری خبر داد و اظهار کرد که واحدهای صنعتی در سال جاری مجموعاً به ۷۲۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارند که درخواست پرداخت این مبلغ به بانک مرکزی اعلام شده است.
عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه‌های طرح ضیافت + قیمت
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف تهران از عرضه مستقیم کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در نمایشگاه‌های طرح ضیافت خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها به زودی در پنج نقطه تهران برگزار شده و کالاهای اساسی همچون برنج، شکر، روغن، گوشت مرغ و گوشت قرمز و… با نرخ مصوب عرضه خواهد شد.
بازار شکر به زودی متعادل می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان علت نابسامانی‌های اخیر در بازار شکر را بارندگی شدید و سیل در خوزستان و همچنین محدودیت واردات در سال گذشته اعلام کرد و گفت که با توزیع شکر در قالب طرح تنظیم بازار و ضیافت ماه رمضان و تحقق واردات شکر، در هفته آینده بازار این محصول به تعادل می‌رسد.
عرضه شکر ۳۴۰۰ تومانی در بازار
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از عرضه شکر به قیمت کیلویی ۳,۴۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار شهرداری در تهران خبر داد.
افزایش ۱۰ درصدی قیمت نان یارانه‌ای در خراسان جنوبی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اعلام کرد: قیمت انواع نان یارانه‌ای در استان ۱۰ درصد افزایش یافت.
ثبت ۱۱ هزار شکایت از خودروسازان در سال ۱۳۹۷
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از ثبت حدود ۱۱ هزار شکایت از خودروسازان و واردکنندگان خودرو در سال گذشته خبر داد که ۸۰۰۰ پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
خسارت سیل چند هزار میلیارد تومان بود؟
پایگاه خبری راد: تعداد قابل توجهی از استان‌های کشورمان از همان روزهای آغازین سال درگیر سیل شدند و این اتفاق تلخ علاوه بر اینکه تلفات جانی بر جای گذاشت، خسارات مالی سنگینی نیز به کشور وارد کرد.
خسارت بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومانی سیل به بخش صنعت، معدن و تجارت
پایگاه خبری راد: خسارت‌های اولیه بخش صنعت، معدن و تجارت در سیل اخیر تاکنون ۲۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
فروش شکر با قیمت بیش از ۳۵۰۰ تومان تخلف است
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان (صمت) درباره فروش شکر با قیمت بیش از ۳,۵۰۰ تومان در بازار گفت: هرکسی شکر را بیش از ۳,۵۰۰ تومان بفروشد متخلف است زیرا شکر قیمت آزاد ندارد.
"۹۷" تولید سیگار رکورد شکست
پایگاه خبری راد: رئیس گروه امور صنعتی مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از تولید ۴۸ میلیارد نخ سیگار در سال گذشته خبر داد و گفت که این میزان، بیشترین تولید سیگار در تاریخ صنعت دخانیات کشور است.