05:47 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

افراد حقیقی هم میتوانند مسکن ملی بسازند؟
نماد برتر- متقاضیانی که قصد دارند در قالب طرح اقدام ملی مسکن ساخت و ساز کنند اگر شرایط پنج گانه این طرح از جمله سبز بودن فرم «ج» را داشته باشند می‌توانند به شکل گروهی تقاضای دریافت زمین دولتی بدهند و با استفاده از آورده خود و وام حداکثر ۱۰۰ میلیون تومانی ۱۸ درصد صاحبخانه شوند.
عرضه اوراق کنارگذر جنوبی تهران به زودی در بورس
نماد برتر- معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از افتتاح ۱۴ پروژه مهم ریلی و آزادراهی با واسطه گری یک شرکت تأمین سرمایه وابسته به یک بانک دولتی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
شمارش معکوس برای متقاضیان بدحساب مسکن ملی
نماد برتر- پس از آنکه وزارت راه و شهرسازی برای مرتبه سوم مهلت واریز وجه برای متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن را تمدید و این زمان را ۳۰ مهرماه اعلام کرد، تعداد کسانی که افتتاح حساب انجام دادند ۱.۷ برابر شد؛ مسئولان وزارتخانه هشدار داده اند که در صورت عدم واریز وجه، متقاضیان اولیه به لیست جایگزین منتقل می شوند.
مذاکره با شرکت بورسی برای تامین مالی دو خطه کردن برقی اصفهان - اهواز
نماد برتر- معاون وزیر راه از برگزاری جلسه با شرکت بورسی مپنا برای بررسی آخرین وضعیت روند تامین مالی و اجرای ابر پروژه ریلی اصفهان - اهواز و اتخاذ تصمیماتی در مورد سرمایه گذاری و اجرا خبر داد.
چند میلیون راننده بدهکار آزادراهی جریمه می‌شوند؟
نماد برتر- تا کنون حدود ۹ میلیون پلاک یکتا از آزادراه‌هایی که پرداخت عوارض‌شان الکترونیکی است، تردد کرده‌اند و به صورت میانگین بیش از نیمی از آن‌ها عوارض‌شان را پرداخت نکرده‌اند که بر اساس تفاهم صورت گرفته بین وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه جریمه می‌شوند.
طرح جامع شهر جدید تابناک تصویب شد
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، طرح جامع شهر جدید تابناک به تصویب رسید.
تمدید مهلت دریافت وام اجاره تا پایان دی ماه
نماد برتر- براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن که تا پایان دی‌ماه قرارداد اجاره‌شان منعقد شود برای سال جاری می‌توانند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند.
گام به گام به خودکفایی ناوگان ریلی کشور نزدیک می‌شویم
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با قوت گرفتن نهضت ساخت قطعات در کشور، گام به گام به خودکفایی ناوگان حمل و نقل ریلی نزدیک می‌شویم.
امروز آخرین مهلت واریز وجه برای مسکن ملی
نماد برتر- در شرایطی که بر اساس آخرین آمار از ۴۷۰ هزار متقاضی واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن فقط ۶۵ هزار نفر واریز وجه داشته‌اند ساعت ۲۴ امشب مهلت متقاضیان برای تکمیل آورده به پایان میرسد؛ متقاضیان برای بارگذاری مدارک و تکمیل آورده به سامانه tem.mrud.ir مراجعه کنند.
احتمال تمدید زمان بارگذاری مدارک وام اجاره
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۳۵۵ هزار نفر واجد شرایط دریافت وام ودیعه مسکن هستند، گفت: درصورتی که تعداد قابل توجهی از افراد موفق به بارگذاری و تکمیل مدارک خود در سامانه اقدام ملی نشده باشند این مهلت را تمدید می کنیم.
بیش از ۹ میلیارد برای ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری بروجرد در نظر گرفته شده است
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: بیش از ۹ میلیارد برای پروژه ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری بروجرد در نظر گرفته شده است.
هزینه ۴۵۰ میلیاردتومانی دولت برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه دولت برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای باقیمانده مسکن مهر طی سال گذشته و امسال ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه کرد از اتمام مسکن مهر در ۱۳ استان کشور تا پایان شهریور خبر داد.
جمعیت شهرهای جدید امسال از ۱.۱ میلیون نفر می‌گذرد
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هم اکنون جمعیت شهرهای جدید یک میلیون و ۳۴ هزار نفر است گفت: با توجه به افزایش سرانه های خدماتی و تکمیل واحدهای مسکونی، جمعیت شهرهای جدید در پایان سال ۱۳۹۹ از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر عبور خواهد کرد.
تصمیمات جدید برای صدور پروانه های ساختمانی
jنماد برتر- معاون مسکن و ساختمان از افزودن موضوع های شهرسازی و حمل و نقل به مقررات ملی و کنترل ساختمان خبر داد.
اتصال ریلی "سربندر" به سوریه و دریای مدیترانه
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت پروژه ریلی بندرامام – شادگان - خرمشهر، گفت: با اتصال ریلی شلمچه در ایران به بصره عراق به طول ۳۳ کیلومتر، بندر امام(سربندر) نیز از طریق شبکه ریلی به بندر لاذقیه در سوریه و دریای مدیترانه متصل می‌شود بنابراین این پروژه، بسیار مهم است.