10:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مشکلات امنیتی

تمهیدات پلیس برای حل مشکلات امنیتی کدهای دستوری پرداخت
پایگاه خبری راد: رییس پلیس فتای ناجا از امنیت کدهای دستوری پرداخت مالی انتقاد کرد و گفت: این موضوع با مشارکت بانک مرکزی و مرکز فنی در پلیس فتا در حال پیگیری است و تمهیداتی برای حل این مشکلات اندیشیده شده است.
تلنگری به همه‌ی پیام‌رسان‌های ایرانی!
پایگاه خبری راد: ضعف امنیتی که در یکی از پیام‌رسان‌های بومی آشکار شد، تلنگری است به تمامی پیام‌رسان‌ها تا موارد مشابه را در مورد امکانات خود بررسی کنند و آنها را ارتقاء دهند تا اگر صحبت از فیلترینگ تلگرام جدی شد، جایگزین داخلی برای آن وجود داشته باشد.
شرکت‌های تجاری غافل از مشکلات امنیتی گوشی‌های همراه
پایگاه خبری راد: طبق گزارش‌های منتشره از سوی سامسونگ، شرکت‌های تجاری انگلستان هنوز مساله و مشکلات امنیتی احتمالی مرتبط با گوشی‌های همراه کارمندانشان را جدی نگرفته‌اند.
حذف اپلیکیشن‌های آلوده به بدافزار از پلی استور گوگل
موسسه چک پوینت اعلام کرد گوگل تعدادی از اپلیکیشن‌های مشکوک به بدافزار را از فروشگاه اینترنتی پلی استور خود حذف کرده است.
آیا در کاخ سفید استفاده از گوشی همراه ممنوع می شود؟
پایگاه خبری راد: طبق گزارش‌های منتشر شده، احتمال دارد به زودی استفاده از گوشی همراه توسط مقامات و کارکنان کاخ سفید ممنوع اعلام شود.
دیواره آتش مسدودکننده ورودی شبکه شما
پایگاه خبری راد: در سالیان اخیر و به موازات رشد چشمگیر استفاده از اینترنت خصوصا توسط کاربران خانگی مشاهده شده که به محض شیوع یک ویروس و یا کرم جدید، اغلب قربانیان را کاربرانی تشکیل می‌دهند که فاقد مهارت های لازم در جهت استفاده ایمن از اینترنت بوده و دارای یک سطح حفاظتی مناسب نیستند.
کردستان فضای سرمایه‌گذاری پساداعش را از بین می‌برد
پایگاه خبری راد - رئیس اتاق مشترک ایران و عراق گفت: نخستین تأثیر ناامنی منطقه‌ای، کاهش سطح روابط اقتصادی بوده که به‌موازات آن حجم مراودات تجاری بین دو طرف کاسته می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد