03:56 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مزد

اتریوم از بیت کوین پیشی می گیرد؟
برخی از کارشناسان بازار رمزارزها پیش‌بینی کرده‌اند از آنجا که اتریوم در درازمدت افزایش ارزش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد، این سکه به رشد خود همچنان ادامه می‌دهد.
سود «فرابورس» به لطف سهامداران ۳ برابر شد
با رونق گرفتن بازار خرید و فروش سهام در اوایل سال گذشته، «فرابورس» توانست کارمزد معاملات قابل توجهی به دست آورد.
مزیت‌های بورس انرژی
وجود بازار رقابتی، عرضه انرژی الکتریکی موردنیاز جوامع بشری را به شکلی کارآتر میسر می‌سازد، زیرا در بازار رقابتی، شرکت‌های تولیدکننده انرژی الکتریکی سعی می‌کنند سهم بیشتری از بازار را کسب کنند و به این منظور ناچار به ارائه برق با کیفیت بهتر و با قیمت مناسب‌تر هستند.
تمرکز در بهبود کیفیت عملکرد مدیران صندوق‌ها
طرح جدید نحوه محاسبه کارمزد مدیران صندوق‌های سهامی طرح مناسبی است که نشان‌دهنده افزایش توجه و آسیب شناسی نسبت به این صندوق‌ها در سازمان بورس است. احتمالاً این طرح بخشی از یک برنامه بزرگتر برای تشویق سرمایه گذاری غیرمستقیم است که خلاء آن به هیجان‌زدگی و احساس‌مدار شدن بازار می‌انجامد. تمرکز در این مسیر می تواند پایداری بیشتری را به بازار ببخشد.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
جهش‌های بزرگ اقتصادی با تکیه‌ بر نوآوری‌ها
به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سرمایه ویژگی‌هایی دارد که تأمین مالی را تسهیل می‌کند و می‌تواند منابع کوچک مردمی را ‏جمع‌آوری و به سمت این بخش هدایت کند.‏ آنچه در صندوق نوآوری و شکوفایی رخ‌داده، بذری برای ‏ایجاد جهش‌های بزرگ اقتصادی است.‏
عملکرد محوریِ کارمزد صندوق‌ها از ماه آینده عملیاتی می‌شود
میثم فدایی از عملکرد محور شدن کارمزد صندوق‌های سهامی طی یک ماه آینده بعد از انجام اقدامات نرم افزاری خبر داد.
کام تلخ سهام داران از روش های دریافت سود
با آغاز فصل برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه شرکت های بورسی، دوباره پرونده پر حاشیه زمان و نحوه پرداخت سود شرکت ها به سهام داران باز شد، پرونده ای که سال هاست با وجود اعتراض و گلایه سهام داران، تقریبا شیوه سنتی خود را حفظ کرده و به نظر می رسد حتی در روزگاری که سایه کرونا بر سر مردم سنگینی می کند، قرار نیست تغییری در قانون پرداخت سود و مراجعه حضوری سهام داران به بانک ها، ایجاد شود.
برنامه‌ها و سه طرح حمایتی سومین بانک بزرگ بورس برای شرکت های تولیدی
نایب‌ رئیس هیات‌‌مدیره بانک صادرات با اعلام برنامه‌ها برای حمایت از استمرار تولید و اشتغال در شرکت های تولیدی در خصوص ارائه خدمات با استفاده از سه طرح‌ توضیح داد.
زیان‌های متوالی؛ گریبان «آینده» را می گیرد!
نماد برتر - بیشترین میزان دارایی شناسایی‌شده بانک اینده مربوط به تسهیلات اعطایی و مطالبات از اشخاص غیردولتی برابر با ۱.۱۳۷.۶۹۰ میلیارد ریال بوده است.
خریداران همچنان در کما
نماد برتر - با مشخص شدن کاندیدای ریاست جمهوری، اندکی وضعیت معاملات بهتر شد اما؛ همچنان بسیاری از حقوقی‌ها و سهامداران عمده در کما به سر می‌برند.
فروش 628 هزار تنی «سفار» در سال 99
نماد برتر - مقادیر فروش انواع محصولات سیمانی در سال گذشته معادل ۶۲۸ هزار تن بوده که این فروش برای سال جاری در حدود ۶۱۰ هزار تن برآورد شده است
افزایش 252 درصدی سود «سخوز»
نماد برتر - سود خالص محقق شده شرکت در سال گذشته به ۳ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال و معادل ۲.۵۸۹ ریال به ازای هر سهم رسیده است
تسعیر ارز به روش «بانک ملت»
نماد برتر - بر اساس آخرین گزارشات مالی منتشر شده، تراز مالی بانک ملت ۶.۴ میلیارد دلار است.
رشد 89 درصدی درآمدهای «کالا»
نماد برتر - نسبت قیمت به سودآوری شرکت به حدود ۲۸ واحد رسیده که منجر به تشکیل صف فروش سنگین و نقد شوندگی بسیار پایین آن در هفته‌های اخیر شده است.