02:13 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مددجو

۱۹۱۹ زوج نیازمند در استان تهران آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند
پایگاه خبری راد: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران گفت: ۱۹۱۹ زوج نیازمند در ۱۰ ماه نخست امسال از محل صدقات پرداختی مردم استان به خانه بخت رفتند.
۴۰ هزار فقره وام مسکن به بازنشستگان پرداخت می‌شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ از مصوبه این کمیسیون برای اختصاص ۴۰ هزار فقره وام مسکن بازنشستگان خبر داد.
تسهیلات بانکی برای مسکن ۱۰۰ هزار نفر پرداخت می‌شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ از تکلیف دولت و بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات بانکی مسکن ۱۰۰ هزارنفر خبر داد.
اختصاص اعتبار ۹۶.۵ میلیارد تومانی برای آبرسانی شرب روستاها و عشایر
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۸ از مصوبه این کمیسیون برای اختصاص اعتبار ۹۶.۵ میلیارد تومانی برای آبرسانی شرب روستاها و عشایر خبر داد.
اختصاص 30 میلیارد اعتبار به کمیته امداد استان کرمان در سفر نوبخت
پایگاه خبری راد: مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در سفر به جنوب کرمان مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد استان کرمان اختصاص دادند.
ظرفیت تولید برق تجدیدپذیر تا پایان امسال به هزار مگاوات می‌رسد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر نیرو با اشاره به اینکه انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران جوان است و به همین منظور نیازمند حمایت از سوی مجلس شورای اسلامی برای توسعه این طرح‌ها هستیم، گفت: روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی با شتاب خوبی در حال پیشرفت است.
فعالیت گرمخانه‌ها ۲۴ ساعته شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از شبانه‌روزی شدن گرمخانه‌ها تا زمانی که دمای هوا در شب به بالای ۵ درجه سانتیگراد برسد، خبر داد.
خودروسازان صدای بهزیستی را درآورند
پایگاه خبری راد: مدیرکل مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه سالانه ۲۰ هزار نفر در سوانح جاده‌ای کشته می شوند گفت: تاکنون هیچ مرکز نگهداری از معلولان یا بیمارستان سوانح سوختگی توسط شرکت‌های خودروساز احداث نشده است و این خود نشان دهنده این است که، صنایع مسئولیت اجتماعی‌شان را نمی‌پذیرند.
در۶ ماهه اول سال ۹۷، احدی از فهرست یارانه‌بگیران، حذف نشده است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه اول سال جاری سازمان هدفمند سازی یارانه ها، گفت: حدود ۸۴% عملکرد هدفمندی در شش ماهه اول صرف پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی شده که این امر به دلیل عدم حذف یارانه بگیران ۳ دهک بالا است و موجب شده تاکنون سهم برخی مصارف هدفمندی از جمله کمک به بهداشت هیچگونه پرداختی نداشته باشد.
خروج ۱۵۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سال گذشته
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور گفت: در سال گذشته ۱۵۰ هزار نفر از سیستم تحت پوشش کمیته امداد خارج شدند.
اولویت بندی سود سهام عدالت
پایگاه خبری راد: سازمان خصوصی‌سازی فعلا زمانی را برای پرداخت نوبت دوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۶ اعلام نکرده اما تاکید کرده که دهک‌های کم درآمدتر را در اولویت قرار می‌دهد.
اظهارات وزیر کار در مورد کارگران فولاد اهواز و ترمیم حقوق
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اظهارات سهامدار اصلی کارخانه فولاد اهواز مبنی بر در راه بودن محموله مواد اولیه، از امکان ترمیم حقوق و دستمزدها در میانه سال سخن گفت.
بسته های حمایتی شامل هر حقوق بگیر زیر 3 میلیون تومان می شود
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین اخبار از توزیع بسته‌های حمایتی دولت در راستای حمایت از اقشار مختلف را اعلام کرد.
ترکش افزایش قیمت خودرو برتن مددجویان کمیته امداد
پایگاه خبری راد: با وجود آمادگی کمیته امداد برای ادامه طرح واگذاری وانت به منظور اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان با پرداخت ۹۰ درصد قیمت خودرو در قالب وام، خودروسازان به دلیل افزایش قیمت خودرو تمایلی به ادامه طرح مذکور که سال گذشته کلید خورد ندارند.
طرح واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر به مددجویان امداد کلید خورد
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با تاکید بر عزم این نهاد برای شکستن صف مسکن در سال ۹۸ گفت: با توافق کمیته امداد و وزارت راه و شهرسازی، طرح واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر به مددجویان به زودی عملیاتی می‌شود.