09:51 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مبلغ پرداختی

حباب ۱۰۰ هزار تومانی سکه/ رقابت دلار با حراجی
پایگاه خبری راد: با وجود برگزاری حدود ۱۷ حراجی برای عرضه سکه و تعدیل قیمت‌ها در بازار، همچنان حدود ۱۰۰ هزار تومان حباب قیمتی برای آن وجود دارد. گرانی دلار از دلایل اصلی رکوردشکنی‌های سکه و عدم کاهش قیمت آن به شمار می‌رود.
یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان می‌ماند
پایگاه خبری راد: آن طور که رئیس جمهوری اعلام کرده است دولت مبنایی برای افزایش یارانه نقدی ندارد. بر این اساس همچنان از حدود هفت سال گذشته تاکنون و در ادامه مبلغ پرداختی به یارانه بگیران ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.
آمار عجیب یارانه‌بگیران/کسی حذف نشد
پایگاه خبری راد: در حال حاضر بیش از ۷۶ میلیون نفر در هر ماه یارانه نقدی دریافت می‌کنند، این تعداد بالغ بر ۹۵ درصد جمعیت ایران را در بر می‌گیرد.
فروش اعتباری دنا آغاز شد
پایگاه خبری راد: فروش اعتباری سه خودروی دنا، سمند و سورن در آبان ماه آغاز شد.
پرونده ۸ ساله وام ازدواج/ پایان باز طرح ضربتی
پایگاه خبری راد: طی حدود هشت سالی که اعطای وام ازدواج در بانک‌ها جدی شده است، رشد سه برابری مبلغ و همچنین اجرای طرح کاهش صف متقاضیان موجب جهش در تعداد و مبلغ پرداختی‌ها شد. در سال جاری تا کنون نزدیک به کل حجم وام اعطایی در سال گذشته پرداختی ثبت شده است.
تیوولی را با پرداخت 35 میلیون تومان خریداری کنید
پایگاه خبری راد: شرکت رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ در ایران برای فروش نقدی محصول تیوولی خود بخشنامه جدید صادر کرده است.
یارانه خرداد یک روز زودتر واریز می‌شود
پایگاه خبری راد: بر خلاف روال ماه‌های قبل یارانه ماه جاری یک روز زودتر و در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه همزمان با ٢٥ خرداد ماه واریز می‌شود.
افزایش 3 تا 4 برابری یارانه یک رویاست!
پایگاه خبری راد: هنوز ثبت‌نام رسمی از کاندیداهای ریاست جمهوری شروع نشده که برخی داوطلبان وعده‌های انتخاباتی خود به ویژه وعده‌های پوپولیستی را آغاز کرده‌اند؛ یارانه‌های نقدی.
صفحه قبل | صفحه بعد