10:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماکو

چهار عامل تشویق سهامداران به خرید + تداوم حمایت ها برای بازگشت اعتماد
نماد برتر- شاخص بورس با حمایت‌های مناسب دیروز در کف قیمتی نمادهای مهم به کانال ۱.۵ میلیونی بازگشت اما در این میان، اثر چهار عامل می تواند سهامداران حقوقی و حقیقی‌ها را به خرید تشویق کند.
تداوم حمایت ها برای بازگشت اعتماد
نماد برتر - شاخص بورس با حمایت‌های مناسب دیروز در کف قیمتی نمادهای مهم به کانال ۱.۵ میلیونی بازگشت اما در این میان، اثر چهار عامل می تواند سهامداران حقوقی و حقیقی‌ها را به خرید تشویق کند.
عوامل بنیادی موثر برای تقویت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران
نماد برتر- ظرفیت جوسازی اخبار منفی کاهش یافته و تقاضا برای خرید سهام در حال تقویت است اما تداوم این مسیر نیاز به تقویت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران دارد.
نارضایتی سهامداران از عدم اتمام اصلاح و انتظار انجام ۶ اقدام برای بهبود
نماد برتر- نارضایتی سهامداران از عدم اتمام روند اصلاحی دو ماه اخیر درحالی ادامه دارد که انتظار می رود انجام اقداماتی بتواند در میان مدت روند بازار را عوض کند.
سهام شرکت های بورسی تنها سپر تورمی در شرایط فعلی/ پیش روی نرخ دلار
نماد برتر- بررسی بازارهای جهانی، نرخ دلار صادرکنندگان، امکان سرمایه گذاری بانک ها در بورس، انتشار اوراق تبعی در کنار اصلاح قیمتی بورس و رشد قیمت بازارهای رقیب حکایت از آن دارند سهام شرکت های بورسی تنها سپر تورمی موجود برای مردم در شرایط فعلی است.
اثر سه عامل نوید بخش تداوم روند صعودی بورس در هفته آینده
نماد برتر- آخرین روز کاری این هفته بازار سهام در حالی با رشد ۳۹ هزار و ۵۰۵ واحدی به معاملات روزانه پایان داد که اثر سه عامل می تواند نوید بخش تداوم روند صعودی در هفته آینده باشد.
چند نشانه برای پایان اصلاح شاخص/ لزوم حمایت همه جانبه برای بازگشت اعتماد
نماد برتر- تصمیمات حمایتی از بورس، بهبود معاملات، افزایش تقاضا و کاهش تعداد نمادهای با صف فروش ، نشان از پایان اصلاح شاخص دارد و ادامه حمایت همه جانبه می تواند منجر به بازگشت اعتماد سرمایه گذاران شود.
افتتاح سه طرح بزرگ ملی در حوزه نفت با حضور رئیس جمهور
نماد برتر- رئیس جمهور همزمان با هفته دولت، سه طرح بزرگ ملی با اعتبار حدود ۴.۷ میلیارد یورو در حوزه نفت را افتتاح کرد.
علیپور: افزایش قیمت‌ها برای مردم غیر قابل تحمل شده است
نماد برتر- نماینده ماکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش قیمت‌ها برای مردم غیر قابل تحمل شده است.
کانی‌های غیرفلزی، دارای بیشترین سهم از واحدهای فعال صنعتی
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تا پایان سال گذشته مجموعا ۷۲ هزار و ۲۵۱ واحد فعال با اشتغال دو میلیون و ۴۲۹ هزار و ۸۱۶ نفر در گروه‌های مختلف صنعتی و معدنی در کشور فعالیت می‌کنند که بیشترین تعداد این واحدها در گروه محصولات کانی‌های غیرفلزی فعالیت می‌کنند ...
عوارض داروی بیماری مثانه برای سلامت چشم
پایگاه خبری راد: پزشکان به شواهد بیشتری دست پیدا کردند که نشان‌دهنده ارتباط نوعی داروی رایج برای بیماری مثانه با بروز عارضه چشمی تهدید کننده بینایی است.
سقوط شدید پوند و صعود دلار در بازارهای جهانی
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن به موعد برگزیت و کاهش نرخ بهره آمریکا، بازار ارز دچار تغییرات گسترده‌ای شد.
خداحافظی گمرک از کاغذبازی با همسایه‌ها
پایگاه خبری راد: معاون دفتر نظارت بر ترانزیت گمرک گفت: تمام تبادلات کارنه تیر را با کشورهای همسایه به دور از کاغذ و همواره بصورت الکترونیک انجام خواهیم داد که باعث کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از تمامی رویه‌های گمرکی می‌شود.
زمین‌های دولتی در اختیار بازآفرینی قرار می‌گیرد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که طبق قانون، دستگاه‌های دولتی مکلف به در اختیار گذاشتن زمین‌های مازاد خود برای پروژه‌های بازآفرینی هستند گفت: از هفته گذشته در بانک مسکن امکان ثبت درخواست متقاضیان نوسازی و بهسازی برای استفاده از تسهیلات فراهم شده است.
قرارداد نفتی جدید چین نگران کننده شد
پایگاه خبری راد: در توافقی که به تازگی میان چین و سودان جنوبی منعقد شده است، قرار است این کشور آفریقایی ۳۰ هزار بشکه در روز نفت برای بانک صادرات واردات چین در قبال تأمین مالی بزرگترین پروژه زیربنایی سودان جنوبی از سوی این بانک، فراهم کند.