09:55 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماهیگیری

کدام بخش از اقتصاد ایران بیشترین شاغل را دارد؟
پایگاه خبری راد: براساس اطلاعات مرکز آمار ایران، در پاییز پارسال حدود ۱۱.۶ میلیون نفر از جمعیت ۲۳.۳ میلیونی کشور در بخش خدمات مشغول به کار بوده‌اند و به این ترتیب خدمات در اقتصاد ایران بیش از سایر بخش‌ها شغل ایجاد کرده است.
خبر خوش وزیر کشاورزی برای پرورش ماهی در قفس و گلخانه‌ها
پایگاه خبری راد- وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: با توجه به مغفول ماندن پروژه‌هایی مانند پرورش ماهی در قفس که ظرفیت بالایی در کشور دارند قریب به اتفاق تسهیلات صندوق توسعه ملی که در اختیار بخش کشاورزی قرار می گیرد به این پروژه و توسعه گلخانه ها در کشور اختصاص پیدا می‌کند.
روی خوش زمستان به صاحبان مشاغل فصلی!
پایگاه خبری راد: بازار مشاغل فصلی چه تابستان باشد و چه زمستان همیشه روی خوبش را به صاحبان این شغل‌ها نشان داده است؛ مثل حالا که هوا سرد شده و همه جا صحبت از بازار گرم شغل‌های فصلی است. اما این فقط یک روی سکه است و روی دیگر سکه آنجاست که بسیاری از صاحبان مشاغل فصلی از بیمه و حقوق و دستمزد کافی برخوردار نیستند و سوز سرما را برای امرار معاش و تامین هزینه‌های زندگی به جان می‌خرند.
پرورش ماهی به سبک چینی ها
پایگاه خبری راد: در آب‌های خلیج بوهای در دریای زرد، مزارع بزرگ پرورش ماهی وجود دارد که در خرچنگ‌های دریایی مثل میگو و حلزون در محوطه‌های مصنوعی رشد می‌کنند.
رشد بیکاری تحصیلکردگان
پایگاه خبری راد: بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران در حالی در بهار سال گذشته نرخ بیکاری افراد دارای آموزش عالی ۲۰ درصد بوده است که این میزان در بهار سال جاری به ۲۰.۶ درصد رسیده است.
دیدار سفیر ایران با وزیران دفاع و کشاورزی عمان
پایگاه خبری راد: سفیر ایران در مسقط، به صورت جداگانه با وزیران دفاع و کشاورزی عمان دیدار و رایزنی کرد.
بانک مرکزی: تورم تولید در شهریورماه 1.4 درصد رشد کرد
پایگاه خبری راد- بانک مرکزی اعلام کرد: شاخص بهای تولیدکننده در ‌ایران در شهریورماه امسال به عدد 247.3 رسید که نسبت به ماه پیش 1.4 درصد افزایش داشته است.
نوسان ۲۶ ساله هزینه‌های تولید/سال ۷۴ رکوردار شد
پایگاه خبری راد: از اوایل دهه ۱۳۷۰ تا کنون بالاترین حد رشد هزینه های تولیدکنندگان در سال۱۳۷۴ ثبت شده است.
نامه رئیس سازمان امور مالیاتی به یکی از کاندیدای ریاست جمهوری
پایگاه خبری راد: مقام معظم رهبری در خصوص معافیت مالیاتی آستان قدس رضوی و شرکت‌ها و موسسات وابسته اشاره به این مهم می‌کند که معافیت آستان شامل مالیات‌های تکلیفی و مالیات بر ارزش افزوده نمی‌شود.
پایان عطش ١٠ ساله هورالعظیم
پایگاه خبری راد: هورالعظیم تالابی است که در ماه‌های اخیر اخبار ضد و نقیض درباره آن منتشر شد. برخی معتقد به آبگیری ۷۰ تا ۷۵ درصدی آن بودند و برخی این ادعا را دروغی بیش تصور نمی‌کردند.
صفحه قبل | صفحه بعد