08:03 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت دلار در بازار

بازتاب جهانی سقوط دلار در ایران
پایگاه خبری راد: رسانه‌های جهان با غیرمنتظره خواندن سقوط دلار در ایران، تداوم سیاست‌گذاری‌های صحیح و استقلال بانک مرکزی را شرط اصلی بازگشت ثبات به بازار ارز اعلام کردند و توصیه کردند به جای کاهش سریع و مقطعی نرخ ارز، این کار به صورت تدریجی اما پیوسته انجام شود.
در بازار خودرو همه فروشنده شدند
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به دلیل سقوط قیمت دلار در بازار آزاد همه در بازار خودرو فروشنده شده‌اند اما خریداری وجود ندارد.
دلار در شیب سقوط می‌ماند؟
پایگاه خبری راد: متخصص علم اقتصاد با تاکید بر اینکه عمر مفید فشارهای اقتصادی علیه ملت ایران پایان می‌یابد، گفت: فشارهای اقتصادی علیه ایران تاریخ اعتبار دارد و با همراهی مردم نرخ دلار آرام آرام به سمت فضای تعادلی خود برمی‌گردد.
تزریق دلار به بازار ارز ونزوئلا
پایگاه خبری راد: دولت ونزوئلا با هدف جلوگیری از کاهش شدید ارزش بولیوار اقدام به تزریق دلار به بازار آزاد این کشور کرد.
بازار طلا آرام شد
پایگاه خبری راد: همزمان با کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، بازار سکه و طلا نیز شاهد ریزش قیمت‌ها است.
چرا نرخ دلار هر روز افزایش می‌یابد؟
پایگاه خبری راد: در پی روند صعودی نرخ ارز و گذر آن از مرز ۱۸ هزار تومان، یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران معتقد است که این افزایش فقط به دلیل نبود ثبات در قوانین و تصمیمات است که موجب متشنج شدن افکار عمومی و کشاندن آنها به سمت بازار غیرمولد شده و بازار را ملتهب کرده است؛ لذا باید در شرایط بحرانی با همکاری هم از افزایش نرخ‌ها جلوگیری کنیم.
تخلیه تورم کالاهای اساسی/مسکن و خودرو همچنان درگیر تورم
پایگاه خبری راد: یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان این‌که تورم در کالاهای اساسی تقریبا تخلیه شده است، گفت که این تورم در حوزه خودرو و مسکن هنوز پایدار است و احتمالا به این زودی‌ها هم تخلیه نخواهد شد.
بورس روی پله صعود
پایگاه خبری راد: امروز بورس تهران شاهد افزایش قیمت سهم‌ها در گروه فلزات اساسی و نفتی بود. به طوری که شاخص کل توانست بیش از ۲۰۰۰ واحد رشد را ثبت کند.
کوپنی شدن کالاهای اساسی، راه‌حل کاهش مشکل اقتصادی
پایگاه خبری راد: یک استاد دانشگاه با ادعای اینکه بر اساس برخی گزارش‌ها به دلیل شرایط اقتصادی جدید میزان ازدواج جوانان بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش داشته است، گفت: دولت برای حل مشکل اشتغال جوانان به جای اعطای وام به سازمان‌های مردم نهاد باید از بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی حمایت کند تا بقای‌شان منطقی شود و آنها احساس کنند چشم‌انداز روشنی مقابل‌شان قرار دارد.
باز هم صف خرید در بورس تهران
پایگاه خبری راد: امروز نیز بازار سهام شاهد رشد قیمت در گروه فلزات اساسی، نفت و کانه‌های فلزی بود. کارشناسان معتقدند علت اصلی نوسانات بورس تهران قیمت دلار در بازار آزاد است.
بسته ارزی تنها اشتباهات گذشته را اصلاح کرد
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان با بیان اینکه بسته جدید ارزی ما را به مرحله قبل از سیاستگذاری‌های غلط ارزی برگردانده، روند قیمت‌گذاری‌ها توسط بازار ارز را مثبت ارزیابی کرد.
بورس تهران بار دیگر شاهد صف‌های طولانی خرید
پایگاه خبری راد: علی‌رغم آرام شدن بورس در اولین روز هفته، امروز بار دیگر در سهم‌های شاخص‌ساز از جمله فلزی‌ها، نفتی‌ها و محصولات شیمیایی شاهد صف خرید و افزایش قیمت فزاینده‌ای بودیم.
حباب بازار خودرو بزرگتر شد/ فعلا نخرید
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به دنبال افزایش نرخ ارز در بازار غیررسمی در چند روز اخیر، حباب قیمت‌ها در بازار خودرو نیز بزرگتر شده است. این در حالی است که قیمتهای فعلی غیرواقعی است و باید کاهش یابد.
بورس تهران بار دیگر صف پایدار خرید را مشاهده کرد
پایگاه خبری راد: فعالان بازار سرمایه امروز بار دیگر برای خرید سهم‌ها در گروه‌های مختلف از جمله فلزات اساسی، کانه‌های فلزی و محصولات شیمیایی صف بسته‌اند اما قیمت سهم‌ها در گروه خودرو و ساخت قطعات کاهشی بود.
راه علاج بحران ارزی ایران از دید اقتصاددان مشهور آمریکایی
پایگاه خبری راد: ریال این روزها بحران کم سابقه‌ای را تجربه می‌کند که از سپتامبر ۲۰۱۲ تاکنون بی سابقه بوده است؛ اما از دید استیو هنکه-اقتصاد دان مشهور و جنجالی آمریکا - راهکاری برای حل این بحران وجود دارد.