16:51 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فرزندان

ممکن است هر لحظه تصمیم دیگری در خصوص مدارس گرفته شود
نماد برتر- وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نداریم، گفت: ما موظف به ارائه خدمات آموزشی بوده و به علت کارکردهای آموزش حضوری، این نوع آموزش را به آموزش غیر حضوری ترجیح می دهیم.
میوه از سبد غذایی بسیاری از خانواده‌ها حذف شده است
نماد برتر- پری به دلیل از دست دادن همسرش سرپرستی خانواده را به عهده دارد، او با اشاره به اینکه در بسیاری موارد توان خرید میوه تازه برای فرزندانش را ندارد؛ می‌گوید: سه پسر ۱۰،۹ و ۱۵ساله من مثل همه بچه‌هایی که در سن رشد هستند، علاقه زیادی به میوه دارند ولی از توان مالی من خارج است که برای آنها میوه تازه بخرم چه برسد به خرید نوبرانه فصل‌ها.
ارائه خدمات ویژه به دانش‌آموزان و دانشجویان
نماد برتر- اپراتور اول در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزشی، خبر از رایگان کردن پهنای باند دسترسی به سامانه شاد، ارائه بسته‌های اینترنت آموزش با تخفیف ویژه و عرضه سیم‌کارت انارستان داد.
موافقت هیات دولت با واگذاری اراضی مازاد دستگاه ها برای تامین مسکن کارکنان دولت
نماد برتر- رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با قدردانی از وزارت آموزش و پرورش، معلمان، مدیران و سایر عواملی که زمینه بازگشایی مدارس را در آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فراهم کرده اند، گفت: نهاد مدرسه دارای کارکردهای مختلفی است که آموزش تنها یکی از آنهاست و لذا آموزش مجازی، جایگزین کاملی برای نهاد مدرسه محسوب نمی شود.
چند توصیه تغذیه ای برای دانش آموزان در دوران کرونا
نماد برتر- به دنبال بازگشایی مدارس و احتمال برگزاری کلاسهای مجازی در منزل به دلیل شرایط کرونا، دانش آموزان در این دوران از تحرک کمتری برخوردار خواهند بود، بنابراین تغذیه آنها در چنین وضعیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
آمادگی پلیس برای همکاری با آموزش و پرورش در زمینه فعالیت دانش آموزان درفضای مجازی
نماد برتر- جانشین فرمانده ناجا از آمادگی نیروی انتظامی برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش و مردم در زمینه فعالیت دانش آموزان در فضای مجازی خبرداد.
ضربه فنی بازار مهر در زمین کرونا
نماد برتر- هرسال این روزها، در آستانه بازگشایی مدارس، فصل خرید لوازم التحریر، کیف، لباس مدرسه و ذوق زدگی دانش آموزان برای خریدهای مدرسه ای جدید بود، آنها گاهی حتی یک ماه زودتر وسایل خود را تهیه کرده و ماه پایانی تابستان را به ذوق استفاده قریب الوقوع از این وسایل می‌گذراندند.
احتمال حذف آزمون ارشد ودکتری تاسال ۱۴۰۰/اعلام آمادگی مجلس برای اصلاح سهمیه‌ها
نماد برتر- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از اعلام آمادگی نمایندگان مجلس برای تهیه طرح دو فوریتی برای اصلاح سهمیه‌های ورود به دانشگاهها خبر داد و گفت: در حال حاضر کمیته مشترکی در این خصوص متشکل از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و ستاد نقشه جامع علمی کشور شکل گرفته است که امیدواریم کارکرد آن به نتیجه مفید و موثر منتهی شود.
محدودسازی، راه‌حل معضلات موجود در فضای مجازی نیست
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، مخالفت خود با طرح برخی نمایندگان موسوم به سامان‌دهی فضای مجازی را اعلام کرد و گفت: محدودسازی، راه حل معضلات موجود در فضای مجازی نیست.
بهترین و بدترین کشورها برای خانواده ها
نماد برتر- ایسلند و نروژ جزو بهترین کشورها و آمریکا و ترکیه جزو بدترین کشورها برای خانواده ها معرفی شدند.
کاهش حوادث صنعت نفت در سال‌های اخیر
نماد برتر- وزیر نفت از کاهش حوادث آسیب‌پذیر صنعت نفت در سال‌های اخیر با ابلاغ دستورالعمل‌ها خبر داد و گفت: ما در مقابل جان انسان‌ها و ثروت کشور مسئولیم.
پولداران اصفهانی در ماه چقدر هزینه می‌کنند؟
نماد برتر- طی چند سال گذشته افزایش نرخ تورم، نوسانات ارزی و از همه مهمتر افت ارزش پول موجب گسترش فاصله طبقاتی، توزیع نامتعادل درآمد و ثروت و ... شده است.
شغل‌های خانگی پولساز را بشناسید
پایگاه خبری راد: برای شاغل شدن لازم نیست حتما تخصص داشته باشید. می‌توانید از قابلیتها و هنرهایتان در خانه استفاده کنید و با اندکی خلاقیت و نوآوری برای خودتان پول درآورید.
از بازنشسته‌ها خبر دارید؟
پایگاه خبری راد: مسئولان می‌گویند قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها به درستی اجرا شده و تقریبا تمامی افرادی که مشمول قانون نبودند سازمان‌های خود را ترک کرده‌اند، ولی اگر کسی بازنشسته‌ای می‌شناسد که خارج از قانون در حال فعالیت است، خبر دهد!
بیشترین دلیل مهاجرت افراد در سال گذشته چه بود؟
پایگاه خبری راد: نتایج طرح آمارگیری نیروی کار نشان می‌دهد که هشت عامل موجب ترک وطن و مهاجرت افراد در سال گذشته شده که بیشترین و مهم‌ترین دلیل آن پیروی از خانوار بوده است.