00:55 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

علی بابا

گوگل ارزشمندترین برند جهان شد
پایگاه خبری راد: بر اساس آخرین آمار منتشر شده، شرکت گوگل ارزشمندترین برند جهان شناخته شد.
اسپیکر هوشمند گوگل گوی رقابت را از آمازون ربود
پایگاه خبری راد: علی‌رغم افزایش محبوبیت اسپیکرهای هوشمند آمازون، گوگل توانسته است اسپیکرهای هوشمند بیشتری را در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به فروش برساند.
ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها بزرگترین چالش بازار سرمایه
پایگاه خبری راد: در حالی که هنوز روش ارزش‌گذاری مشخص و قابل استنادی برای استارتاپ‌ها و عرضه آنها در بورس یا فرابورس وجود ندارد تعدادی از استارتاپ‌ها مدعی هستند ارزش میلیارد دلاری دارند و می‌گویند سرمایه گذار خارجی قسمتی از سهامشان را با چنین ارقامی خریده است. آن‌ها می خواهند با چنین ارزش‌هایی وارد بازار سرمایه شوند، اما عده‌ای معتقدند این ارزشگذاری‌ها نادرست است و آن‌ها سرمایه خارجی جذب نکرده‌اند.
آمازون ۳۰۰۰ نیروی جدید در کانادا استخدام می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت آمازون اعلام کرد قصد دارد با استخدام نیروی جدید، فعالیت خود در شهر ونکوور کانادا را گسترش دهد.
اسپیکر هوشمند مبتنی بر پیام‌رسان وی چت در راه است
پایگاه خبری راد: تنسنت - شرکت مادر پیام رسان محبوب و پرطرفدار وی چت - به تازگی اعلام کرده که درصدد عرضه یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر پیام رسان وی چت است.
دستگاه خودکار فروش خودرو در چین افتتاح شد
پایگاه خبری راد: غول تجارت الکترونیک چین، گروه علی‌بابا و خودروساز بزرگ آمریکا، فورد، یک دستگاه خودکار فروش خودرو را در شهر جنوبی چین، گوانژو، افتتاح کرده‌اند.
ارزش آمازون به زودی تریلیون دلاری می‌شود
پایگاه خبری راد: موسسه تحقیقاتی " جفریس برنت تیلز" اعلام کرد تا سال ۲۰۲۲، ارزش سهام بزرگترین شرکت خرده فروشی آنلاین جهان می تواند سه برابر شود.
برنامه مالزی برای قرار گرفتن در بین کشورهای توسعه یافته جهان تا سال ۲۰۵۰
پایگاه خبری راد: نخست وزیر مالزی در پیام خود به مناسبت سال نو میلادی گفت مردم این کشور می‌توانند امسال به آینده اقتصادی روشن‌تری چشم داشته باشند.
با مولتی میلیاردرهای فناوری آشنا شوید
پایگاه خبری راد: اگر به فهرست ثروتمندترین افراد در سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که بیشتر آنها این ثروت هنگفت خود را از تکنولوژی به دست آورده اند.
صفحه قبل | صفحه بعد