15:52 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عذرخواهی

«نماینده نیشابور اگر سند ارایه یا عذرخواهی نکند، شکایت می‌کنیم»
پایگاه خبری راد: معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تصریح کرد: هیچ شرکت یا کارخانه‌ای با عنوان «قطعات ایران خودرو» به آقای مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یا نزدیکان ایشان در هیچ دوره‌ای واگذار نشده و این خبر از اساس کذب است.
اختلال در حرکت قطارهای خط ۵ مترو
پایگاه خبری راد: روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: از صبح امروز شنبه ۲۹ دی ماه ،بدلیل مشکل فنی بوجود آمده در خط ۵ متروی تهران و حومه خدمت رسانی در این خط با اختلال انجام‌ خواهد شد.
پشت‌پرده اتهام ۱۳۰ شرکت آخوندی
پایگاه خبری راد: وزیر سابق راه و شهرسازی چند ماه پس از مطرح شدن ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با فعالیت شرکت‌های او توضیحاتی درباره چگونگی شکل‌گیری این ادعا مطرح کرد و ضمن تکذیب این ادعا خواستار عذرخواهی رسمی از سوی وی شد.
قیمت بنزین در سال 98!
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین توضیحاتی داد.
 رسوایی جدید فیس بوک!
پایگاه خبری راد: فیس بوک در پاسخ به خبر جنجال برانگیز دسترسی شرکت‌های نتفلیکس و اسپاتیفای به حریم خصوصی کاربرانش، این اتهام و رسوایی را رد و تکذیب کرده است.
دو شرکت تکنولوژی دیگر هم به اطلاعات کاربران فیس‌بوک دسترسی داشتند!
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد اپلیکیشن‌های نتفلیکس و اسپاتیفای نیز به اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک دسترسی داشته‌اند.
جزئیات حادثه آتش‌سوزی امروز یک واحد آموزشی در زاهدان‌ ‌
پایگاه خبری راد: صبح امروز یک واحد آموزشی در زاهدان‌ دچار آتش سوزی شد و در پی آن چهار کودک این مدرسه با 70 درصد سوختگی به بیمارستان منتقل شدند ولی متاسفانه 2 نفر از آنها جان باختند.
 دژپسند به درگیری لفظی کارمند گمرک و نماینده مجلس واکنش نشان داد
پایگاه خبری راد: بعد از حواشی که پیرامون درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس و کارمند گمرک ایجاد شده و حتی کار به درخواست استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی رسید، فرهاد دژپسند دستور بررسی ویژه در ارتباط با موضوع فیلم منتشر شده را صادر کرد.
افشای سرقت تصاویر خصوصی افراد در فیس بوک!
پایگاه خبری راد: یک باگ نرم‌افزاری تصاویر مخفی شده و خصوصی بالغ بر ۷ میلیون نفر از کاربران فیس‌بوک را افشا کرده است.
مدیر عامل بورس به دلیل باطل شدن معاملات فرابورس عذر خواهی کرد
پایگاه خبری راد: در پی اختلال در هسته معاملات، هیچ یک از معاملات اوراق بهادار بازارهای فرابورس ایران مربوط به روز گذشته (سه‌شنبه) مورد تایید این رکن بازار سرمایه قرار نگرفت و مدیرعامل فرابورس از این بابت عذرخواهی کرد.
اجازه دهید کودک خودش عذرخواهی کند
پایگاه خبری راد: محققان اظهار کردند: هیچگاه از کودکان نخواهید که سریع عذرخواهی کنند.
نقض حریم خصوصی کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین
پایگاه خبری راد: مایکروسافت به تازگی درمورد سوءاستفاده از بالغ بر ۱۸ میلیون نفر از کاربران اپلیکیشن شبکه اجتماعی لینکدین اعتراف کرد.
به جای ساندرو، پراید و تیبا بگیرید!
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد به دلیل مشکلات ایجاد شده در روند تولید محصولات خانواده رنو، خریداران تندر۹۰، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ‌وی می‌توانند به جای این خودروها، پراید و تیبا تحویل بگیرند یا این‌که برای دریافت خودروی خود صبر کنند.
حفظ حریم خصوصی اولویت اول ماست!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل مایکروسافت با لحنی طعنه آمیز به فیس‌بوک، از درآمدزایی و سواستفاده غول‌های تکنولوژی از اطلاعات شخصی کاربرانشان انتقاد کرد.
ترمز رشد فیس‌بوک کشیده شده است!
پایگاه خبری راد: این طور که به نظر می‌رسد رشد بی‌وقفه تعداد کاربران و محبوبیت فیس‌بوک متوقف شده و استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی رو به افول گزارش شده است.