19:48 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

طرح جدید

چرا قیمت دستوری شرکت های بورسی باید لغو شود؟ صدمات عدم ممنوعیت
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با انتقاد از قوانین ناقض کارکردهای اصلی بورس . لزوم تعیین تکلیف لایحه حمایت از سهامداران جزء ، خواهان لغو قیمت دستوری شرکت های بورسی شد.
جهت قیمت بازار ارز و سکه برگشت / دلار ۲۸.۷ هزار و سکه ۱۴.۳ میلیون تومان
نماد برتر- با ادامه روند کاهشی قیمت طلا و ارز، امروز سکه تمام جدید به کانال ۱۴ میلیون تومان بازگشت و دلار به ۲۸.۷ هزار تومان رسید.
سکه و طلا با دلار ۳۲ هزار تومانی رکورد زدند / واکنش معکوس بورس
نماد برتر- گرانی دلار به رقم بی سابقه ۳۲ هزار تومان ضمن دامن زدن به ادامه التهابات ، منجر به ثبت رکوردهای جدید سکه و طلا با قیمت های ۱۶.۴ میلیون و ۱.۵ میلیون تومانی شد اما بورس واکنش معکوسی نشان داد .
آغاز تولید انبوه گیربکس شش سرعته طراحی داخلی
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو می‌گوید تلاش می‌شود همزمان با آغاز ماه ربیع گیربکس شش سرعته طراحی داخلی که به تولید انبوه می‌رسد را جشن بگیریم.
فروش ۳۱.۵ هزار محصول ایران خودرو با قیمت قبلی / داخلی سازی ۴۶درصدی
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از آغاز فروش ۳۱.۵ هزار محصول با قیمت قبلی و طی چند روز آینده خبر داد و گفت: در صورت اجرای تعهدات، داخلی سازی تا پایان سال به حدود ۴۶ درصد خواهد رسید.
چرا نباید به رکورد مجدد شاخص فکر کرد؟!
نماد برتر- اگر چه امروز را بازار با رشد دسته جمعی همراه بود اما در ساعات پایانی بازار، دوباره عرضه ها شدت گرفت. از دید تحلیلگران نباید درباره رکورد مجدد شاخص کل بورس رویاپردازی کرد.
حمایت خودروسازان از عرضه خودرو در بورس کالا و چند ایراد به طرح جدید
نماد برتر- دبیر انجمن خودروسازان با اعلام چند ایراد به طرح جدید مجلس گفت: اگر خودرو با قیمت کارخانه در بورس کالا عرضه و سپس کشف قیمت شود، بهتر از قرعه‌کشی به فروش می‌رسد.
کاهش قیمت طلا، سکه و ارز در بازار
نماد برتر- قیمت سکه در بازار درحالی به زیر ۱۵ میلیون تومان بازگشت که قیمت ارز نیز امروز کاهش داشته است.
چرا سکه در عرض یک هفته ۱.۵ میلیون تومان گران شد؟
نماد برتر- نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در تحلیل یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، ضمن تاکید براینکه افزایش قیمت سکه و طلا بیشتر تحت تاثیر افزایش نرخ ارز در داخل بوده است تا افزایش ۳۶ دلاری قیمت اونس جهانی در طول هفته، حباب هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد.
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز
نماد برتر- بررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می‌دهد که قیمت سکه تمار بهار طرح جدید نسبت به روز گذشته افزایش ۴۰۰ هزار تومانی داشت همچنین در معاملات امروز بازار ارز نرخ فروش دلار و یورو با افزایش قیمت مواجه شده است.
گرانی بی سابقه در بازار : سکه آماده ورود به کانال ۱۴ میلیونی شد
نماد برتر- نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به افزایش بی سابقه قیمت طلا و سکه گفت: سکه تمام طرح جدید ۱۳.۸ میلیون و هر گرم طلای ۱۸عیار یک‌ میلیون و ۲۹۴ هزار تومان به فروش رسید.
شرایط دریافت کارت بازرگانی جدید چیست؟
نماد برتر- با اجرای سیاست جدید دولت از ابتدای مرداد، متقاضیان دریافت کارت بازرگانی، باید اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند، سامانه‌ای که مشکلات موجود در آن انتقادات گسترده بخش خصوصی را در پی داشته است.
ایمیدرو مدیریت پروژه را با هدف شفاف‌سازی پیاده خواهد کرد
نماد برتر- مجمع عمومی عادی سالانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با حضور اعضای مجمع، بازرس و حسابرس قانونی صورت برگزار شد که طی آن صورت‌های مالی ایمیدرو تصویب شده و رییس هیات عامل این سازمان از پیاده‌سازی سیستم مدیریت پروژه با هدف شفاف‌سازی و با همکاری دانشگاه امیرکبیر در آینده نزدیک خبر داد.
ایران خودرو قیمت رانا پلاس را تعیین کرد / چند تفاوت با رانا
نماد برتر- ایران خودرو قیمت محصول رانا پلاس برای تحویل در ماه جاری را ۱۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین و تفاوت های این خودرو با رانا را اعلام کرد.
معاملات ارزهای دیجیتالی در اروپا قانونمند می شود
نماد برتر- اتحادیه اروپا در نظر دارد سخت گیری بیشتری روی صدور ارزهای دیجیتالی به ویژه آن ها که متکی به دلار هستند داشته باشد تا از نوسانات شدید قیمتی آن ها نظیر آنچه اکنون در خصوص بیت کوین اتفاق می افتد، جلوگیری شود.