03:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق نوآوری و شکوفایی

فراخوان صندوق نوآوری برای حمایت از ساخت محصولات دانش‌بنیان جدید دارای بهره‌بردار
نماد برتر- صندوق نوآوری و شکوفایی برای ساخت نمونه اولیه محصول دارای بهره‌بردار، تسهیلات سفارش ساخت (استصناع) تا سقف ۸۰ درصد مبلغ قرارداد با نرخ ۹ درصد پرداخت می‌کند.
سامانه راه نوآوری برای توسعه کسب‌وکار راه‌اندازی شد
نماد برتر- سامانه راه نوآوری راه‌حلی برای توسعه کسب‌وکار به‌صورت آنلاین با ایجاد روابط و تبادل بین خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرنده‌ها در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی راه اندازی شد.
دانش‌بنیان‌ها برای ساخت محصولات جدید حمایت می‌شوند
نماد برتر- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به جهش تولید محصولات و خدمات دانش‌بنیان از برنامه مشترک «حمایت از ساخت محصولات دانش‌بنیان جدید دارای بهره‌بردار» پشتیبانی می‌کنند.
حمایت صندوق کارآفرینی امید از شرکتهای دانش بنیان
نماد برتر- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت تسهیلات به شرکتهای نوآور و دانش بنیان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با اختصاص خط اعتباری ۴۰۰ میلیارد تومانی به تعاونی های زنان، جوانان و توان یابان، این تعاونی ها کسب و کارهای خود را با ظرفیت بیشتری دنبال کنند.
پاویون ملی ایران در هفته فناوری‌های برتر ۲۰۲۰ روسیه برپا می‌شود
نماد برتر- با برپایی پایون ملی ایران در هفته فناوری‌های برتر ۲۰۲۰ روسیه زمینه‌ای فراهم شده است تا شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و نوآور بتوانند در رویداد این هفته که شامل "نمایشگاه‌های بین‌المللی سویاز ۲۰۲۰" و "ناوی‌تک ۲۰۲۰" می‌شود، حضور یابند.
تلاش حوزه پدافند سایبری برای تسهیل اعطای مجوز به دانش بنیان‌ها
نماد برتر- جانشین قرارگاه پدافند سایبری با اشاره به اینکه در سال های گذشته در برخی از زمینه های پدافند سایبری ما نیاز کشور را از خارج تامین می کردیم، گفت: سعی می‌کنیم پراکندگی‌هایی که در کشور در عرصه اعطای مجوز و تایید محصولات این حوزه وجود دارد را به حداقل برسانیم تا شرکت‌ها بتوانند با امیدواری هر چه بیشتر وارد این عرصه شوند.
راه اندازی نئوبانک ها در ایران تا سال ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی ضمن اعلام راه‌اندازی یک تا چند نئوبانک در کشور تا سال ۱۴۰۰ از تهیه اطلس توانمندی‌های هوش مصنوعی در حوزه بانکداری خبر داد و گفت: در زمینه احراز هویت قوی نیز در حال حاضر سند ایرانی این حوزه درحال تدوین ا ست و بعد ازانجام، تصویب و ابلاغ خواهد شد.
تولید ربات قطعه‌بردار و قطعه‌گذار در صنایع پلاستیک با حمایت صندوق نوآوری
نماد برتر- یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از تسهیلات نمونه‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی برای اولین بار موفق به ساخت ربات‌های تزریق پلاستیک در کشور شده است.
حمایت ۸۰ درصدی صندوق نوآوری از حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه انرژی افغانستان
نماد برتر- شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در اولین نمایشگاه تخصصی انرژی (آب، برق، مخابرات) و خدمات فنی و مهندسی ایران در افغانستان می‌توانند تا ۲۰ شهریور تقاضای خود را برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق سامانه غزال ثبت کنند و از خدمات ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض استفاده کنند.
وبیناری برای تأمین نیازهای فناورانه صنعت فولاد ایران در حوزه تحول دیجیتال
نماد برتر- مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد، وبینار نخستین رویداد از سلسله رویدادهای ۳S یا (Smart،Steel manufacturing ، Startup event) را ۲۳ مهر ماه امسال از ساعت ۹ الی ۱۳ برگزار می‌کند.
دانش‌بنیان‌ها به نمایشگاه انرژی افغانستان می‌روند
نماد برتر- نخستین و بزرگ‌ترین نمایشگاه ایران در حوزه انرژی‌ با موضوع آب، برق و مخابرات ایران در افغانستان میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی می‌شود.
معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات
نماد برتر- از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
تولید دستگاه تسهیل‌کننده گردش خون با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی
نماد برتر- یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد زیست فناوری دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله(عج) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۰ دستگاه کامپرشن تراپی با کاربرد تسهیل کننده گردش خون به وسیله ایجاد فشار مثبت تولید کرده است.
فرصت‌ها و تهدیدات کرونا برای شرکت‌های دانش‌بنیان
نماد برتر- مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدات شرکت‌های دانش‌بنیان در شرایط اپیدمی کنونی، گفت: به منظور حمایت از شرکت‌های متضرر از این اپیدمی معاونت علمی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی بسته‌های حمایتی برای این دسته از شرکت‌ها تعریف کرده است.
پیشگام شدن بانک‌ها برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت/۱۱۰ شرکت حوزه سلامت در مرز صادرات محصولات
نماد برتر- مدیر کل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت ۱۱۰ شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت که به مرحله صادرات رسیده‌اند، خبر داد و گفت: از همان ابتدای شروع این پاندمی دانشجویان و اعضای هیات علمی در راستای پیشگیری، درمان و حتی تولید واکسن ورود پیدا کردند و این هدفی بود که ما سالیان سال به دنبال آن بودیم.