00:52 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت مادر

فراخوان گوگل برای بازگشت کارمندانش از خارج کشور
نماد برتر- شرکت گوگل به کارکنانش توصیه کرد تا پایان سال به کشوری که در آنجا استخدام شده و مشغول فعالیت بودند، بازگردند.
اولتیماتوم غول نفتی آمریکایی به کارمندانش برای حذف وی چت
نماد برتر- شرکت نفتی شورون از کارمندان جهانی خود خواست اپلیکیشن پیام رسان چینی وی چت را از گوشیهای کاری خود حذف کنند.
«صبا» فولاد فروخت
نماد برتر- بررسی تحرکات «صبا» نشان می دهد که در شهریور ماه و با افت بازار سرمایه خود فروشنده بود تا خریدار!
"میدکو" به سود نرسید
نماد برتر- شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، از واگذاری های خود به سود نرسید.
زیرمجموعه شرکت بورسی منحل شد + دلایل
نماد برتر- شرکت بورسی از انحلال شرکت زیرمجموعه باتوجه به انتقال بخش اعظمی از پرتفوی سهام آن به شرکت مادر و عدم تصور انجام فعالیتی در سنوات آتی خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.
راه اندازی خدمات ویدیویی جدید در یوتیوب
نماد برتر- سرویس یوتیوب شرکت آلفابت یک سرویس ویدیوی کوتاه جدید به نام Shorts در داخل پلتفرم اشتراک گذاری ویدیویی خود راه اندازی کرد که مشابه مدل تیک تاک است.
تیک تاک بدون الگوریتم اصلی به فروش می‌رود
نماد برتر- شرکت چینی بایت دنس که شرکت مادر تیک تاک است، قصد دارد این اپلیکیشن ویدیویی را بدون الگوریتم اصلی آن در آمریکا به فروش برساند.
بورس، محل مناسبی برای تعیین قیمت واقعیِ برق
نماد برتر- متولی‌زاده گفت: در تنظیم قیمت برق به دنبال متعادل کردن عرضه و تقاضای برق هستیم و در این زمینه مصوباتی در دست پیگیری داریم که بورس هم می‌تواند به این تعادل عرضه و تقاضا کمک کند.
سه غول نفتی پرچمدار در حوزه تجدیدپذیرها
نماد برتر- غولهای نفتی اغلب به خود زحمت نداده اند در تلاشها پیرامون انرژی پاک وجهه ای کسب کنند و تاکنون تلاش چندانی نکرده اند تا اذهان عمومی را متقاعد کنند که به سوی سبزتر شدن پیش می روند.
پیشنهادی برای تامین مالی پروژه‌های ملی در بورس
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نقدینگی بورس را می‌توان در پروژه‌های ملی استفاده کرد، گفت: با تشکیل شرکت سهامی عام «توسعه پروژه» نسبت به تامین مالی پروژه‌ها و همچنین عرضه سهام این شرکت ها در بازار سرمایه اقدام شود.
احداث نیروگاه بدون کمک خارجی ها افتخار است
نماد برتر- استاندار مرکزی گفت: احداث نیروگاه در شرایط تحریم و بدون کمک خارجی افتخار است.
درخواست کد ملی از اکانت‌های مشکوک در اینستاگرام
نماد برتر- اینستاگرام برای بررسی هویت اکانت‌هایی که مشکوک به نظر می رسند، درخواست ارائه شماره شناسایی ملی خواهد داد.
سقوط ارزش سهام شرکت مادر وی چت شدت گرفت
نماد برتر- ارزش سهام شرکت تنسنت هولدینگز تحت تاثیر اقدام آمریکا برای ممنوعیت مبادلات مالی شهروندانش با اپلیکیشن وی چت، در نخستین روز معاملات هفته جاری سقوط کرد و به کاهش شدیدی که در معاملات روز جمعه داشت، اضافه شد.
ارزیابی یک طرح گردشگری بعد از دو سال
نماد برتر- شهرهای گردشگری بالاخره روند ارزیابی را پس از دو سال سپری می‌کنند و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از آغاز اجرای طرح ارزیابی تخصصی و رتبه‌بندی برندهای گردشگری شهری توسط این شرکت و تحت نظارت معاونت گردشگری و اداره‌کل مطالعات و آموزش گردشگری خبر داده است.
واتس‌اپ برای شکایت از سازنده جاسوس افزار چراغ سبز گرفت
نماد برتر- با حکم یک قاضی آمریکایی، واتس‌اپ و فیس بوک که شرکت مادر این پیام رسان است، می توانند شکایت علیه گروه NSO بابت ایجاد حسابهایی برای ارسال بدافزار به تلفن همراه ۱۴۰۰ نفر و جاسوسی از آنها را پیگیری کنند.