23:45 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت توزیع نیروی برق تهران

چرا خاموشی ها مطابق جدول منتشر شده اجرا نمی‌شود؟
پایگاه خبری راد: افزایش درجه حرارت و خاموشی‌های متعدد صبر مشترکان را لبریز کرده و این در شرایطی است که بسیاری از شهروندان معتقدند که اطلاع رسانی وزارت نیرو در خصوص زمان خاموشی‌ها نیز دقیق نیست و این موضوع مشکلات زیادی را برای آنان به وجود آورده است.
۴ دوره زمانی برای خاموشی در تهران اعلام شد
پایگاه خبری راد: شرکت توزیع نیروی برق تهران به دنبال خاموشی‌های روزهای گذشته و افزایش درجه حرارت اطلاعیه‌ای را در چهار دوره زمانی برای خاموشی‌های امروز تهران منتشر کرد.
برنامه‌های خاموشی در تهران منتشر شد
پایگاه خبری راد: شرکت توزیع نیروی برق تهران در پی خاموشی‌های مکرر و افزایش درجه حرارت، اطلاعیه‌ای را مبنی بر برنامه زمانبندی قطعی برق در مناطق مختلف شهر منتشر کرد.
قطع برق ادارات دولتی در صورت روشن بودن سیستم‌های سرمایشی بعد از ساعت ١٣:٣٠
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: با توجه به بخشنامه قطع سیستم‌های سرمایشی ادارات تهران از ساعت ۱۳:۳۰ از سوی استانداری تهران، این شرکت به عنوان متولی تامین برق پایدار شهر تهران، نسبت به قطع برق آن دسته از دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که این بخشنامه را رعایت نکنند، اقدام خواهد کرد.
مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری پایتخت ارزیابی می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با همکاری مروجین صرفه جویی، مدیریت مصرف انرژی در ساختمان های اداری پایتخت مورد پایش و ارزیابیقرار میگیرد.
ادارات دولتی نسبت به کاهش ١٠ درصدی مصرف برق موظف شدند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: دستگاه‌های دولتی باید ٢٠ درصد از برق مصرفی خود را از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر تامین کنند و امسال و سال آینده نیز مصرف برق خود را نسبت به پارسال ١٠ درصد کاهش دهند.
صفحه قبل | صفحه بعد