15:09 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شادگان

استاندار: متعهد شده‌ایم هدررفت آب در خوزستان را سالانه 5 درصد کاهش دهیم
پایگاه خبری راد: استاندار خوزستان گفت: خوزستان متعهد شده است سالانه ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به اصلاح شبکه‌های آب تخصیص و هدررفت آب در استان را به میزان پنج درصد در سال کاهش دهد.
جهانگیری: افتتاح فولاد با تکنولوژی ایرانی افتخار بزرگی است
پایگاه خبری راد: معاون اول رییس‌جمهور با تقدیر از استفاده از تکنولوژی تمام ایرانی در فرآیند تولید آهن اسفنجی شادگان، آن را افتخار و توانمندی بزرگی دانست.
کدام غول‌های نفتی خواستگار طلای سیاه ایران هستند؟
پایگاه خبری راد: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در تیرماه سال ۹۴و لغو تحریم‌ها در دی ماه ۹۴، مجددا درهای تعامل بین بازار نفت ایران و غول های نفتی جهان را گشود و مشتریان طلای سیاه ایران یکی پس از دیگری برای توسعه میادین نفتی و گازی پای میز مذاکره نشستند.
شاهرگ افزایش ضریب بازیافت مناطق نفت‌خیز جنوب کجاست؟
پایگاه خبری راد: بررسی‌ها حاکی از آن است که چنانچه ۶۶ مخزن موجود در مناطق نفت‌خیز جنوب وارد مدار شده و همه پروژه‌های افزایش بازیافت نیز اجرا شود، ضریب برداشت فعلی مناطق نفت‌خیز جنوب بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.
جهانگیری: رشد اقتصادی و زدودن فقر از جامعه از جهت گیری های اصلی بودجه باشد
پایگاه خبری راد: معاون اول رئیس جمهوری گفت: رشد اقتصادی فراگیر و اشتغال زا و نیز زدودن چهره خشن فقر از جامعه باید از جهت گیری های اصلی در بودجه سال 97 کل کشور باشد.
پایان عطش ١٠ ساله هورالعظیم
پایگاه خبری راد: هورالعظیم تالابی است که در ماه‌های اخیر اخبار ضد و نقیض درباره آن منتشر شد. برخی معتقد به آبگیری ۷۰ تا ۷۵ درصدی آن بودند و برخی این ادعا را دروغی بیش تصور نمی‌کردند.
صفحه قبل | صفحه بعد