06:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرقت اطلاعات

رشد چشمگیر حملات فیشینگی در آینده
پایگاه خبری راد: تحلیلگران و کارشناسان هشدار داده‌اند که حملات فیشینگی در سال‌های آینده به شدت افزایش پیدا خواهد کرد و کاربران زیادی را با مشکل مواجه خواهد ساخت.
نفوذ به اطلاعات ۳۰۰ میلیون کاربر در پیام‌رسان‌های چینی
پایگاه خبری راد: اطلاعات و پیام‌های شخصی رد و بدل شده میان بالغ بر ۳۰۰ میلیون کاربر چینی در اپلیکیشن های پیام رسان چینی به سرقت رفته است.
تعلیق گوگل فوتوز به دلایل امنیتی
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده است که اپلیکیشن گوگل فوتوز (Google Photos) بر روی سیستم عامل اندروید را تحت تاثیر یک آسیب پذیری امنیتی به حالت تعلیق درآورده است.
گوگل یک میلیون اپلیکیشن آلوده را از پلی‌استور حذف کرد
پایگاه خبری راد: گوگل به تازگی اعلام کرده است که تحت تاثیر دلایل امنیتی بالغ بر یک میلیون اپلیکیشن را در فروشگاه گوگل پلی‌استور را تعلیق و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کرده است.
وای‌فای؛ متهم ردیف اول در هک کاربران
پایگاه خبری راد: به تازگی محققان و پژوهشگران امنیتی دریافته و اعلام کرده‌اند که کدهای مخربی در تراشه‌های مربوط به مودم‌های وای‌فای وجود دارد که امکان دسترسی هکرها به اطلاعات رد و بدل شده کاربران را می‌دهد.
هجوم بدافزارها در ۲۰۱۹ رکورد خواهد زد
پایگاه خبری راد: شرکت مک آفی به عنوان یکی از بزرگترین توسعه دهندگان آنتی ویروس در جهان به تازگی در جدیدترین گزارش خود از افزایش قابل توجه بدافزارهای خطرناک و حملات تروجان‌ها در سال جاری میلادی خبر داده است.
بدافزاری که بسته‌ اینترنتی کاربران را می‌خورد!
پایگاه خبری راد: محققان به تازگی دریافته و اعلام کرده اند در صورتی که کاربران با اتمام زودهنگام و غیرقابل توجیه بسته‌های اینترنت همراه گوشی خود مواجه شده اند، احتمالاً گرفتار یک بدافزار جدید شده اند.
ایمیل‌های مشکوک را دریابید
پایگاه خبری راد: یکی از روش‌های انتشار ویروس‌های رایانه‌ای، باز کردن ایمیل‌هایی است که صرفاً جهت انتشار ویروس‌های مخرب و بعضاً سرقت اطلاعات شخصی افراد ارسال می‌شود.
دزدی در روز روشن در اپلیکیشن‌های اندرویدی!
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی محبوب و پرطرفدار به صورت کاملاً مخفیانه اطلاعات کاربران را به سرقت برده و از آنها جاسوسی می‌کرده‌اند.
کابل USB که اطلاعات کاربران را می‌دزدد!
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان از توسعه یک کابل USB توسط هکرها و مجرمان سایبری خبر داده‌اند که می‌تواند تمامی اطلاعات جابجا شده کاربران را حفظ و نگهداری کند.
نفوذ هکرها به ۶۲۰ میلیون حساب کاربری آنلاین
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد هکرها و مجرمان سایبری به بالغ بر ۶۲۰ میلیون حساب کاربری آنلاین دسترسی پیدا کرده اند و اطلاعات ۱۲۷ میلیون نفر را به سرقت برده اند.
بدافزاری که کیف پول مجازی کاربران را دزدید!
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان امنیتی به تازگی دریافته‌اند که بدافزار جدیدی در پلتفرم فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور وجود دارد که ارزرمزهای موجود در کیف پول مجازی کاربران را به سرقت می برده است.
سرقت اطلاعات بانکی با پیامک قطع یارانه!
پایگاه خبری راد: به تازگی پیامکی با خبر جعلی قطع‌ یارانه به برخی کاربران ارسال شده تا اطلاعات بانکی آنها را به سرقت ببرد.
توصیه‌ ساده اما مهم پلیس درباره خرید با کارتخوان‌ها
پایگاه خبری راد: سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تاکید کرد: واگذاری کارت به فروشندگان و اعلام رمز آن به معنای افتادن در دام اسکیمر است.
نرم‌افزار مایکروسافت ورد هم اطلاعات شما را می‌دزدد!
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی اعلام کرده‌اند که بدافزار جدیدی در پلت‌فرم نرم‌افزار مایکروسافت ورد وجود دارد که رایانه آنها را با مشکلات مواجه کند.