08:18 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روسای

آیا محدودیت ساعتی در کنترل کرونا موثر است؟
نمادبرتر- یک کارشناس امور اصناف معتقد است با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا ساعت مشخصی ندارد و همچنین با توجه به محدود نبودن رفت و آمدها، تعداد بالای کارکنانی که از استان‌های اطراف به تهران رفت و آمد دارند و تجمع آن‌ها در وسایل حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن محدودیت ساعتی برای مشاغل و همچنین فعالیت بدون نظارت دستفروشان و وانت‌ها، این سیاست راه حل درستی نیست و از طرف دیگر دولت در صورت قرنطینه باید برای قشر ضعیف هزینه کند.
هزینه های تولید برای کشاورزان مضاعف شده است/کود شیمیایی اوره با قیمت یارانه‌ای ارائه شود
نماد برتر- جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید صبح امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
پیشنهاد منع تردد شبانه خودروهای شخصی پنچ شنبه نهایی می شود
نماد برتر- سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت : پیشنهاد منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد پنج‌شنبه در کمیته ستاد ملی کرونا مطرح و نهایی می شود .
دلتنگی سران اوپک برای ترامپ!
نماد برتر- منابع نزدیک به اوپک می گویند اعضای کلیدی این گروه نگرانند با رفتن ترامپ و پیروزی بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا، تنشهایی در گروه اوپک پلاس شکل بگیرد و دلتنگ پرزیدنت ترامپ خواهند بود که به این گروه برای رسیدن به توافق کاهش تولید کمک کرد.
سیاست انرژی آمریکا در دوران بایدن چه تغییری خواهد کرد؟
نماد برتر- شبکه های بزرگ متعددی اعلام کردند جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است.
احتمال تعطیلی کسب و کارهای غیرضروری و ممنوعیت تردد یک ماهه استان ها
احتمال تعطیلی یک ماهه کسب و کارهای غیرضروری مراکز استان ها از ساعت ۱۸ هر روز و ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد به جلسه شنبه ستاد ملی کرونا موکول شد .
تحلیلگران درباره انتخاب بایدن یا ترامپ و تاثیر آن بر بورس چه می‌گویند
نماد برتر-فردای انتخابات امریکا چه سهمی بخریم؟ تاثیر پیروزی بایدن یا ترامپ بر گروه‌های مختلف بورسی چه تاثیری میگذارد. کارشناسان در این باره چه میگویند
بررسی وضعیت محصولات تراریخته در کمیسیون اصل نود
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت محصولات تراریخته در این کمیسیون و طرح دغدغه‌های نمایندگان در این زمینه خبر داد.
بورس با سومدیریت چگونه پیشرفت کند / انتقاد از روحانی و عذرخواهی از مردم !
نماد برتر- نماینده مجلس با انتقاد از عمکرد ضعیف و غیرمسئولانه دولت و عذرخواهی به جای روحانی، گفت: بورس با چنین سومدیریت هایی چگونه پیشرفت کند ؟
انتظار رییس بانک مرکزی از صندوق بین المللی پول برای تصویب تقاضای وام ایران
نماد برتر- رئیس بانک مرکزی خطاب به رئیس صندوق بین المللی پول گفت: انتظار داریم فارغ از فشار آمریکا تقاضای وام ایران تصویب شود.
مسافربرهای شخصی رقیب ناوگان حمل‌ونقل مسافر نیستند
نماد برتر- مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: به‌روز سازی و توسعه خدمات دانش‌بنیان و داده محور بر اساس بانک اطلاعاتی بهترین راهکار برای تقویت حوزه حمل‌ونقل عمومی مسافر برون‌شهری است.
شبکه توزیع و تولید کالاها نظارت‌پذیر می‌شود
نماد برتر- سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه‌ نظارت پذیر کردن شبکه تولید و توزیع کالاها و رفع معایب موجود به منظور بازگرداندن ثبات اقتصادی به بازار در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وزارت صنعت سیاست‌های اولویت‌دار بخش معدن را ابلاغ کرد
نماد برتر- استراتژی وزارت صنعت در حوزه استخراج و اکتشافات معدنی با حمایت از بخش خصوصی در حوزه اکتشاف و تشکیل کنسرسیوم‌های تخصصی برای سرمایه‌گذاری و حفاری در پروژه‌های اکتشافی ابلاغ شد.
دفاع از عملکرد ارزی همتی و مقایسه ۵ رئیس قبلی با آمار ۲۸۲ میلیارد دلاری!
نماد برتر- پژوهشکده پولی و بانکی مدعی شد در برابر تزریق ۲۸۲ میلیارد دلاری ۵ رئیس قبلی ، همتی در یک سال یش از یک میلیارد دلار ارز از بازار جذب کرده است .
قالیباف خبر داد: روز چهارشنبه گرانی‌ها را با حضور وزیر صمت بررسی می‌کنیم
نماد برتر- رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی گرانی ها و کنترل بازار در جلسه رو چهارشنبه هفته جاری مجلس خبر داد.