07:52 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

راهنمایی و رانندگی

آلودگی هوا تنها متوجه دارندگان وسیله نقلیه نیست
پایگاه خبری راد: وزیر کشور گفت: موضوع حمل و نقل درون شهری و برون شهری یک موضوع میان بخشی است و اگر ایرادی می‌گیریم نباید تنها به دارندگان وسایل حمل و نقل باشد. بلکه ذات این مسئله چند بخشی و بین بخشی است.
 اتصال قوه قضاییه و وزارت اقتصاد به سامانه‌های دولت الکترونیکی
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیگیری مذاکرات برای اتصال قوه قضاییه و وزارت اقتصاد به سامانه‌های دولت الکترونیکی خبر داد.
معاینه فنی تصادفی ها، باطل می شود
پایگاه خبری راد: دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از احتمال ابطال معاینه فنی معتبر بعد از وقوع تصادف خبر داد و گفت: در حال مذاکره با پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم تا بتوانیم بعد از این حوادث، گواهی معاینه فنی معتبر را باطل کنیم.
پیشبینی آینده فوری توسط مغز!
پایگاه خبری راد: مطالعه جدید پژوهشگران نشان داده مغز انسان دارای دو ساعت درونی است که "آینده فوری"(immediate future) ما را پیش‌بینی می‌کند.
تهران قفل می شود!
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از پیش بینی ترافیک سنگین در معابر مرکزی شهر تهران برای امروز خبر داد.
اطلاع رسانی تخلفات رانندگی از طریق پیامک به مالکین خودروها
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تصویب طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندکی در کمیسیون شوراها خبر داد که بر اساس آن وزارت ارتباطات و فناوری موظف است طبق اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه تخلف متخلفین را در اسرع وقت توسط پیامک به آن ها اطلاع رسانی کند.‌
به همراه داشتن صندلی کودک در خودروهای سواری و کلاه ایمنی برای تمامی سرنشینان موتور را الزامی دانست
پایگاه خبری راد: نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس از اصلاح ماده 19 قوانین راهنمایی و رانندگی، الزامی شدن صندلی کودک در خودروهای سواری و کلاه ایمنی برای تمامی سرنشینان موتور را تصویب کرد.
جان پرندگان هلندی با اجرای اینترنت پرسرعت گرفته شد!
پایگاه خبری راد: اجرای مرحله آزمایشی اینترنت پرسرعت ۵G در هلند، جان خیل عظیمی از پرندگان را گرفت.
محدودیت‌های تردد در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی
پایگاه خبری راد: معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی برای بازی پرسپولیس-کاشیما را اعلام کرد.
در فرونشست‌های خیابان مولوی به این نکته توجه نکردند
پایگاه خبری راد: نامش را فرو ریزش‌های سریالی گذاشته‌اند و مطالعات نشان می‌دهند که با پر کردن حفره‌های قبلی ناشی از فرو ریزش‌ها در چهارراه مولوی و به دلیل استفاده نکردن از مصالح مناسب برای خاک سست منطقه، نشست‌ها ادامه‌دار شده‌اند.
آخرین وضعیت پروژه بزرگراه «خواجه - ورزقان» در تبریز
پایگاه خبری راد: نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی از تأمین مالی دو قطعه دیگر از بزرگراه «خواجه - ورزقان - خاروانا - نوردوز» خبر داد و گفت: این دو قطعه از بزرگراه با مشارکت و تأمین مالی مجتمع مس سونگون وارد مرحله عملیاتی می‌شوند.
با جریمه‌هایی که اشتباه ثبت می‌شوند چه کنیم؟
پایگاه خبری راد: مرد میانسال هر چه بیشتر به تاریخ و ساعت ثبت تخلف‌ها و محل‌هایی که جریمه در آن ثبت شده بود، دقت می‌کرد تعجبش بیشتر می‌شد. حتی دو مورد از تخلف‌ها در یک روز و یک ساعت و یک محل ثبت شده بود. حالا دنبال راهی می‌گشت تا این اشتباهات را برای پلیس بازگو کند و مجبور نباشد جریمه‌ای که مرتکب نشده را پرداخت کند.
فعالیت 5000 نیروی پلیس برای کنترل امنیت جاده‌ها در طرح ویژه اربعین
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از حضور ۱۴۴تیم پلیس با بیش از ۵۰۰۰ هزار نیرو در طرح ویژه اربعین برای کنترل امنیت جاده‌ها خبر داد.
گلایه فراهانی از وضعیت علائم ترافیکی در معابر پایتخت
پایگاه خبری راد: رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران بر لزوم توجه به وضعیت علائم ترافیکی و ارتقاء سطح ایمنی معابر شهری تأکید کرد.
افسر پلیس رشوه ۵۰۰ یورویی را رد کرد
پایگاه خبری راد: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رد رشوه ۵۰۰ یورویی توسط افسر پلیس خبر داد.