23:45 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس سازمان اداری و استخدامی

احتمال افزایش حقوق امسال کارکنان تا ۲۰ درصد
پایگاه خبری راد: پس از مصوبه دولت برای افزایش بین شش تا ۱۲ درصدی حقوق کارکنان در سال جاری مجلس تصمیم به اصلاح تبصره حقوقی بودجه گرفته است.نمایندگان می‌گویند آنچه که در متن قانون آمده با آنچه که هدفشان بوده متفاوت است. در این شرایط با تصویب اصلاحیه مجلس حداقل حقوق کارکنان تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
چالش مجلس با تفسیر دولت از قانون افزایش ضریب حقوق کارکنان دولتی
پایگاه خبری راد: تفسیر دولت از قانون افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان مجلس را به فکر ارائه اصلاحیه‌ای برای اجرای صحیح نظر قانونگذار انداخت تا توقعات ایجاد شده مردم را ناامید نکند. موضوعی که دولت با استناد به عبارت "تا ۲۰ درصد" آن را تخلف نمی‌داند.
معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان تا ۱۶ درصد است نه ۱۲
پایگاه خبری راد: اعلام مصوبه هیأت وزیران برای افزایش شش تا ۱۲ درصدی حقوق کارکنان در سال جاری با واکنش‌های متفاوتی همراه شد. معاون رئیس جمهور می‌گوید این رشد در حقیقت ۱۶ درصد است نه ۱۲ درصد.
از سامانه ثبت حقوق و مزایا چه خبر؟
پایگاه خبری راد: معاون رئیس جمهور در نامه ­ای به دبیر هیات دولت، خواستار بررسی آیین نامه پیشنهادی سامانه ثبت حقوق و مزایا در هیات وزیران شد.
مردم عنصر اصلی در حمایت از کالای ایرانی هستند
پایگاه خبری راد: معاون رئیس‌جمهور گفت: مردم عنصر اصلی در حمایت از شعار سال برای ترویج مصرف کالای داخلی هستند.
توصیه‌های انصاری برای انتصاب مدیران
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: هدف غایی از مجموعه تلاش‌هایی که با عنوان «تربیت مدیران آینده» صورت می‌گیرد، ایجاد نوعی الزام و بستر قانونی است برای آنکه انتخاب مدیران در دستگاه‌های اجرایی سلیقه‌ای نباشد.
کدام بازنشسته‌ها حق برگشت دارند؟
پایگاه خبری راد: با وجود لازم الاجرا بودن قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، کم نیستند افرادی که از این قانون مستثنی نشده ولی در سازمان‌ها و دستگاه‌های که به نحوی از بودجه دولتی استفاده می کنند فعالند.
قطب شدن زنجان در حوزه فناوری اطلاعات، دور از دسترس نیست
پایگاه خبری راد- معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: قطب شدن زنجان در حوزه فناوری اطلاعات دور از دسترس نیست.
صفحه قبل | صفحه بعد