05:57 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس جمهور چین

پروانه های گردوخوار در یزد!
پایگاه خبری راد: مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان یزد گفت: خشکسالی عامل غیراقتصادی شدن باغات گردو شده است.
مواجه شدن آمریکا با رکود اقتصادی در سال 2019
پایگاه خبری راد: یکی از تحلیلگران ارشد فعال در حوزه سرمایه گذاری در ایالات متحده آمریکا برآورد کرده است که اقتصاد این کشور به احتمال زیاد در سال آینده میلادی وارد مرحله رکود خواهد شد.
مکالمه تلفنی مقامات چین و آمریکا بر سر پایان جنگ تجاری
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد چین و ایالات متحده آمریکا دور جدیدی از مذاکرات خود برای پایان بخشیدن به جنگ تجاری و رسیدن به یک توافق بر سر کاهش تعرفه‌های گمرکی محصولات را اغاز کرده‌اند.
توافق چین در ارتباط با  کاهش 40 درصدی تعرفه واردات خودروهای آمریکایی!
پایگاه خبری راد: آمریکا در توافق و آتش بس ۹۰ روزه با چین از این کشور خواست که تعرفه واردات خودروهای آمریکایی را به زیر ۴۰ درصد کاهش دهد.
۳ ماه آتش بس میان چین و آمریکا برقرار شد!
پایگاه خبری راد: کاخ سفید روز گذشته پس از پایان ملاقات روسای جمهور ایالات متحده آمریکا و چین اعلام کرد که این دو کشور به یک توافق جدیدی مبنی بر به تعویق انداختن سه ماهه تعرفه‌های گمرکی دست یافته‌اند.
سرنوشت دلار چه می شود؟!
پایگاه خبری راد: دلار در پایان معاملات هفته گذشته هم‌زمان با امیدواری معامله‌گران بازارهای جهانی ارز به نتیجه نشست گروه ۲۰ و ملاقات سران آمریکا و چین که می‌تواند منجر به پایان جنگ تجاری میان این دو کشور شود، در مقابل سایر ارزهای بزرگ جهان اندکی تقویت شد.
بازار ارزهای جهانی نیز به شدت تحت تاثیر سخنان ترامپ!
پایگاه خبری راد: دلار در بازار معاملات آسیایی روز چهارشنبه تحت‌تاثیر اظهارات روز گذشته ترامپ درمورد ادامه جنگ تجاری میان آمریکا و چین و همچنین افزایش نرخ بهره در ماه آینده میلادی همچنان روند صعودی دارد.
 نوسانات بازارهای جهانی ارز بخصوص دلار تحت تاثیر تهدیدات ترامپ !
پایگاه خبری راد: دلار تحت تاثیر اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر احتمال ادامه جنگ تجاری آمریکا با چین و افزایش نگرانی معامله گران بازارهای ارز جهانی، ثابت و تقریبا بالا ماند.
 اعمال تعرفه ۱۰ یا ۲۵ درصدی روی ۲۶۷ میلیارد دلار کالای چینی
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور آمریکا ضمن اعلام این که انتظار دارد تعرفه‌های واردات روی ۲۰۰ میلیارد دلار کالای چینی را از ۱۰ درصد فعلی به ۲۵ درصد افزایش دهد، تهدید خود برای اعمال تعرفه روی باقی واردات چین را تکرار کرد.
چین با افزایش واردات به جنگ با «جنگ تجاری آمریکا» می‌رود
پایگاه خبری راد: شی‌جی‌پینگ، رئیس جمهور چین روز دوشنبه در جریان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی واردات در این کشور وعده داد که به منظور مقابله با جنگ تجاری آمریکا، حجم واردات از نقاط مختلف جهان را افزایش خواهد داد.
افزایش صادرات نفت ایران به چین در اکتبر و نوامبر
ایگور سچین، مدیرعامل روس‌نفت اظهار کرد ایران قصد دارد در مدت اکتبر تا نوامبر، بیش از ۲۰ میلیون بشکه نفت به بندر دالیان چین تحویل دهد که نسبت به حجم معمول ۳ میلیون بشکه، افزایش قابل توجهی محسوب می شود.
ترامپ: شی شاید دیگر دوست من نیست
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ همتای چینی خود را کسی که "احتمالا دیگر دوستش نیست" توصیف کرد. این چند ساعت بعد از وارد کردن اتهاماتی به پکن مبنی بر مداخله‌ چین در انتخابات کنگره آمریکا در ماه نوامبر مطرح شد.
طرح «یک کمربند، یک جاده» چین از دیدگاه ایران
پایگاه خبری راد: «روابط دوستانه ایران و چین به دوران جاده ابریشم قدیم برمی گردد که در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی روابط عمیقی با یکدیگر داشتند».
حذف دلار از مبادلات چین و روسیه کلید خورد
پایگاه خبری راد: رئیس صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه از شروع استفاده از پول‌های ملی به جای دلار در تراکنش‌های مالی بین چین و روسیه خبر داد.
صحبت‌های ترامپ درباره نرخ بهره، چین، ترکیه، اروپا و ایران
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ اعلام کرد برایش مهم نیست که اقتصاد کشورهای اروپایی از تعرفه‌های تجاری آسیب ببینند یا خیر.