14:41 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دفاع مقدس

امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی فراهم شد
پایگاه خبری راد: بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی، امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در این دانشگاه فراهم شد.
خدمات ویژه‌ به معلولین و جانبازان در کلیه جایگاه‌های سوخت کشور
در آستانه روز جهانی معلولین(۱۲ آذر)، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که برای ارج نهادن به شأن و جایگاه معلولین و جانبازان، در کلیه جایگاه‌های سوخت کشور خدمات ویژه‌ای را به این قشر از جامعه ارائه می‌کند.
تجویز داروها با نام ژنریک
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن داروسازان در نامه‌ای از رئیس سازمان غذا و دارو خواست تا با همکاری سازمان نظام پزشکی برای جلوگیری از انحصارطلبی برخی تولید کنندگان دارو، به پزشکان توصیه شود تا داروها با نام ژنریک تجویز شوند.
زمین فروشی در اغلب روستاهای مازندران
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی چالوس با ابراز تاسف از اینکه اغلب روستاها تبدیل به محل فروش زمین شده است، تاکید کرد: اگر اقتصاد بومی توسعه یابد، مردم به جای زمین فروشی به فکر توسعه روستا می‌افتند.
تسهیلات جدید رزمندگی به کارکنان دولت در مناطق امنیتی جنگ تحمیلی
پایگاه خبری راد: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از محاسبه ۵۰ درصد از طول مدت خدمت کارکنان دولتی در مناطق امنیتی جنگ تحمیلی به عنوان سابقه رزمندگی خبر داد.
ناجا بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی گفت: سبزپوشان ناجا در راه امنیت مجاهدت می‎کنند.
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید ادامه یابد
پایگاه خبری راد: وزیر آموزش‌وپرورش در یادواره ۳۶۰۰۰ شهید دانش‌آموز برگزاری یادواره شهدا را سالی یک‌بار کافی ندانست و افزود: فرهنگ شهدا سرمایه ارزشمندی است که همواره باید الگوی زندگی قرار گیرد.
مازنی: خریدمان متناسب با جنگ اقتصادی شود
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به عنوان شهروندان ایرانی باید خریدهایمان متناسب با شرایط جنگ اقتصادی تغییر کند.
آماده‌سازی بسته مقابله با تحریم‌ها از سوی وزارت اقتصاد
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، از آماده‌سازی بسته مقابله با تحریم‌های آمریکا از سوی این وزارتخانه خبر داد.
نحوه محاسبه دوران سربازی در جبهه برای دریافت تسهیلات
پایگاه خبری راد: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از احتساب سه چهارم معادل ۷۵ درصد مدت خدمت وظیفه عمومی سربازان دوران جنگ به عنوان خدمت داوطلبانه خبر داد.
موزه دانشگاه فرهنگیان مشهد مکمل آموزشی دانش‌آموزان/برنامه موزه جهت ایجاددوره‌ کارورزی دانشجویان
پایگاه خبری راد: مسؤول موزه تاریخ طبیعی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی ضمن تأکید بر خاصیت تعاملی و شکل گرفتن "گفت‌وگو" در این موزه، آن را یک بسته تکمیلی برای دانش‌آموزان دانست و ضمن یادآوری عضویت این موزه در کمیته ملی موزه‌های دانشگاهی یونسکو (UMAC)، افزود: در حال حاضر تلاش معاونت پژوهش‌وفناوری دانشگاه این است که امکان گذران دوره کارورزی دانشجویان در موزه فراهم شود.
دانشجو نباید از گفت‌وگو و انتقاد فاصله بگیرد
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ، در مراسم آغاز سال تحصیلی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان و مجاهدان هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به دانشجویان گفت: خوشحالم از اینکه شما رشته علوم انسانی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اید و ما باید به همه ثابت کنیم رشد کشور بدون علوم انسانی ممکن نیست.
فعالیت نهادهای مدنی فرهنگی، تقویت انقلاب است نه تضعیف نظام
پایگاه خبری راد: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نهادهای مدنی فرهنگی غیردولتی، مهمترین عامل حفظ روح و اندیشه‌های انقلاب اسلامی هستند و باید برای فعالیت فرهنگی و فکری این گروه‌ها، بستر فعالیت را تسهیل کرد.
دیدار وزیر بهداشت با خانواده یکی از شهدای حمله تروریستی اهواز
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت با حضور در منزل جانباز شهید سردار سرتیپ حاج حسین منجزی در روستای بدیل بخش عقیل شهرستان گتوند، ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهید، شهادت این جانباز سرافراز را تسلیت گفت.
ماجرای نامه نمایندگان کارگری چه بود؟
پایگاه خبری راد: اعلام بیکارترین گروه رشته‌های تحصیلی، نحوه پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان، مکاتبه نمایندگان کارگران با سرپرست وزارت کار برای تشکیل جلسه شورای عالی کار و پرداخت۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به تعاونی‌های فرش، اهم اخبار این هفته حوزه کار و تعاون را به خود اختصاص داد.