00:49 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروهای تجاری

تحولی نو در صنعت حمل‌و‌نقل؛ با کامیون‌های خودران
پایگاه خبری راد: گر چه چند سالی است که فناوری‌های خودران به‌عنوان یکی از گزینه‌های لوکس در خودروهای سواری مطرح شده‌اند، اما کاربرد این فناوری در حوزه دیگری در حال گسترش است.
 250هزار خودرو در ایران تولید می کنیم
پایگاه خبری راد: تولید خودروهای رنو در این برنامه شش ساله به بیش از 250 هزار خودرو در سال خواهد رسید. همچنین 150 هزار دستگاه به ظرفیت تولید خودروهای رنو در ایران افزوده خواهد شد.
تیشه به ریشه صادرات خودرو
پایگاه خبری راد: آمارها گویای آن است که تنها در یک سال گذشته صادرات انواع خودرو کاهشی ۲۵ درصدی را تجربه کرده است؛ آماری که رییس سازمان توسعه تجارت آن را تایید کرده و کاهش قدرت خرید در خاورمیانه، توقف یا کاهش صادرات به کشورهایی مانند سوریه و عراق و همچنین مشکل نقل و انتقال ارز را از اصلی ترین دلایل این کاهش صادرات عنوان می‌کند.
حضور بنز در راستای خودروساز شدن ایران است
پایگاه خبری راد- عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: حضور شرکت مرسدس بنز در ایران گام مهمی برای تحقق هدف دولت تدبیر و امید مبنی بر خودروساز شدن ایران است.
بنز رسما به ایران آمد
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز آلمان قرارداد ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند. همچنین قرارداد دو شرکت مشترک دیگر نیز در ماه‌های آینده نهایی خواهد شد.
مذاکره برای تولید بنز در ایران
پایگاه خبری راد - وزیر صنعت و معدن گفت: تولید خودرو در کشور رو به افزایش است و در زمینه سرمایه گذاری و تولید خودروهای تجاری بنز در حال مذاکره هستیم.
برنامه‌ وزارت صنعت برای تامین مالی خودروسازان
وزارت صنعت، معدن و تجارت در برنامه راهبردی خود راهکارهایی را برای تامین مالی صنعت خودرو پیش‌بینی کرده است.
صفحه قبل | صفحه بعد